Опитування
Авторизація
Хто на сайті
На даний момент 67 гостей на сайтіПоложення про методичний кабінет |
Написав Maxim |
П'ятниця, 05 травня 2017, 14:00 |
Затверджено педагогічною радою Протокол № 3 від 03 травня 2017 р. Директор школи _______________ С.А. Столяренко ПОЛОЖЕННЯ ПРО МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ комунального закладу «Гуляйпільська спеціальна загальноосвітня школа – інтернат» Запорізької обласної ради 1. Загальні положення. -організаційним центром методичної роботи з педагогічними працівниками в закладі освіти є шкільний методичний кабінет. -методичний кабінет діє під керівництвом заступника директора школи з навчальної роботи та методичної ради, яка спрямовує і координує всі напрями його діяльності. -основною метою діяльності методичного кабінету є створення інформаційно-методичної бази для вчителів, удосконалення їхньої професійної кваліфікації та самоосвіти. 2. Завдання діяльності методичного кабінету: - забезпечення інформаційної підтримки діяльності структурних підрозділів методичної служби школи; - створення банку даних програмно-методичної, нормативно-правової, науково-технічної інформації; - надання навчально-методичних консультацій педагогічним працівникам; - координація колективних форм і методів роботи та самоосвіти, спрямованих на підвищення педагогічної майстерності й вдосконалення фахової підготовки вчителів; - задоволення запитів, потреб учителів в інформації професійно-особистісної орієнтації; - організація системи заходів, спрямованих на розвиток творчого потенціалу педагогів, упровадження досягнень кращого педагогічного досвіду та інноваційних технологій. 3. Основні напрями роботи методичного кабінету: - створення умов для індивідуальної роботи педагогічних працівників шляхом постійного забезпечення їх науково-методичною літературою; - здійснення організаційно-методичної допомоги педагогам у науковій організації праці та розвитку педагогічної творчості; - організація консультацій з питань психології, педагогіки, дефектології, спеціальної педагогіки, фахової підготовки, методики викладання предметів; - організація та періодичне проведення виставок навчальної літератури, забезпечення педагогічних працівників необхідною інформацією; - участь в організації та проведенні представницьких педагогічних заходів (семінарів, педагогічних читань, творчих звітів, виставок, презентацій кращого досвіду роботи вчителів школи, здійснення наставництва, стажування молодих учителів, сприяння участі педагогічних працівників у науково-методичній та експериментальній роботі); - впровадження у практику роботи кращого педагогічного досвіду, досягнень сучасної науки та освітніх та ІКТ-технологій. 4. Перелік матеріалів, які зберігаються в методичному кабінеті: 4.1. Нормативно-правові документи: - Конституція України, закони України про освіту, урядові документи з питань освіти, накази та інші інструктивно-нормативні документи МОН України, обласного управління освіти; - документи з питань педагогіки та психології; - положення та інструктивні матеріали з питань організації методичної роботи; - інформаційні збірники МОН України, ЗОІППО, управління освіти; - Статут школи; -положення про спеціальну загальноосвітню школу (школу - інтернат)для дітей, які потребують корекції фізичного та (або)розумового розвитку; - локальні правові акти школи, накази і розпорядження директора. 4.2. Шкільна документація: - наказ про організацію методичної роботи в поточному навчальному році; - навчальний план школи; - перспективний та річний плани роботи школи; - контрольні примірники всієї чинної навчально-методичної документації (навчальні програми); - графіки проведення контрольних робіт; - розклад навчальних занять, індивідуальних занять, занять з учнями вдома; - документація з питань атестації педагогів; - матеріали роботи педагогічного колективу над єдиною науково-методичною проблемою; 4.3.Програмно-методичне забезпечення навчально-виховного процесу: - документація методичної ради школи (план, протоколи, рішення, довідки про виконання рішень методичної ради); - документація Шкільного Методичного Об'єднання (ШМО) (окрема папка на кожне методичне об'єднання): план роботи, протоколи засідань, методичні розробки; - матеріали методичної роботи з учителями (семінарів-практикумів, динамічних груп, проблемних семінарів, творчих звітів, тощо); - документація школи молодого вчителя; - матеріали вивчення, узагальнення та поширення ППД; - тематичні папки ("Інноваційні педагогічні технології", "Технології проектної діяльності", з організації виховної роботи, загальної методики викладання, зразки оформлення шкільної документації, методичні рекомендації); - банк даних (картотека) педагогічних знахідок, досвіду, освітніх технологій; 4.4.Основні навчально-методичні матеріали з навчальних предметів: - аналітичні матеріали шкільного моніторингу з кожного навчального предмета (результати оцінювання знань, семестрових та річних контрольних робіт); - матеріали для організації контролю знань; - інформація з навчально-методичного забезпечення кожного предмета; - анкети, схеми аналізу уроків (картки для аналізу, карти-схеми самоаналізу); - тексти контрольних робіт; - зразки поурочних планів; - методичні розробки вчителів; - рекомендації для вчителів щодо єдиних вимог до викладання навчальних предметів та основних напрямів діяльності; - критерії оцінювання рівня навчальних досягнень учнів з різних предметів; - наказ про дотримання єдиного орфографічного режиму в школі; - методичні рекомендації стосовно ведення тематичного обліку знань учнів 4.5. Діагностичні матеріали: - результати діагностики педагогічного колективу (анкетування, діагностика рівня професійних утруднень тощо); - моніторинг педагогічної діяльності вчителів (анкетування, результати самоаналізу уроків та аналізу уроків своїх колег); - матеріали атестації вчителів; - роботи з молодими спеціалістами; 4.6. Матеріали з позакласної роботи: - плани робіт предметних гуртків, факультативів; - матеріали з організації позакласної роботи з навчальних предметів; - матеріали для роботи з батьками; - матеріали на допомогу класним керівникам, вихователям; 4.7. Папки з матеріалами педагогічних читань, семінарів, творчих та динамічних груп (шкільних, обласних): 4.8. Картотеки: - статей періодичної преси на педагогічні теми; - публікацій у фаховій періодиці та методичній літературі (з кожного предмета); - обліку матеріалів з педагогічного досвіду. 5. Бібліотека методичного кабінету (предметно-тематичний розподіл): - підшивки загальнопедагогічних газет і журналів; - підшивки фахових журналів і газет; - спеціальна, загальнопедагогічна література. |
Останнє оновлення на Вівторок, 06 лютого 2018, 14:05 |