Місячник профорієнтації «Професійний орієнтир» |
|
|
|
Освітньо-реабілітаційний простір -
Трудове навчання
|
Вибір професійного шляху - життєво важливе рішення для молоді. Соціально-економічна ситуація сьогодення вимагають більш раннього та ретельного професійного самовизначення школярів, у яких повинні бути сформовані усвідомлені професійні наміри та визначений шлях щодо подальшої освіти ще до закінчення основної школи. Завдання школи – підготувати підростаюче покоління до свідомого вибору професії. Цього року Місячник профорієнтації «Професійний орієнтир» проходив з 15 лютого по 15 березня. Протягом Місячника в закладі пройшли різноманітні виховні години, тренінги, практичні заняття, сюжетно-рольові ігри, виставки.
План заходів Місячника профорієнтації «Професійний орієнтир» з 15 лютого по 15 березня 2021 року
№ п/п
|
Зміст заходу
|
Термін виконання
|
Відповідальні
|
1
|
Випуск радіогазет «Цікавий світ професій», «Як визначитися з професією»
|
15.02.2021
|
Педагог – організатор
|
2
|
Тренінгове заняття «Шлях до успіху»
|
18.02.2021
|
Соціальний педагог
|
3
|
Виховні години на тему «Від професії до успіху», «Ким бути і яким бути?»
|
Протягом місяця
|
Вихователі 9-10 кл.
|
4
|
Перегляд фільму «Сучасні професії»
|
22.02.2021
|
Класні керівники 7-8 кл., учитель ОКГ
|
5
|
Година спілкування «Усвідомлений вибір професії як запорука життєвого успіху»
|
24.02.2021
|
Педагог – організатор, вихователі 9-10 кл.
|
6
|
Сюжетно – рольові ігри «Магазин», «Салон краси», «Станція технічного обслуговування»
|
26.02.2021
|
Вихователі 2-4 кл.
|
7
|
Зустріч з працівниками районного Центру зайнятості
|
03.03.2021
|
Класні керівники 9-10 кл.,соціальний педагог.
|
8
|
Анкетування «Мій майбутній вибір»
|
Протягом місяця
|
Класні керівники 9-10 кл., шкільний психолог
|
9
|
Випуск колективного колажу «Світ сучасних професій»
|
05.03.2021
|
Педагог-організатор, вихователі 9 кл.
|
10
|
Виховні години «Вчись учитись, щоб уміти трудитись»
|
08.03.2021
|
Класні керівники 5-7 кл.
|
11
|
Виставка рекламної літератури «Обирай робітничу професію»
|
10.03.2021
|
Бібліотекар
|
12
|
Перегляд повчальних мультфільмів «Ким бути?», «Абетка професій»
|
12.03.2021
|
Класоводи 1-4 кл.
|
13
|
Трудова акція «Весняні клопоти»
|
13.03 - 14.03.2021
|
Класні керівники, вихователі 1-10 кл.
|
|
|
Сільськогосподарська справа |
|
|
|
Освітньо-реабілітаційний простір -
Трудове навчання
|
На уроках з сільськогосподарської праці учні знайомляться з вирощуванням квітково-декоративних рослин, вчаться вирощувати розсаду, проводити пікірування рослин.

|
Освітньо-реабілітаційний простір -
Трудове навчання
|
Захід
|
Відповідальні
|
Дата проведення
|
·Â 1. Гра - презентація «Я обираю професію»
·Â 2. Виховна година «Професії, які ми обираємо»
3. Виставка дитячих робіт «Це ми вміємо»
4.Анкетування учнів8-10х класів «Моя майбутня професія»
5. Практичні заняття з трудового навчання
|
класні керівники, вихователі
педагог – організатор, вихователі 8-10 кл.
керівники гуртків
психолог
ÂÂÂÂÂÂÂÂ
вчителі трудового навчання
|
23.11.2020
24.11.2020
25.11.2020
26.11.2020
Протягом місяця
|
З метою забезпечення умов для життєвого і професійного самовизначення старшокласників, формування готовності до свідомого вибору і оволодіння майбутньою професією у школі пройшов Тиждень профорієнтації, в рамках якого були проведені різноманітні заходи. Упродовж Тижня практичний психолог школи провела діагностування та анкетування майбутніх випускників з метою визначення подальшого профілю навчання. З учнями 6-10 класів класу було проведено заняття з елементами тренінгу, гру-презентацію. Метою заходу було визначення професійних здібностей та схильностей учнів. Учителі трудового навчання провели практичні заняття.

|
Освітньо-реабілітаційний простір -
Трудове навчання
|
У рамках обласного місячника профорієнтації було проведено ряд заходів: "Перукарня", "У світі професій", "Професія швачки", "Усі професії потрібні", "Подорож у світ професій", "Правильний вибір професії - важливий крок у житті", екскурсії на ферму, перегляд та обговорення відеосюжетів.ÂÂÂÂ
Мета заходів: ознайомлення учнів з професіями, допомога у виборі професій, розвиток працелюбності, цілеспрямованість, виховання поваги до людей різних професій, до їхньої професії.
ÂÂÂÂ 
|
Профорієнтація випускників |
|
|
|
Освітньо-реабілітаційний простір -
Трудове навчання
|
Вибір професіїї можна порівняти з розв'язанням складної творчої задачі, причім задачі з багатьма невідомими, коли треба враховувати безліч чинників. Л.Головей
ÂÂÂ 
"Як вибрати майбутню професію?" - рано чи пізно таким питанням задається кожна людина. Проблема вибору професії завжди була актуальною і на далі залишається такою в сучасних умовах. З причини незнання правил вибору професії близько 40% молодих людей обирають професію, яка не відповідає їх інтересам, нахилам та вподабанням.Â
|
|
|
|
|