XXIV Міжнародноий конкурс з української мови імені Петра Яцика |
|
|
Освітньо-реабілітаційний простір -
Навчальна діяльність
|
Учні Гуляйпільської школи-інтернату стали активними учасниками XXIV Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика. Метою конкурсу є забезпечення всебічного розвитку і функціонування української мови в усіх сферах суспільного життя, сприяння утвердженню її статусу як державної, піднесення престижу української мови серед молоді.
Кращі результати першого етапу (шкільного) показали такі учні:
Аделіна Стародуб, учениця 5 -А класу;
Богдан Мунтянов, учень 5-Б класу;
Карина Винокурова, учениця 6-В класу;
Аліна Сайгак, учениця 7-А класу;
Катерина Фоменко, учениця 8 класу;
Антон Величко, учень 8-Б класу;
Мирослава Михайлова, учениця 9-Б класу;
Данило Сабалдашний, учень 10 класу.


|
|
Вчитель Валентина Паливода |
|
|
Освітньо-реабілітаційний простір -
Корекційна робота
|
Вчитель корекції розвитку Валентина Паливода здійснює формування навчальної мотивації, базових уявлень та вмінь, які необхідні для успішного засвоєння шкільної програми; сприяє розвитку у здобувачів освіти психічних функцій, які забезпечують навчальну діяльність (зорового сприйняття, просторової орієнтації, фонематичного слуху, кінестетичного сприйняття, пам'яті тощо); розвитку всіх видів сприймання, особливо зорового та слухового, на базі яких розвиваються вищі психічні функції; розвитку уміння зосереджувати увагу й цілеспрямовано працювати (ставити перед собою мету, усвідомлювати способи її досягнення, адекватно оцінювати результати); укріплює віру дитини у власні можливості.

|
Вчитель Леся Мищенко |
|
|
Освітньо-реабілітаційний простір -
Корекційна робота
|
Вчитель предмету «Технології» Леся Мищенко формує в учнів уміння аналізувати та оцінювати вид роботи, планувати послідовність роботи, здійснювати самоконтроль; сприяє збагаченню уявлення, розвитку уваги, зорово-моторної координації, просторового орієнтування, дрібної моторики рук. А на основі збагачення словника назвами матеріалів, інструментів, ліній креслення, спеціальних термінів відбувається розвиток мовлення.

|
Вчитель Володимир Галкін |
|
|
Освітньо-реабілітаційний простір -
Корекційна робота
|
Вчитель з лікувальної фізкультури Володимир Галкін на заняттях рухову активність учнів спрямовує на зміцнення кісткової і суглобово-м'язової систем організму (збільшення сили м'язів, їх еластичності, рухливості суглобів). Основне завдання корекційної роботи на занятті - поліпшення обмінних процесів в органах, тканинах і зміцнення загального імунітету організму. Вправи сприяють збільшенню рівня компенсації організму, сповільнюють патологічні процеси, прискорюють одужання.

|
Вчитель Марина Дерев'янко |
|
|
Освітньо-реабілітаційний простір -
Корекційна робота
|
Вчитель предмету «Технології (обслуговуюча праця)» Марина Дерев'янко корекційну роботу спрямовує на розвиток пізнавальної діяльності учнів щодо спостережливості, мовлення, просторового орієнтування; коригує порушення координації рухів, дрібної моторики тощо. Поряд з цим корекційна спрямованість навчання забезпечує і розвиток тих умінь, які є необхідними для здійснення практичної діяльності, а саме, орієнтування у завданні - здійснення аналіз предмету діяльності: визначення його частин, форми, розміру, технології виконання, матеріалів, інструментів тощо; складання плану дій - послідовності виконання завдання; контролю власної діяльності щодо одержаних проміжних та кінцевих результатів.

|
|
|
|
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 Наступна > Кінець >>
|
Сторінка 1 з 5 |