Reunite Ukraine
Reunite Ukraine QR Code

Опитування

Що ви найбільше хотіли би бачити на шкільному сайті?
 

Авторизація



Календар

< квітня 2024 >
П В С Ч П С Н
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Переклад сайту / Website translation

EnglishPolish

Хто на сайті

На даний момент 141 гостей на сайті
Освітньо-реабілітаційний простір
ТИЖДЕНЬ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНО-ПОБУТОВОЇ ОРІЄНТАЦІЇ В КЗ «ГУЛЯЙПІЛЬСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА-ІНТЕРНАТ» ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (2023-2024 навчальний рік) PDF Друк
Освітньо-реабілітаційний простір - Навчальна діяльність

0

1

 

Переглянути повну версію презентації до тижня праці в КЗ "Гуляйпільська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат" ЗОР

 
Тиждень історії PDF Друк
Освітньо-реабілітаційний простір - Навчальна діяльність

Проведення предметного тижня є ефективним засобом підвищення пізнавального інтересу до вивчення історії, стимулювання творчої активності учнів. Це одна з найдієвіших форм організації навчання, виховання, поглиблення рівня знань учнів, яка сприяє їх розвитку та поширенню світогляду.

2

 
На уроках трудового навчання та образотворчого мистецтва PDF Друк
Освітньо-реабілітаційний простір - Навчальна діяльність

На уроках трудового навчання та образотворчого мистецтва учні 5-А та 6-А класів разом із учителькою Валентиною Паливодою створювали авторські шедеври. Учні протягом навчального року навчилися виготовляти різні поробки; вдосконалювали навички роботи з папером та картоном; розвивали образне мислення, увагу, фантазію, кмітливість. Учителька виховала любов до праці, акуратність під час роботи з фарбами,олівцями, кольоровим папером і ножицями.

Тепер такі вироби є окрасою їхнього класу, які приносять радість та задоволення від своєї роботи.

2024-04-06 12-05-48-865

2024-04-06 12-05-49-988

2024-04-06 12-05-49-417

 
Тиждень біології та природознавства PDF Друк
Освітньо-реабілітаційний простір - Навчальна діяльність

Основною метою Тижня біології та природознавства є розвиток інтересу учнів до біології, активізації їх пізнавальної діяльності; формування вмінь правильно пояснювати явища природи; виділяти головне; робити потрібні висновки. Суттєвим результатом проведення предметного тижня є вміння учнів відстоювати свої переконання, згуртованість колективу, зростання інтересу до біологічних знань та загальної культури учнів.

Понеділок 0

 
Тиждень з основ здоров’я та здоров'я, безпеки, добробуту PDF Друк
Освітньо-реабілітаційний простір - Навчальна діяльність

З 11 по 16 березня 2024 року в нашому навчальному закладі проходив Тиждень з ОСНОВ ЗДОРОВЯ та здоров'я, безпеки, добробуту.

Безцінний скарб,

Що ми здоров'ям звемо

Із юних літ нам треба берегти,

Адже нічого більше нам не треба,

Щоб тільки всі здорові були ми!

Здоров'я школярів багато в чому залежить від їхніх теоретичних знань і практичних навичок, які сприяють збереженню здоров'я. На даний момент школа відіграє велику роль у розвитку здоров'я дитини, її ставлення до свого здоров'я, реальних дій і вчинків, які створюють умови для набуття здорового способу життя.

«Тиждень здоров'я» в школі допомагає учням осягнути глибину проблеми, усвідомити, що здоров'я включає різні компоненти, виявити першопричини порушення здоров'я, набути знань та вмінь, які сприятимуть збереженню фізичного, соціального й психічного здоров'я.

Основними завданнями Тижня були:

- розвиток творчих здібностей, які будуть змінювати спосіб життя для того, щоб зберегти та зміцнити своє здоров'я;

- навчати учнів захищати себе в умовах загрози для життя;

- розвивати уявлення про здоровий спосіб життя.

Під час проведення тижня були використані різноманітні методи роботи: бесіди, конкурси, вікторини, ігри. Кожен день був цікавим, корисним та різноманітним. Протягом тижня учні змогли осягнути глибину проблеми, усвідомити, що здоров'я включає різні компоненти, виявити першопричини порушення здоров'я, набути знань та вмінь, які сприятимуть збереженню фізичного, соціального й психічного здоров'я.

Заходи, які проводилися впродовж «Тижня здоров'я" формують в учнів прагнення до постійного покращення свого способу життя та виховують свідоме ставлення до свого здоров'я. Учні показали гарні знання, вміння та зацікавленість предметами. Усі отримали гарні оцінки і купу позитивних емоцій!

Сьогодні проблема здоров'я дитини, її уміння захистити себе в навколишньому середовищі була і залишається актуальним питанням у системі виховання молоді. Ми, дорослі, повинні вчити дітей, як їм жити у світі, який ми створили та передаємо у спадок.

7-1

 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 Наступна > Кінець >>

Сторінка 1 з 6
Copyright © 2012 by Jester.