Reunite Ukraine
Reunite Ukraine QR Code

Опитування

Що ви найбільше хотіли би бачити на шкільному сайті?
 

Авторизація



Календар

< квітня 2024 >
П В С Ч П С Н
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Переклад сайту / Website translation

EnglishPolish

Хто на сайті

На даний момент 1865 гостей на сайті
Корекційна робота

У КЗ «Гуляйпільська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат» ЗОР постійно надаються корекційно-розвиткові послуги здобувачам освіти з порушенням інтелектуального розвитку згідно рекомендації ІРЦ та урахуванням їх індивідуальних потреб.

Корекційно-розвиткові послуги – це комплексна система заходів спрямована на супроводження особи з особливими освітніми потребами у процесі навчання, що спрямовані на корекцію порушень шляхом розвитку особистості, її пізнавальної діяльності, емоційно-вольової сфери та мовлення.



Вчитель Валентина Паливода PDF Друк
Освітньо-реабілітаційний простір - Корекційна робота

Вчитель корекції розвитку Валентина Паливода здійснює формування навчальної мотивації, базових уявлень та вмінь, які необхідні для успішного засвоєння шкільної програми; сприяє розвитку у здобувачів освіти психічних функцій, які забезпечують навчальну діяльність (зорового сприйняття, просторової орієнтації, фонематичного слуху, кінестетичного сприйняття, пам'яті тощо); розвитку всіх видів сприймання, особливо зорового та слухового, на базі яких розвиваються вищі психічні функції; розвитку уміння зосереджувати увагу й цілеспрямовано працювати (ставити перед собою мету, усвідомлювати способи її досягнення, адекватно оцінювати результати); укріплює віру дитини у власні можливості.

1

 
Вчитель Леся Мищенко PDF Друк
Освітньо-реабілітаційний простір - Корекційна робота

Вчитель предмету «Технології» Леся Мищенко формує в учнів уміння аналізувати та оцінювати вид роботи, планувати послідовність роботи, здійснювати самоконтроль; сприяє збагаченню уявлення, розвитку уваги, зорово-моторної координації, просторового орієнтування, дрібної моторики рук. А на основі збагачення словника назвами матеріалів, інструментів, ліній креслення, спеціальних термінів відбувається розвиток мовлення.

1 2

 
Вчитель Володимир Галкін PDF Друк
Освітньо-реабілітаційний простір - Корекційна робота

Вчитель з лікувальної фізкультури Володимир Галкін на заняттях рухову активність учнів спрямовує на зміцнення кісткової і суглобово-м'язової систем організму (збільшення сили м'язів, їх еластичності, рухливості суглобів). Основне завдання корекційної роботи на занятті - поліпшення обмінних процесів в органах, тканинах і зміцнення загального імунітету організму. Вправи сприяють збільшенню рівня компенсації організму, сповільнюють патологічні процеси, прискорюють одужання.

 

0-02-05-8e1fd27cc0b281b2e9ac2fe376dca7f568c149742a0cd52c1763a5b7a6912728 5ee57548fcd82423

 
Вчитель Марина Дерев'янко PDF Друк
Освітньо-реабілітаційний простір - Корекційна робота

Вчитель предмету «Технології (обслуговуюча праця)» Марина Дерев'янко корекційну роботу спрямовує на розвиток пізнавальної діяльності учнів щодо спостережливості, мовлення, просторового орієнтування; коригує порушення координації рухів, дрібної моторики тощо. Поряд з цим корекційна спрямованість навчання забезпечує і розвиток тих умінь, які є необхідними для здійснення практичної діяльності, а саме, орієнтування у завданні - здійснення аналіз предмету діяльності: визначення його частин, форми, розміру, технології виконання, матеріалів, інструментів тощо; складання плану дій - послідовності виконання завдання; контролю власної діяльності щодо одержаних проміжних та кінцевих результатів.

9

 
Вчитель - логопед Ольга Лісова PDF Друк
Освітньо-реабілітаційний простір - Корекційна робота

Вчитель - логопед Ольга Лісова працює зі здобувачами освіти над корекцією звуковимови, розвитком фонематичного слуху, які відповідають за утворення і сприйняття звуків; освоєнням граматики як системи поєднання окремих слів у закінчену думку; сприяє розвитку лексичного запасу як інструменту для того, щоб перетворити образи і відчуття у слова; напрацьовує навички читання і письма.

Розвиток мовлення разом з розвитком інших психічних процесів - уваги, пам'яті, уяви, тощо допомагає трансформувати предметно - образне і предметно - дійове мислення у словесно – логічне.

Знімок екрана 2023-10-25 175309

 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 Наступна > Кінець >>

Сторінка 1 з 4
Copyright © 2012 by Jester.