Опитування
Авторизація
Хто на сайті
На даний момент 146 гостей на сайтіЗвіт заступника директора з навчаної роботи |
Освітньо-реабілітаційний простір - Навчальна діяльність | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Перелік комплектів навчальних програм, рекомендованих МОН України, за якими здійснюється освітній процес у КЗ «Гуляйпільська спеціальна загальноосвітня школа – інтернат» ЗОР для здобувачів освіти з особливими освітніми потребами 1.Комплект навчальних програм для дітей з порушенням інтелектуального розвитку, 2-4 клас (українська мова, літературне читання, сходинки до інформатики, трудове навчання, фізкультура, математика, образотворче мистецтво, музичне мистецтво, я у світі, природознавство, основи здоров’я). 2.Комплект навчальних програм для дітей з затримкою психічного розвитку, 2-4 клас (українська мова, літературне читання, сходинки до інформатики, трудове навчання, фізкультура, математика, образотворче мистецтво, музичне мистецтво, я у світі, природознавство, основи здоров’я). 3.Комплект навчальних програм для дітей з інтелектуальними порушеннями для 5-10-х класів (українська мова, українська література, Я у світі, історія України, основи правознавства, математика, природознавство, географія, фізика і хімія у побуті, музичне мистецтво, образотворче мистецтво, трудове навчання, інформатика, основи здоров’я, фізична культура) Комплект навчальних програм для дітей з затримкою психічного розвитку для 5-10-х класів (українська мова, українська література, зарубіжна література, іноземна мова, історія України, Всесвітня історія, основи правознавства, математика, алгебра, геометрія, природознавство, біологія, географія, фізика, хімія, музичне мистецтво, образотворче мистецтво, трудове навчання, інформатика, основи здоров’я, фізична культура) Перелік програм з корекційно-розвиткової роботи, рекомендованих МОН України, за якими здійснюється освітній процес у КЗ «Гуляйпільська спеціальна загальноосвітня школа – інтернат» ЗОР для здобувачів освіти для дітей з особливими освітніми потребами 1.Програма з корекційно-розвиткової роботи «Розвиток мовлення дітей з помірною розумовою відсталістю в процесі ознайомлення з природою» для 2-4 класів (Хайдарова О.С., Блеч Г.О.) 2.Програма з корекційно-розвиткової роботи «Розвиток мовлення з використанням методики ТАН – Содерберг» для 2-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з розумовою відсталістю (Заремба В.В., Ліщук Н.І., Морозова Н.В., Блеч Г.О.) 3.Програма з корекційно-розвиткової роботи «Лікувальна фізкультура» для 2-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з розумовою відсталістю (Бобренко І.В.) 4.Програма з корекційно-розвиткової роботи «Острівець здоров’я” для 2-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з розумовою відсталістю (Ковтун А.В., Кунникова О.О., Стригунова А.І., Бобренко І.В.) 5.Програма з корекційно-розвиткової роботи «Театральна логоритміка» для 2-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з розумовою відсталістю (Папета О.В., Демянович М.З., Компанієнко О.М., Гладченко І.В.) 6.Програма з корекційно-розвиткової роботи «У світі ритмів» для 2-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з розумовою відсталістю (Левченко Л.Й., Гладченко І.В.) 7.Програма з корекційно-розвиткової роботи «Барабанотерапія» для 2-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з розумовою відсталістю (Василевська Л.Є., Гладченко І.В.) 8.Програма з корекційно-розвиткової роботи «Розвиток психомоторики та сенсорних процесів» (психосоціальний розвиток) для 2-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з розумовою відсталістю (Жук Т.Я., Трикоз С.В.) 9.Програма з корекційно-розвиткової роботи «Азбука творчості» для 2-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з розумовою відсталістю (Чеботарьова О.В., Брусенська І.М.) 10. Програма з корекційно-розвиткової роботи «Музичні краплинки» для 2-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з розумовою відсталістю (Шеклунова Н.О., Міненко А.В.) 11.Програма з корекційно-розвиткової роботи «Лікувальна фізична культура» для 5-9 класів для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку (Шеремет Б.Г., Сак Т.В., Соколова Г.Б., Маматова З.Р., Бабяк О.О., Мельниченко М.В.) 12.Програма з корекційно-розвиткової роботи «Розвиток мовлення» для 5-9 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку (Омельченко І.М., Федорович Л.О.) 13.Програма з корекційно-розвиткової роботи «Соціально-побутове орієнтування» (варіативний модуль «Подорож у життя») для 5-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з інтелектуальними порушеннями (Міненко А.В., Грикун А.С.) 14.Програма з корекційно-розвиткової роботи «Фізика і хімія (в позаурочний час)» для 6-9 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з інтелектуальними порушеннями (Дзіядевич Л.Г., Трикоз С.В.) 15.Програма з корекційно-розвиткової роботи «Географія» (в позаурочний час) для 6-9 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з інтелектуальними порушеннями (Мальчевська О.П., Трикоз С.В.) 16.Програма з корекційно-розвиткової роботи «Ритміка» для 5-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з інтелектуальними порушеннями (Редько Л.О., Безкоровайна Л.А., Гладченко І.В.) 17.Програма з корекційно-розвиткової роботи «Театральна логоритміка» для 5-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з інтелектуальними порушеннями (Папета О.В., Іванченко С.В., Гладченко І.В.) 18.Програма з корекційно-розвиткової роботи «Ритміка» (барабанотерапія) для 5-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з інтелектуальними порушеннями (Сухорукова О., Василевська Л., Гладченко І.В.) 19.Програма з корекційно-розвиткової роботи «Лікувальна фізична культура» для 5-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з інтелектуальними порушеннями (Бобренко І.В.) 20.Програма з корекційно-розвиткової роботи «Соціально-побутове оієнтування» для 5-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з інтелектуальними порушеннями (Остапенко Л.І., Тарновська Л.І.) 21.Програма з корекційно-розвиткової роботи «Світ мистецтва» для 5-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з інтелектуальними порушеннями (Дмитрієва І.В.)ÂÂÂÂ ÂÂÂÂ Перелік корекційно – розвиткових програм, рекомендованих МОН України, за якими здійснюється освітній процес у КЗ «Гуляйпільська спеціальна загальноосвітня школа – інтернат» ЗОР для дітей з особливими освітніми потребами 1.Програма з корекційно-розвиткової роботи «Розвиток мовлення» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями (авт.. Хайдарова О.С., Блеч Г.О.) 2.Програма з корекційно-розвиткової роботи «Розвиток мовлення з використанням методики ТАН – Содерберг» для 2-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з розумовою відсталістю (Заремба В.В., Ліщук Н.І., Морозова Н.В., Блеч Г.О.) 3.Програма з корекційно-розвиткової роботи «Лікувальна фізкультура» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями (Бобренко І.В.) 4.Програма з корекційно-розвиткової роботи «Острівець здоров’я” для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями (Ковтун А.В., Кунникова О.О., Стригунова О.М., Бобренко І.В.) 5.Програма з корекційно-розвиткової роботи «Театральна логоритміка» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями (Папета О.В., Бобренко І.В., Демянович М.З., Компанієнко О.М., Гладченко І.В.) 6.Програма з корекційно-розвиткової роботи «Розвиток психомоторики та сенсорних процесів» (психосоціальний розвиток) для 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з розумовою відсталістю (Жук Т.Я., Трикоз С.В.) 7.Програма з корекційно-розвиткової роботи «Азбука творчості» для 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з розумовою відсталістю (Чеботарьова О.В., Брусенська І.М.) 8.Програма з корекційно-розвиткової роботи «Музичні краплинки» для 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з розумовою відсталістю (Шеклунова Н.О., Міненко А.В.)9.Програма з корекційно-розвиткової роботи «У світі ритмів» для 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з розумовою відсталістю (Левченко Л.Й., Гладченко І.В.) 10. Програма з корекційно – розвиткової роботи «Соціально-побутове орієнтування» для дітей 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями (Ярмола Н.А.) 11.Програма з корекційно – розвиткової роботи «Лего-конструювання» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями (Лапін А.В.) 12.Програма з корекційно – розвиткової роботи «Цікавий світ Монтессорі» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями (Дишлюк Т.Б., Чеботарьова О.В.)) 13.Програма з корекційно – розвиткової роботи «Корекція розвитку. Розвиток когнітивної сфери» для 1-4 спеціальних класів для дітей із затримкою психічного розвитку закладів загальної середньої освіти (Сак Т.В., Прохоренко Л.І.) 14.Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку. Розвиток особистісної сфери» для 1-4 спеціальних класів для дітей із затримкою психічного розвитку закладів загальної середньої освіти (Бабяк О.О., Баташева Н.І., Орлов О.В.) 15.Програма з корекційно-розвиткової роботи «Розвиток мовлення» для 1-4 спеціальних класів для дітей із затримкою психічного розвитку закладів загальної середньої освіти (Омельченко І.М., Федорович Л.О.) 16.Програма з корекційно – розвиткової роботи «Ритміка» для 1-4 спеціальних класів для дітей із затримкою психічного розвитку закладів загальної середньої освіти (Бабак О.О.) ÂÂÂ Перелік навчальних програм, рекомендованих МОН України, за якими здійснюється освітній процес у КЗ «Гуляйпільська спеціальна загальноосвітня школа – інтернат» ЗОР ІІ ступеня для дітей з особливими освітніми потребами 1.Кравець Н.П. Програма «Українська мова» 5-10 класи спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей – Київ – Інкунабула. – 2008. 2. Кравець Н.П. Програма з Читання 5-10 класи спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей – Київ – Інкунабула. – 2008. 3.Програма для 5-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей (математика, фізика і хімія у побуті). – Коїв – КП ДАК «Укрвидавполіграфія». – 2010 ÂÂÂ Перелік підручників і навчально-методичного забезпечення, рекомендованих МОН України, за якими здійснюється освітній процес у КЗ «Гуляйпільська спеціальна загальноосвітня школа – інтернат» ЗОР для здобувачів початкової освіти для дітей із затримкою психічного розвитку ÂÂÂ
ÂÂÂ Перелік підручників і навчально-методичного забезпечення, рекомендованих МОН України, за якими здійснюється освітній процес у КЗ «Гуляйпільська спеціальна загальноосвітня школа – інтернат» ЗОР для здобувачів освіти для дітей із інтелектуальними порушеннями ÂÂÂ
|