Reunite Ukraine
Reunite Ukraine QR Code

Опитування

Що ви найбільше хотіли би бачити на шкільному сайті?
 

Авторизація



Календар

< квітня 2024 >
П В С Ч П С Н
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Переклад сайту / Website translation

EnglishPolish

Хто на сайті

На даний момент 172 гостей на сайті
Освітньо-реабілітаційний простір
Вчитель Марина Дерев'янко PDF Друк
Освітньо-реабілітаційний простір - Корекційна робота

Вчитель предмету «Технології (обслуговуюча праця)» Марина Дерев'янко корекційну роботу спрямовує на розвиток пізнавальної діяльності учнів щодо спостережливості, мовлення, просторового орієнтування; коригує порушення координації рухів, дрібної моторики тощо. Поряд з цим корекційна спрямованість навчання забезпечує і розвиток тих умінь, які є необхідними для здійснення практичної діяльності, а саме, орієнтування у завданні - здійснення аналіз предмету діяльності: визначення його частин, форми, розміру, технології виконання, матеріалів, інструментів тощо; складання плану дій - послідовності виконання завдання; контролю власної діяльності щодо одержаних проміжних та кінцевих результатів.

9

 
Вчитель - логопед Ольга Лісова PDF Друк
Освітньо-реабілітаційний простір - Корекційна робота

Вчитель - логопед Ольга Лісова працює зі здобувачами освіти над корекцією звуковимови, розвитком фонематичного слуху, які відповідають за утворення і сприйняття звуків; освоєнням граматики як системи поєднання окремих слів у закінчену думку; сприяє розвитку лексичного запасу як інструменту для того, щоб перетворити образи і відчуття у слова; напрацьовує навички читання і письма.

Розвиток мовлення разом з розвитком інших психічних процесів - уваги, пам'яті, уяви, тощо допомагає трансформувати предметно - образне і предметно - дійове мислення у словесно – логічне.

Знімок екрана 2023-10-25 175309

 
Вчитель дефектолог Юлія Савченко PDF Друк
Освітньо-реабілітаційний простір - Корекційна робота

Вчитель дефектолог Савченко Ю.П. свою роботу проводить за такими напрямками:

  1. Розвиток моторики.
  2. Розвиток тактильно - рухового сприймання.
  3. Сприймання форми, величини, кольору, конструювання предметів.
  4. Розвиток зорового сприймання.
  5. Сприймання особливих властивостей предметів через розвиток дотику, нюху, баричних відчуттів, смакових якостей.
  6. Сприймання простору.
  7. Сприймання часу.

2

 
Вчитель Станіслав Третьяков PDF Друк
Освітньо-реабілітаційний простір - Корекційна робота

Вчитель предмету «Технології» (обслуговуюча праця) Станіслав Третьяков для здобувачів освіти сприяє розвитку творчих, технічних і наукових здібностей; компетентностей особистості у процесі оволодіння вміннями та навичками роботи з різноманітними матеріалами; творчої активності вихованців у художній та технічній праці на основі взаємодоповнюваності, вміння планувати послідовність виконання трудових операцій, оцінювати результати власної і чужої роботи, сприяє формуванню в уяві вихованців картини культурного простору; забезпечує відчуття єдності у сприйманні довкілля.

383960676 1875405439527812 5816224259588418065 n 383965390 1875405589527797 1294783382045087594 n

 
Вчитель Антоніна Шаровська PDF Друк
Освітньо-реабілітаційний простір - Корекційна робота

На уроках соціально-побутового орієнтування вчитель Антоніна Шаровська забезпечує оволодіння здобувачами освіти навичками соціально - психологічної адаптації до сучасних умов життя. Заняття тісно пов'язані з формуванням життєвих компетенцій та соціалізації учнів, а також мають важливе практичне значення в повсякденному житті учнів. Вирішення цих завдань відбувається переважно шляхом практичних завдань, моделювання ситуацій та екскурсій та має чітку послідовність у організації занять з певної теми, як-то: бесіда на тему та практичні завдання (з наочним матеріалом); моделювання ситуації або екскурсії (подорожі); обговорення, аналіз.

Мої дистанційні уроки.

1

 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 Наступна > Кінець >>

Сторінка 2 з 6
Copyright © 2012 by Jester.