Reunite Ukraine
Reunite Ukraine QR Code

Опитування

Що ви найбільше хотіли би бачити на шкільному сайті?
 

Авторизація



Календар

< березня 2024 >
П В С Ч П С Н
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Переклад сайту / Website translation

EnglishPolish

Хто на сайті

На даний момент 100 гостей на сайті
Освітньо-реабілітаційний простір
Взуттєва справа PDF Друк
Освітньо-реабілітаційний простір - Навчальна діяльність

Основним завданням уроків із взуттєвої справи є підготовка учнів до самостійного виконання елементарних виробничих завдань по ремонту взуття та виготовленню нескладних моделей кімнатного взуття.

DSC08740

 
Сільськогосподарська справа PDF Друк
Освітньо-реабілітаційний простір - Трудове навчання

  На уроках з сільськогосподарської праці учні знайомляться з вирощуванням квітково-декоративних рослин, вчаться вирощувати розсаду, проводити пікірування рослин.

SAM 3702

 
Тиждень профорієнтації PDF Друк
Освітньо-реабілітаційний простір - Трудове навчання

Захід

Відповідальні

Дата проведення

·Â 1. Гра - презентація «Я обираю професію»

·Â 2. Виховна година «Професії, які ми обираємо»

3. Виставка дитячих робіт «Це ми вміємо»

4.Анкетування учнів8-10х класів «Моя майбутня професія»

5. Практичні заняття з трудового навчання

класні керівники, вихователі

педагог – організатор, вихователі 8-10 кл.

керівники гуртків


психолог

 

вчителі трудового навчання

23.11.2020


24.11.2020

 

25.11.2020


26.11.2020

Протягом місяця




















З метою забезпечення умов для життєвого і професійного самовизначення старшокласників, формування готовності до свідомого вибору і оволодіння майбутньою професією у школі пройшов Тиждень профорієнтації, в рамках якого були проведені різноманітні заходи. Упродовж Тижня практичний психолог школи провела діагностування та анкетування майбутніх випускників з метою визначення подальшого профілю навчання. З учнями 6-10 класів класу було проведено заняття з елементами тренінгу, гру-презентацію. Метою заходу було визначення професійних здібностей та схильностей учнів. Учителі трудового навчання провели практичні заняття.

зображення viber 2020-12-01 15-33-25

 
Орден ІІІ ступення PDF Друк
Освітньо-реабілітаційний простір - Навчальна діяльність

0-02-05-6013a334027632aeb2348794e2a545e767570842efda2e1d7d0dde67d6696a55 962d916

Столяренко Сергій Анатолійович нагороджений Орденом ІІІ ступеня "За заслуги перед Запорізьким краєм"

 
Поради батькам PDF Друк
Освітньо-реабілітаційний простір - Корекційна робота

Безымянный2

10 ПРОСТИХ ПОРАД ЛОГОПЕДА БАТЬКАМ

Мова дитини розвивається під впливом мови дорослих і значною мірою залежить від достатньої мовленнєвої практики, соціального і мовного оточення, від виховання і навчання, які починаються з перших днів її життя.Ранній мовленнєвий розвиток дитини напряму залежить від батьків. Більшість занять проводьте в ігровій формі. Робота з дитиною повинна активізувати мовне наслідування, формувати елементи зв’язного мовлення, розвивати пам’ять і увагу.

1. Розмовляйте зі своєю дитиною під час всіх видів діяльності, таких як приготування їжі, прибирання, одягання-роздягання, гра, прогулянка і т.д. Говоріть про те, що ви бачите, що робить дитина, що роблять інші люди і що бачить ваша дитина.

2. Говоріть, використовуючи правильно побудовані речення. Ваша фраза повинна бути на 1-2 слова довше, ніж у дитини. Якщо ваша дитина поки що висловлюється тільки однослівними реченнями, то ваша фраза повинна складатися з 2 слів.

3. Задавайте відкриті питання. Це стимулюватиме вашу дитину використовувати декілька слів для відповіді. Наприклад, говоріть «Що він робить?» замість «Він грає?».

4. Витримуйте паузу, щоб у дитини була можливість подумати над відповіддю.

5. Слухайте природні звуки. Запитайте «Що це звучить?» Це може бути шум дощу, щебет птахів, мотор трактора і т.д.

6. Якщо ваша дитина вживає всього лише декілька слів у мові, допомагайте їй збагатити свою мову новими словами. Виберіть 1-3 слова (частини тіла, іграшки, продукти) і назвіть їх дитині. Дайте їй можливість повторити ці слова. Не чекайте, що дитина вимовить їх відмінно. Надихніть дитину і продовжуйте їх заучувати. Після того, як дитина вимовила ці слова, введіть ще 1-3 нових слова. Продовжуйте додавати слова до тих пір, поки дитина не назве задані предмети навколишнього світу. Займайтеся щодня.

Якщо дитина називає тільки одне слово, починайте вчити її говорити короткою фразою. Використовуйте слова, які ваша дитина знає. Додайте назву дії. Наприклад, якщо дитина говорить «м’яч», послідовно навчите її говорити «Дай м’яч», «Хочу м’яч», «На м’яч» і т.д. 

7. Навчіть дитину підбирати назви кількох предметів до вказаної дії. Наприклад:

«Їде хто? що? (шофер, машина, тракторист, трактор, поїзд, автобус»;

«Читає хто? (мама, тато, брат, сестра, вчителька)…

8. Навчить дитину ситуативно промовляти речення з 3-5 слів. Наприклад відповісти на запитання: «Кому хлопчик дає квіти? Чим мама ріже хліб? Кого годує мама?»

У будь якій життєвій ситуації, при обговоренні, дитина повинна дати відповідь на питання: «Хто ( що) це? Що він (вона) робить? Чим? Кому? Де? Куди?» Неправильні відповіді виправляйте спокійно, лагідним тоном, підкреслюючи навіть незначні досягнення у формуванні речень.

9. Вивчайте з дитиною напам’ять короткі віршики або забавлянки, супроводжуючи їх відповідними рухами. Наприклад:

"Гойда,гойда, гойдаша,
де кобила, там лоша,
а кобилка в лiсi,

а лошатко - в cтpici..."

10. Розкажіть коротку казку. Потім допоможіть дитині повторити цю ж казку вам або кому-небудь ще.

 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 Наступна > Кінець >>

Сторінка 4 з 6
Copyright © 2012 by Jester.