Здійснення соціальнопсихологічного супроводу учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану |
|
|
|
Конкурс "Вчимося міркувати за аналогією" |
|
|
Соціально–психологічна служба
|
Соціальним педагогом для учнів 6-А класу був проведений конкурс "Вчимося міркувати за аналогією". Учасникам було запропоновано 12 завдань, які є відмінним практичним засобом для розвитку й тренування логічного мислення та вміння робити обґрунтовані висновки, які базуються на визначенні схожості й певних спільних принципі. Принцип аналогії, використаний у завданнях, дозволяє дитині більш ефективно міркувати та набувати нових знань про навколишній світ. Переможницею конкурсу стала Майсурадзе Вікторія, яка отримала диплом за перемогу у конкурсі.
|
Аплікація - захоплююче заняття |
|
|
Соціально–психологічна служба
|
Аплікація - захоплююче заняття, яке обожнюють діти. Вона вчить не тільки образно мислити, але й розвивати фантазію та корисні навички. У вихідний день учням 3 та 4 класів була запропонована аплікація за номерами. Соціальний педагог використала арт-набори, що розвивають моторику рук, художній смак, мислення, просторову уяву. Своїми роботами діти прикрасили настінну ялинку у класі.
|
Розвиваючі розмальовки |
|
|
Соціально–психологічна служба
|
Розвиваючі розмальовки потрібні дітям, щоб навчитися розпізнавати кольори та відтінки, тренувати дрібну моторику, зорову пам'ять та уяву, проявити творчі здібності та інші навики, які входять у розвиток дітей. Щоб дитина по-справжньому захопилася процесом, потрібно правильно підібрати розмальовку, виходячи з інтересів. Недільного дня соціальним педагогом було запропоновано вихованцям 3, 4-а класів підготувати подарунки власникам конеферми, до якої діти їздять на відпочинок. Дівчата та хлопчики перенесли свої емоції від екскурсій на розмальовки та кожен на звороті написав подяку власникам конеферми.
|
Заняття з малювання у лісі |
|
|
Соціально–психологічна служба
|
Заняття творчістю заспокоюють, розвивають емоційний інтелект, фантазію та просто роблять людину щасливішою. Особливо важливо та необхідно розвивати творче начало у дітей, і в цьому може допомогти не тільки традиційне малювання, але і малювання в нетрадиційній техніці. Малюючи незвичайними способами дитина самореалізується, дає вихід власним емоціям та всебічно розвивається. Тому учням 3,4-а класів соціальним педагогом було запропоновано оживити осінній ліс. Діти поролоновими пензлями створювали зображення на деревах, наперебій висловлюючи задоволення від нового виду малювання. Одночасно діти мали можливість зануритися в світ власної уяви, в тихому осінньому лісі ненадовго піти від реальності з її правилами та законами.
|
|
|
|
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 Наступна > Кінець >>
|
Сторінка 1 з 7 |