Reunite Ukraine
Reunite Ukraine QR Code

Опитування

Що ви найбільше хотіли би бачити на шкільному сайті?
 

Авторизація



Календар

< вересня 2021 >
П В С Ч П С Н
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Переклад сайту / Website translation

EnglishPolish

Хто на сайті

На даний момент 91 гостей на сайті
вересня 2021

Середа 22 вересня 2021

Вершкове масло PDF Друк Написати листа
Автор: Maxim
Середа, 22 вересня 2021, 09:05

ІНФОРМАЦІЯ

ЩОДО ПУБЛІЧНОЇ ЗАКУПІВЛІ, ЯКА ПІДЛЯГАЄ ОПРИЛЮДНЕННЮ ЗГІДНО ВИМОГ ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 16.12.2020 №1266

на сайті школи www.glp-internat.zp.ua

Найменування Замовника – Комунальний заклад «Гуляйпільська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат» Запорізької обласної ради

Місцезнаходження –70231, Запорізька обл., смт Залізничне, вул. Школа-інтернат, буд. 2

Код ЄДРПОУ – 20515410

Категорія - Замовник відповідає категорії згідно пункту 3 частини 4 статті 2 Закону № 922-VIII зі змінами.

Предмет закупівлі (назва) – Вершкове масло (солодковершкове, 73%), вагове за кодом Єдиного закупівельного словника код ДК 021:2015 – 15530000-2 Вершкове масло.Процедура закупівлі – конкурентна (відкриті торги).

Місце поставки: продуктова комора за адресою Замовника.

Кількість вершкового масла 250 кг

Ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-22-002371-а, дата Оголошення – 22.09.2021 р.

Очікувана вартість35 000,00 (Тридцять п’ять тисяч гривень 00 копійок) грн. в т.ч. ПДВ.

КЕКВ 2230.

Read more

Останнє оновлення ( П'ятниця, 08 грудня 2023, 16:56 )

Пастеризоване молоко PDF Друк Написати листа
Автор: Maxim
Середа, 22 вересня 2021, 09:03

ІНФОРМАЦІЯ

ЩОДО ПУБЛІЧНОЇ ЗАКУПІВЛІ, ЯКА ПІДЛЯГАЄ ОПРИЛЮДНЕННЮ ЗГІДНО  ВИМОГ ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 16.12.2020 №1266

на сайті школи www.glp-internat.zp.ua

Найменування Замовника – Комунальний заклад «Гуляйпільська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат» Запорізької обласної ради

Місцезнаходження –70231, Запорізька обл., смт Залізничне, вул. Школа-інтернат, буд. 2

Код ЄДРПОУ – 20515410

Категорія - Замовник відповідає категорії згідно пункту 3 частини 4 статті 2 Закону № 922-VIII зі змінами.

Предмет закупівлі (назва) – пастеризоване молоко за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 –15510000-6 Молоко та вершки: молоко коров'яче питне пастеризоване жирністю не менше 2,5%, номенклатурна позиція 15511100-4 пастеризоване молоко.Процедура закупівлі – конкурентна (відкриті торги).

Місце поставки: продуктова комора за адресою Замовника.

Кількість молока коров'ячого питного пастеризованого жирністю не менше 2,5% 2 988 кг

Ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-22-007611-b, дата Оголошення – 22.09.2021 р.

Очікувана вартість77 688,00 (Сімдесят сім тисяч шістсот вісімдесят вісім гривень 00 копійок) грн. в т.ч. ПДВ.

КЕКВ 2230.

Обґрунтування очікуваної вартості – розрахунок здійснювався відповідно до кошторису на 2021 рік по КЕКВ 2230, розрахунків економіста закладу по чисельності учнів, розрахунків сестри медичної з дієтичного харчування, щодо норм харчування відповідної вікової категорії вихованців та з урахуванням діючих цін в регіоні на дату висвітлення Оголошення.

Строк постачання товару – до 31 грудня 2021 року в повному обсязі.

Технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі:

Молоко пастеризоване з масовою часткою жиру не менше 2,5% без додавання сухого молока. Молоко має бути білого злегка жовтуватим кольором, однорідної не тягучої консистенції, без осаду, без сторонніх не властивих свіжому молоку смаком і запахом. Молоко повинно відповідати ГОСТ, ДСТУ, ТУ та інших документів, що діють на території України. Загальний строк придатності – 7 діб. Фасування – п/е пакет по 1 л.

Вимоги до строків постачання - 5 разів на тиждень: понеділок, вівторок, середа, четвер, п`ятниця кожного тижня в тому числі в святкові та канікулярні дні до 7,00 години ранку, за заявкою (у телефонному режимі) Замовника.

Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, чинним нормативним документам, затвердженим у встановленому законодавством порядку, відповідати вимогам Законів України «Про безпечність та якість харчових продуктів» від 23.12.1997р. №771/97-ВР (зі змінами), «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» від 24.02.1994 р. №4004-ХІІ, наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.12.2012 № 1140 «Про затвердження Державних санітарних норм та правил «Медичні вимоги до якості та безпечності харчових продуктів та продовольчої сировини», спільних наказів МОН України та МОЗ України від 17.04.2006 р. № 298/227.

Маркування: споживчої та транспортної тари повинно містити таку інформацію: назву та повну адресу підприємства-виробника, його товарний знак (за його наявності) номер телефону, адресу потужностей виробництва; назву із зазначенням масової частки жиру; кінцеву дату споживання «Вжити до» або дату виробництва та строк придатності; умови зберігання; масу нетто, г (кг); інформаційні дані про харчову та енергетичну цінність (калорійність) 100 г продукту; номер партії виробництва. Без ГМО.

Транспортування: Доставка продукції повинна проводитися спеціалізованим автотранспортом з холодильним обладнанням згідно з правилами перевезення даних продуктів. Транспортні засоби повинні бути чистими, сухими, без стороннього запаху, не заражені сільськогосподарськими шкідниками.

Вимоги до товару: Товар має бути без сторонніх запахів, з терміном придатності достатнім для споживання, якісним, не пошкодженим, в відповідній тарі та упаковці.

Якість товару повинна відповідати національним стандартам, технічним умовам виробника, технічним вимогам Покупця та підтверджуватись відповідними документами (декларація виробника, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікати відповідності та/або інші необхідні за діючим законодавством документи) на кожну партію Товару, які надаються під час поставки Товару. За наявності ГМО у складі продукту у будь-якій кількості, продукція постачанню не підлягає.

Термін придатності товару (з дня вироблення) та умов зберігання встановлює виробник залежно від температури зберігання, наявності споживчої упаковки та виду пакувального матеріалу, але не більше ніж 7 діб. Строк придатності товарів на день поставки повинен становити не менше 85-90% від загального строку придатності.

Тара та упаковка товару.

Тара та матеріали, які використовують для упаковування чи закупорювання продукту, повинні відповідати вимогам законодавчих, нормативних і/або технічних документів, дозволені Центральним органом виконавчої влади у сфері охорони здоров'я для харчових продуктів, яка забезпечує цілісність пакування під час зберігання, транспортування та реалізації.

Тара, яка має бути використана для пакування та транспортування товару, повинна бути чистою, сухою, неушкодженою, добре запакованою та не повинна мати стороннього запаху, з відповідним маркуванням.

Строк поставки товару. Постачальник протягом одного робочого дня з дня отримання замовлення Покупця на поставку конкретної партії товару поставляє Замовнику конкретну партію Товару відповідно до наданого замовлення.

Доставку та розвантаження товару здійснює Постачальник за свій рахунок (чи/або своїми силами). Постачальник разом з продукцією надає Замовнику накладну на товар, сертифікат якості, та всю супровідну документацію на кожну партію товару згідно вимог діючого законодавства.

Товар постачається учасником-переможцем до 31 грудня 2021 року за додатково погодженими невеликими партіями у відповідності до графіку та заяв представника Замовника.

Порядок оплати товару. Покупець оплачує товар після поставки конкретної партії товару протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання від Постачальника рахунку та накладної оформлених відповідно до замовлення Покупця на поставку конкретної партії Товару, шляхом здійснення прямого банківського переведення коштів на рахунок Постачальника.

Приймання Товару за кількістю і якістю.

Приймання-передача товару по кількості проводиться відповідно до товаросупровідних документів (видаткової накладної), по якості – відповідно до документів, що засвідчують його якість (копія декларації виробника на товар, сертифікат).

Комірник Покупця, із залученням медпрацівника контролює умови поставки товарів до місця поставки, перевіряє якість та асортимент товарів, які прийнято до місця поставки, за додержання вимог санітарного законодавства при їх перевезенні, здійснює їх облік у Книзі складського обліку.

Оцінка якості продуктів харчування і продовольчої сировини проводиться за зовнішнім виглядом, запахом, смаком, кольором, консистенцією. Вони повинні прийматися лише за наявності супровідних документів, що підтверджують їх походження, безпечність і якість, повинні відповідати вимогам державних стандартів. Документи повинні засвідчувати безпечність і якість продуктів.

При доставці товарів, приймання товарів підтверджується розпискою комірника у супровідному документі Постачальника.

При встановленні представником Покупця недоброякісності будь-якого продукту, складається акт бракеражу у 3-х примірниках, аналогічно, як і на продукти з великим (понад стандартний) відсотком відходів. Недоброякісна продукція разом із актом, що підтверджує недоброякісність, повертається Постачальнику. При невиконанні заявки на продукти харчування та продовольчу сировину або при надходженні продуктів низької якості до Постачальника надсилається претензійний лист, копії цього листа – до головного розпорядника коштів, територіальної установи державної санітарно-епідеміологічної служби. У листі вказуються вага продуктів, нестачу яких встановлено, перелік продуктів, які не завезено, або наводяться відомості щодо продуктів низької якості (до листа обов'язково додається акт бракеражу).

ІНШІ ВИМОГИ:

Учасник зобов’язується виконувати вимоги Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» в частині обов’язків суб’єктів підприємницької діяльності, що постачають товари.

Прийом та зберігання товару, що закуповується, буде здійснюватися відповідно до системи управління безпечністю харчових продуктів на основі концепції НАССР, згідно чинного законодавства.

Учасник зобов’язується своєчасно забезпечувати поставку до Замовника товарів у відповідні строки та встановлений час відповідно до графіків та маршрутів, погоджених із Замовником.

Учасник забезпечує поставку якісного товару. Учасник погоджується, що тара та упаковка товару повинні бути міцними, чистими, сухими, без стороннього запаху й порушення цілісності.

Учасник зобов’язується неухильно виконувати заявки на постачання товару.

Учасник гарантує недопущення поставок товарів недоброякісних або сумнівної якості із закінченим терміном придатності або на межі його закінчення.

У разі настання негативних наслідків після вживання товарів, нести відповідальність відповідно до вимог чинного законодавства України.

Учасник погоджується, що при встановленні у навчальному закладі недоброякісності будь-якого товару він негайно (протягом однієї години) робить заміну недоброякісного товару за власний рахунок, при встановленні нестачі будь-якого товару - негайно (протягом однієї години) довозить товар, якого не вистачає, за власний рахунок.

Учасник виконує умови транспортування (температура, вологість), які повинні відповідати вимогам нормативно-технічної документації на товар, а також правилам перевезень продуктів.

Обсяг, графік та частота завозу молока регулюється залежно від строку їх реалізації та кількості дітей, які відвідують навчальний заклад.

Замовник має право при поставці кожної окремої партії товару вимагати проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних показників товару та їх відповідності вимогам замовника за рахунок Учасника. В такому випадку Учасник зобов’язаний вжити заходів щодо забезпечення доставки зразків товару до компетентної лабораторії та здійснити оплату відповідних лабораторних досліджень на умовах та у строки, визначені замовником. Замовник залишає за собою право вибору лабораторії, що здійснюватиме дослідження товару щодо якісних показників.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Закупівля здійснюється відповідно до системи управління безпечністю харчових продуктів на основі концепції НАССР, відповідно до чинного законодавства, вимогам Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів», а також згідно Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах від 26.02.2013 № 202/165 та державних санітарних норм і правил «Гігієнічні вимоги до улаштування, утримання і режиму спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів) для дітей, які потребують корекції фізичного та розумового розвитку та навчально-реабілітаційних центрів» від 20.02.2013 № 144.

Договір до кінця 2021 року буде укладено з дотриманням всіх термінів, відповідно до чинного законодавства.

 

Read more
Останнє оновлення ( Четвер, 23 вересня 2021, 09:05 )


П'ятниця 17 вересня 2021

Газове паливо PDF Друк Написати листа
Автор: Maxim
П'ятниця, 17 вересня 2021, 12:05

ІНФОРМАЦІЯ

ЩОДО ПУБЛІЧНОЇ ЗАКУПІВЛІ, ЯКА ПІДЛЯГАЄ ОПРИЛЮДНЕННЮ Â ЗГІДНО  ВИМОГ ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 16.12.2020 №1266

на сайті школи   www.glp-internat.zp.ua

Найменування Замовника – Комунальний заклад «Гуляйпільська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат» Запорізької обласної ради

Місцезнаходження –70231, Запорізька обл., смт Залізничне, вул. Школа-інтернат, буд. 2

Код ЄДРПОУ – 20515410

Категорія - Замовник відповідає категорії згідно пункту 3 частини 4 статті 2 Закону № 922-VIII зі змінами.

Предмет закупівлі (назва) – ДК 021:2015, код 09120000-6 – Газове паливо (Природний газ) разом із супутніми послугами, що зумовлюють його постачання, в т.ч. надання послуг із замовлення (бронювання) потужності щодо кожного періоду та обсягу постачання газу за договорами постачання природного газу.Процедура закупівлі – конкурентна (відкриті торги).

Місце поставки: До межі балансової належності підпорядкованих об’єктів Замовника торгів.

Планові показники потреби в газу природному на 2021 рік (як залишкових, після розірвання договору за результатом відкритих торгів на 2021 рік) – 56 000 м.куб.

Ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-17-001879-b, дата Оголошення – 17.09.2021 р.

Очікувана вартість1 120 000,00 грн (Один мільйон сто двадцять тисяч гривень 00 копійок) грн. в т.ч. ПДВ.

КЕКВ 2274.

 

 

Read more
Останнє оновлення ( Вівторок, 25 січня 2022, 12:07 )


Четвер 09 вересня 2021

План заходів спрямованих на запобігання та протидію булінгу на 2021-2022 н.р. PDF Друк Написати листа
Автор: Maxim
Четвер, 09 вересня 2021, 13:46

img20220204 12563844

Read more
Останнє оновлення ( Середа, 14 вересня 2022, 16:53 )

Blog Calendar
Copyright © 2012 by Jester.