Опитування
Авторизація
Календар
< | жовтня 2017 | > | ||||
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
Хто на сайті
На даний момент 89 гостей на сайтіЯ обираю здорові звички |
Освітньо-реабілітаційний простір - Навчальна діяльність |
Конспект уроку з основ здоров'я 5-А клас підготувала вчитель Коханюк Ю.С. Тема уроку: Я обираю здорові звички. Обладнання: малюнки підручника, роздавальний матеріал, папір формату А3, маркери, скотч. Висловлення-епіграф до уроку: «Здоров’я — усьому голова, твоє здоров’я — у твоїх руках»; «Бережи одяг, доки новий, а здоров’я — доки молодий». Тип уроку: урок засвоєння нових знань. Хід уроку І. Організаційний момент 1. Привітання 2. Встановлення позитивного емоційного настрою ІІ. Актуалізація опорних знань учнів — Пригадайте, що таке здоров’я? — Від чого воно залежить? — Чи залежить здоров’я безпосередньо від нас самих? Наскільки? — Що називають способом життя? (Це той чинник здоров’я, який безпосередньо пов’язаний із поведінкою людини) — Продовжте речення: «Складовими здорового способу життя є…». Охарактеризуйте сказане вами. ІІІ. Оголошення теми, мети й завдань уроку Ми починаємо вивчати новий розділ «Соціальна складова здоров’я». У цьому розділі ми будемо вивчати складові здорового способу життя. Тема сьогоднішнього уроку — звички, їх види та вплив на здоров’я людини. ІV. Вивчення нового матеріалу 1. Поняття «звичка» — Пригадайте, чи доводилося вам під час виконання певних дій відчувати потребу або бажання робити це знову і знову? Наведіть приклади. Це і є ваші звички. Звичка — це особлива форма поведінки людини, що виявлена в здатності робити ті чи інші дії, закріплені внаслідок багаторазового їх повторення. — Які ви знаєте звички? Наведіть приклади звичок членів своєї родини, товаришів, своїх. Звички бувають корисні, які зміцнюють здоров’я людини і свідчать про рівень її культури, та шкідливі, що сприяють погіршенню здоров’я людини. Ще окремо виділяють нейтральні звички. Вони ніяк не впливають на здоров’я і спосіб життя людини, а просто вирізняють людину серед інших. 2. Робота в групах Клас об’єднується в дві групи: «Мийдодір» і «Айболить». Завдання групам: «Мийдодір» — скласти список корисних звичок і дати пояснення, як вони впливають на стан здоров’я; «Айболить» — скласти список шкідливих звичок і дати пояснення, як вони впливають на стан здоров’я. Після закінчення роботи представники кріплять плакати на дошці та звітують. Приклади корисних звичок: 1. Мити руки перед їжею, після відвідування туалету та повернувшись із прогулянки. 2. Чистити зуби, регулярно митися під душем. 3. Спати з відчиненою кватиркою. 4. Робити вранішню гімнастику. 5. Дотримувати режиму дня. 6. Охайність, чесність, увічливість. Приклади шкідливих звичок: 1. Гризти нігті. 2. Плямкати та сьорбати під час їжі. 3. Облизувати пальці. 4. Колупатися в носі. 5. Кидати на підлогу сміття. — Висновок. Отже, як впливають на стан здоров’я шкідливі звички? (Руйнують здоров’я ) Як впливають на стан здоров’я корисні звички? (Сприяють збереженню та формуванню здоров’я) 3. Оздоровлювальна вправа. Релаксація «Відчуття свіжості» (Слова вчителя учні відтворюють у відповідних рухах і міміці.) Учитель. Безумовно, бути завжди чистим і охайним — корисна звичка. Відчуття свіжості — прекрасне відчуття! Уявіть собі чудовий літній ранок. Ви прокинулися з першими променями сонця, усміхнулися йому, солодко потягнулися, зробили кілька плавних рухів руками, тулубом. Настав час приймання водних процедур. Ви стаєте під душ і уявляєте, як тепла водичка змиває з вас сумні або обтяжливі думки, відбиток неприємних подій, позбавляє важкості й сонливості. Натомість прохолодна вода наповнює вас позитивною енергією, додає бадьорості, оптимізму, свіжості, краси. V. Узагальнення та систематизація знань і вмінь учнів
Діти а зараз давайте подивимося на деревце і скажемо, чого йому не вистачає? (листочків). А для того, щоб деревце зазеленіло, вам потрібно йому допомогти. Для цього у вас на столах лежать листочки, на яких написані корисні і шкідливі звички. Ваше завдання вибрати тільки корисні звички, які сприяють збереженню здоров’я і роблять наше життя гарним і щасливим. (Листочки з правильними відповідями прикріплюються до дерева). VІ. Підсумок уроку 1. Колективне читання віршів Щоб міцне здоров’я мати, Треба дуже добре знати Дітям правила прості Та за змістом — золоті. Щоб нічого не боліло Полюбити треба мило! Часто й чисто руки мити Та в охайному ходити. Щоб здорові зуби мати, Слід про них щоденно дбати, Чистить, ротик полоскати, А твердого не кусати. Овочі та фрукти мити, Щоб ніколи не хворіти, Бо мікроби щохвилини Так і линуть до людини. Та й волосся причесати, Щоб красивий вигляд мати. А в кишені кожну днину — Носову носи хустину! Щоб здоровим довго жити, Воду слід усім любити, Мило, пасту, гребінець — Будеш справжній молодець! 2. Обговорення змісту притчі Притча: «У лісі росте маленька травичка, яка має маленькі корінці. Більша травичка має міцніше коріння, кущі ще міцніші, дерево має великі корені. Корінь — це звичка. Яку рослину легше вирвати?(Маленьку травичку) Учитель. Правильно. Маленькі корінці — маленькі звички, їх легко позбутися. Позбутися важко «закоренілих» звичок, тобто великих коренів. VІІ. Домашнє завдання Â Щоб міцне здоров’я мати, Треба дуже добре знати Дітям правила прості Та за змістом — золоті. Щоб нічого не боліло Полюбити треба мило! Часто й чисто руки мити Та в охайному ходити. Щоб здорові зуби мати, Слід про них щоденно дбати, Чистить, ротик полоскати, А твердого не кусати. Овочі та фрукти мити, Щоб ніколи не хворіти, Бо мікроби щохвилини Так і линуть до людини. Та й волосся причесати, Щоб красивий вигляд мати. А в кишені кожну днину — Носову носи хустину! Щоб здоровим довго жити, Воду слід усім любити, Мило, пасту, гребінець — Будеш справжній молодець! |