Опитування

Що ви найбільше хотіли би бачити на шкільному сайті?
 

Авторизація



Переклад сайту

Русский языкEnglish

Хто на сайті

На даний момент 44 гостей на сайті

Інформація

Державні закупівлі
М'ясо PDF Друк e-mail
Написав Maxim   
Понеділок, 25 жовтня 2021, 00:00

ІНФОРМАЦІЯ

ЩОДО ПУБЛІЧНОЇ ЗАКУПІВЛІ, ЯКА ПІДЛЯГАЄ ОПРИЛЮДНЕННЮ Â ЗГІДНО  ВИМОГ ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 16.12.2020 №1266

на сайті школи   www.glp-internat.zp.ua

Найменування Замовника – Комунальний заклад «Гуляйпільська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат» Запорізької обласної ради

Місцезнаходження –70231, Запорізька обл., смт Залізничне, вул. Школа-інтернат, буд. 2

Код ЄДРПОУ – 20515410

Категорія - Замовник відповідає категорії згідно пункту 3 частини 4 статті 2 Закону № 922-VIII зі змінами.

Предмет закупівлі (назва) – М'ясо за Кодом Єдиного закупівельного словника 021:2015 - 15110000-2 м'ясо, відповідно до коду 15113000-3 свинина (м’якоть свинини охолоджена), 15112130-6 курятина (чверть куряча охолоджена), 15112300-9 печінка свійської птиці (печінка куряча охолоджена).Процедура закупівлі – конкурентна (відкриті торги).

Місце поставки: продуктова комора за адресою Замовника.

Кількість:

М’якоть свинини охолоджена – 1200 кг;

Чверть куряча охолоджена – 300 кг;

Печінка куряча охолоджена – 95 кг.

Всього: 1 595 кг

Ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-25-002201-c, дата Оголошення – 25.10.2021 р.

Очікувана вартість – 192 500,00 (Сто дев’яносто дві тисячі п’ятсот гривень 00 копійок) грн. в т.ч. ПДВ.

КЕКВ 2230.

Обґрунтування очікуваної вартості – розрахунок здійснювався відповідно до кошторису на 2021 рік по КЕКВ 2230, розрахунків економіста закладу по чисельності учнів, розрахунків сестри медичної з дієтичного харчування, щодо норм харчування відповідної вікової категорії вихованців та з урахуванням діючих цін в регіоні на дату висвітлення Оголошення.

Строк постачання товару – до 31 грудня 2021 року в повному обсязі.

Технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі:

М’якоть свинини охолоджена - М’якоть свинини охолоджена безкісткова (лопатка). Поверхня розтину злегка волога, не липка, необвітрена, без крововиливів. М’ясний сік прозорий. Поверхня м'яса рівна, необвітрена, очищена від сухожиль і грубих поверхневих плівок. Колір від світло – червоного до червоного. Смак і запах характерний для доброякісного м'яса без сторонніх смаків і запахів. Консистенція – ніжна, м'яка. М’ясо пружне, при натисканні швидко приймає первинну форму. М’язова тканина з вмістом видимої жирової тканини не більше 10 %. Не допускаються дрібні шматки та обрізки. Наявність хрящів і дрібних кісточок не допускається. М'ясо свинини охолоджене має відповідати стандартам (ДСТУ або ТУ), мати сертифікат якості (на кожну партію) або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби або інший документ, встановлений діючим законодавством на запропоновану продукцію та маркування. Товар не повинен містити генетично модифіковані організми (ГМО). Товар постачається у вауумній упаковці. Українського виробництва.

Чверть куряча охолоджена - Чверть куряча охолоджена повинна бути добре обезкровлена, поверхня чиста, без залишків пуху та пір’я, саден і плям. Мати суху блідо-жовту з рожевим відтінком поверхню, блідо-жовтий підшкіряний внутрішній жир. М'язи повинні бути щільні, пружні на розрізі злегка вологі та мати специфічний запах. Не дозволяються: переломи стегнових та гомілкових кісток, наявність гострих країв кісток та уламків кісток, садна, сліди від ударів, глибокі порізи м’язової тканини та розриви шкіри. Товар постачається у вауумній упаковці. Українського виробництва.

Печінка куряча охолоджена - Печінка охолоджена, ціла (обрізки не дозволяються): необвітрена, чиста, без кров’яних згустків, зовнішніх кровоносних судин, лімфатичних вузлів, жовчного міхура з протоками, сторонніх тканин, залишків зв’язок, жиру, патологічних змін.

Колір – від світло до темно-коричневого.

Запах – специфічний, характерний для доброякісної печінки птиці без стороннього запаху.

Консистенція – ніжна, м’яка.

Пакування – печінка запакована в індивідуальні пакети (вакуум) із полімерних плівкових матеріалів, згідно з чинними нормативними документами або інші матеріали, що дозволені у сфері охорони здоров’я для контакту з харчовими продуктами. Товар має відповідати стандартам (ДСТУ або ТУ), мати сертифікат якості або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби або інший документ, встановлений діючим законодавством на запропоновану продукцію. Товар не повинен містити генетично модифіковані організми (ГМО). Товар постачається у вауумній упаковці. Українського виробництва.

Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, чинним нормативним документам, затвердженим у встановленому законодавством порядку, відповідати вимогам Законів України «Про безпечність та якість харчових продуктів» від 23.12.1997р. №771/97-ВР (зі змінами), «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» від 24.02.1994 р. №4004-ХІІ, наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.12.2012 № 1140 «Про затвердження Державних санітарних норм та правил «Медичні вимоги до якості та безпечності харчових продуктів та продовольчої сировини», спільних наказів МОН України та МОЗ України від 17.04.2006 р. № 298/227.

Пакування. Товар поставляється упакований в індивідуальні пакети (вакуум) із полімерних плівкових матеріалів в споживчій (транспортній) тарі, що відповідає вимогам чинного законодавства та забезпечує цілісність товару, його товарний вигляд, а також якість та безпеку під час транспортування та зберігання.

Маркування. На споживчій (транспортній) тарі повинно бути маркування /етикетування державною мовою, що містить наступну інформацію: назва продукту, гатунок, категорія, дату виготовлення, назва підприємства-виробника, його адресу і телефон; массу нетто, кг; дату виготовлення; термін придатності до споживання чи закінчення терміну придатності до споживання, позначення ДСТУ, ГОСТ, ТУ.

Послуги, які обов’язково надає учасник та включає в ціну товару:

- доставка товару до місця, передбаченого тендерною документацією;

- розвантаження товару та занесення до приміщень харчоблоку.

- продукція повинна постачатися у спеціальному транспорті з дотриманням санітарних вимог, в тому числі щодо сумісності продуктів харчування.

   Загальні умови поставки товарів:

- Постачальник забезпечує суворе дотримання правил прийому Товару, а також дотримання санітарно-гігієнічних вимог.

Прийом товару, що закуповується, буде здійснюватися відповідно до системи управління безпечністю харчових продуктів на основі концепції НАССР, відповідно до чинного законодавства.

- Товар постачається учасником-переможцем до 31 грудня 2021 року за додатково погодженими невеликими партіями у відповідності до графіку та заяв представника Замовника.

- Учасник повинен передати (поставити) Замовнику товари, передбачені цією документацією, якість яких відповідає умовам ДСТУ (ГОСТ, ТУ) з підтвердженням строків придатності.

На запропонований товар під час його зберігання, транспортування, розвантаження, тощо повинні застосовуватися заходи із захисту довкілля, передбачені законодавством України.

   Поставка здійснюється – за адресою: 70231, Запорізька обл., смт. Залізничне, вул. Школа-інтернат, буд. 2.

Чотири рази (за потребою) кожного тижня. Орієнтовно у понеділок, вівторок, четвер та п’ятницю до 14.00 години, в тому числі в святкові та канікулярні дні згідно заявки в телефонному режимі Замовника.

Постачання товару здійснюється окремими партіями, так як заклад не має додаткових приміщень для зберігання продуктів, виходячи з поточної потреби Покупця, визначеної у відповідній заявці. При цьому поточну потребу в товарі Замовник визначає самостійно у відповідності до чинного законодавства. 

Приймання Товару за кількістю і якістю.

Приймання-передача товару по кількості проводиться відповідно до товаросупровідних документів (видаткової накладної), по якості – відповідно до документів, що засвідчують його якість (копія декларації виробника на товар, сертифікат).

Комірник Покупця, із залученням медпрацівника контролює умови поставки товарів до місця поставки, перевіряє якість та асортимент товарів, які прийнято до місця поставки, за додержання вимог санітарного законодавства при їх перевезенні, здійснює їх облік у Книзі складського обліку.

Оцінка якості продуктів харчування і продовольчої сировини проводиться за зовнішнім виглядом, запахом, смаком, кольором, консистенцією. Вони повинні прийматися лише за наявності супровідних документів, що підтверджують їх походження, безпечність і якість, повинні відповідати вимогам державних стандартів. Документи повинні засвідчувати безпечність і якість продуктів.

При доставці товарів, приймання товарів підтверджується розпискою комірника у супровідному документі Постачальника.

При встановленні представником Покупця недоброякісності будь-якого продукту, складається акт бракеражу у 3-х примірниках, аналогічно, як і на продукти з великим (понад стандартний) відсотком відходів. Недоброякісна продукція разом із актом, що підтверджує недоброякісність, повертається Постачальнику. При невиконанні заявки на продукти харчування та продовольчу сировину або при надходженні продуктів низької якості до Постачальника надсилається претензійний лист, копії цього листа – до головного розпорядника коштів, територіальної установи державної санітарно-епідеміологічної служби. У листі вказуються вага продуктів, нестачу яких встановлено, перелік продуктів, які не завезено, або наводяться відомості щодо продуктів низької якості (до листа обов'язково додається акт бракеражу).

ІНШІ ВИМОГИ:

Учасник зобов’язується виконувати вимоги Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» в частині обов’язків суб’єктів підприємницької діяльності, що постачають товари.

Прийом та зберігання товару, що закуповується, буде здійснюватися відповідно до системи управління безпечністю харчових продуктів на основі концепції НАССР, згідно чинного законодавства.

Учасник зобов’язується своєчасно забезпечувати поставку до Замовника товарів у відповідні строки та встановлений час відповідно до графіків та маршрутів, погоджених із Замовником.

Учасник забезпечує поставку якісного товару. Учасник погоджується, що тара та упаковка товару повинні бути міцними, чистими, сухими, без стороннього запаху й порушення цілісності.

Учасник зобов’язується неухильно виконувати заявки на постачання товару.

Учасник гарантує недопущення поставок товарів недоброякісних або сумнівної якості із закінченим терміном придатності або на межі його закінчення.

У разі настання негативних наслідків після вживання товарів, нести відповідальність відповідно до вимог чинного законодавства України.

Учасник погоджується, що при встановленні у навчальному закладі недоброякісності будь-якого товару він негайно (протягом однієї години) робить заміну недоброякісного товару за власний рахунок, при встановленні нестачі будь-якого товару - негайно (протягом однієї години) довозить товар, якого не вистачає, за власний рахунок.

Учасник виконує умови транспортування (температура, вологість), які повинні відповідати вимогам нормативно-технічної документації на товар, а також правилам перевезень продуктів.

Обсяг, графік та частота завозу м’яса (м’якоть свинини охолоджена, чверть куряча охолоджена, печінка куряча охолоджена) регулюється залежно від строку їх реалізації та кількості дітей, які відвідують навчальний заклад.

Замовник має право при поставці кожної окремої партії товару вимагати проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних показників товару та їх відповідності вимогам замовника за рахунок Учасника. В такому випадку Учасник зобов’язаний вжити заходів щодо забезпечення доставки зразків товару до компетентної лабораторії та здійснити оплату відповідних лабораторних досліджень на умовах та у строки, визначені замовником. Замовник залишає за собою право вибору лабораторії, що здійснюватиме дослідження товару щодо якісних показників.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Закупівля здійснюється відповідно до системи управління безпечністю харчових продуктів на основі концепції НАССР, відповідно до чинного законодавства, вимогам Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів», а також згідно Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах від 26.02.2013 № 202/165 та державних санітарних норм і правил «Гігієнічні вимоги до улаштування, утримання і режиму спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів) для дітей, які потребують корекції фізичного та розумового розвитку та навчально-реабілітаційних центрів» від 20.02.2013 № 144.

Договір до кінця 2021 року буде укладено з дотриманням всіх термінів, відповідно до чинного законодавства.

Останнє оновлення на П'ятниця, 05 листопада 2021, 09:46
 
Природний газ PDF Друк e-mail
Написав Maxim   
Субота, 23 жовтня 2021, 00:00

ІНФОРМАЦІЯ

ЩОДО ПУБЛІЧНОЇ ЗАКУПІВЛІ, ЯКА ПІДЛЯГАЄ ОПРИЛЮДНЕННЮ ЗГІДНО ВИМОГ ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 16.12.2020 №1266

на сайті школи www.glp-internat.zp.ua

Найменування Замовника – Комунальний заклад «Гуляйпільська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат» Запорізької обласної ради

Місцезнаходження –70231, Запорізька обл., смт Залізничне, вул. Школа-інтернат, буд. 2

Код ЄДРПОУ – 20515410

Категорія - Замовник відповідає категорії згідно пункту 3 частини 4 статті 2 Закону № 922-VIII зі змінами.

Ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-23-002430-a, дата Оголошення – 23.10.2021 р.Процедура закупівлі – (переговорна процедура скорочена).

КЕКВ 2274.

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону

Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю через настання підстав, передбачених пунктом 3 частини 2 статті 40 Закону України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX зі змінами (далі – Закон): «Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі:

виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера».

Обґрунтування

Відповідно до частини першої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток у разі наявності підстав, визначених у частині другій статті 40 Закону і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.

Комунальний заклад «Гуляйпільська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат» Запорізької обласної ради під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів згідно пункту 11 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року в редакції від 19.04.2020 року №114-IX (далі – Закону). Частиною 10 статті 3 Закону унормовано: «Забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом.

Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього Закону».

 Комунальний заклад «Гуляйпільська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат» Запорізької обласної ради на початку 2021 року мав укладений Договір на постачання природного газу, який внаслідок аномального зростання цін на природний газ протягом 2021 року, сторонам за договором вимушено прийшлось розірвати, внаслідок неможливості виконувати постачальником взяті зобов’язання за договірною ціною з об’єктивних причин ціноутворення оскільки переважна більшість постачальників природного газу здійснюють закупівлю ресурсу через біржові торги, а показники вказаних торгових майданчиків орієнтуються на європейські хаби, відтак ціна в Україні на ринку газу прямо пов’язана із цінами в Європі, які в свою чергу досягли рівня 1600,00-1940,00$ за 1 тис.м.куб. без ПДВ та без вартості розмитнення товару в Україні. Отже ціни на ринку природного газу в Україні перевищують 40 000,00 грн за 1 тис. м.куб., що є неможливим для покриття потреби за рахунок коштів місцевих бюджетів.

Замовник намагався провести конкурентні процедури закупівель – відкриті торги по предмету: ДК 021:2015, код 09120000-6 – Газове паливо (Природний газ), але в силу відсутності учасників-постачальників в торгах, вказані процедури були відмінені:

1. Відкриті торги в порядку розділу VІІ Закону України «Про публічні закупівлі» по предмету: ДК 021:2015, код 09120000-6 – Газове паливо (Природний газ) (номер тендеру в ЦБД (ідентифікатор закупівлі) UA-2021-08-31-003272-c за адресою www.prozorro.gov.ua) на підставі подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.

2. Відкриті торги в порядку розділу VІІ Закону України «Про публічні закупівлі» по предмету: код за ДК 021:2015, код 09120000-6 – Газове паливо (Природний газ) (номер тендеру в ЦБД (ідентифікатор закупівлі) UA-2021-09-17-001879-b за адресою www.prozorro.gov.ua) на підставі подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.

Відтак Замовникам неможливо провести конкурсні процедури закупівлі (відкриті торги/спрощену процедуру закупівлі) в зв’язку із небажанням учасників приймати участь у закупівлі в розрізі непередбачуваного росту цін на товар, а відтак можливості забезпечити виконання договірних зобов’язань. Все вказане призвело до кризової ситуації в сфері забезпечення бюджетних закладів природним газом на 2021-2022 роки та відсутності фактичної можливості укласти Договір про постачання природного газу із постачальником.

Станом на дату вказаного звернення Замовник не може знайти собі будь-якого суб’єкта господарювання, що міг би забезпечити постачання природного газу за прийнятною ціною на 2021 рік. Вказана ситуація поставила під загрозу проходження опалювального сезону 2021-2022 року Замовником торгів. Поряд з цим у Замовника виникла нагальна потреба у забезпеченні підпорядкованих закладів газовим паливом на початок опалювального періоду Припинення теплопостачання в зимову пору року призведе до виникнення порушення нормальних умов життя та діяльності людей на об’єктах, що є «надзвичайною ситуацією».

30 вересня 2021 року Кабінет Міністрів України, НАК «Нафтогаз України», Офіс Президента, Асоціація міст України та делеговані представники від міських рад підписали Меморандум, згідно з яким до кінця опалювального сезону тарифи не будуть зростати. Згідно з документом ціна газу для населення складає 7,42 грн. за 1 м³, для бюджетних установ – 16,39 грн. за 1 м³. Однак Меморандум не передбачає стабільної ціни для бюджетних установ та організацій як окремих юридичних осіб, які використовують природний газ для опалення та гарячого водозабезпечення. А оскільки майже всі заклади області мають автономні котельні, вони закуповують паливо безпосередньо у постачальників за індивідуальними договорами згідно з процедурою, передбаченою законом «Про публічні закупівлі». Можливим варіантом виходу із кризової ситуації може та враховуючи зобов’язання за Меморандумом, які взяті НАК «Нафтогаз України» в частині забезпечення природним газом бюджетних підприємств, установ, організацій на сезон 2021/2022 роки за спеціальною ціною, єдино можливим постачальником природного газу можемо визнати –

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ

"ГАЗОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ "НАФТОГАЗ ТРЕЙДИНГ",

код за ЄДРПОУ: 42399676,

місцезнаходження:

Україна, 04116, місто Київ, вул. Шолуденка, будинок 1, що повинен стати гарантованим постачальником природного газу за індивідуальними договорами для задоволення потреб бюджетних установ та організацій області на опалювальний період 2021-2022 років.

11 жовтня 2021 року Протоколом №29 позачергового засідання регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Запорізької обласної державної адміністрації прийнято рішення вважати ситуацію, що склалася у зв’язку з відсутністю постачання природного газу бюджетним установами та у зв'язку із відмовою постачальників доставляти енергоносій за прийнятними цінами на осінньо-зимовий період 2021/2022 років, надзвичайною та класифікувати її як надзвичайну ситуацію техногенного характеру державного/регіонального рівня

«Надзвичайна ситуація» - обстановка на окремій території чи суб’єкті господарювання на ній або водному об’єкті, яка характеризується порушенням нормальних умов життєдіяльності населення, спричинена катастрофою, аварією, пожежею, стихійним лихом, епідемією, епізоотією, епіфітотією, застосуванням засобів ураження або іншою небезпечною подією, що призвела (може призвести) до виникнення загрози життю або здоров’ю населення, великої кількості загиблих і постраждалих, завдання значних матеріальних збитків, а також до неможливості проживання населення на такій території чи об’єкті, провадження на ній господарської діяльностіпункт 24 частини 1 статті 2 Кодексу Цивільного захисту України.

Згідно з класифікатором ДК 019-2010 ця подія є надзвичайною ситуацією регіонального рівня, що підтверджує нагальність потреби Замовника в закупівлі твердого палення для об’єктів теплопостачання. Припинення теплопостачання до гуманітарних закладів призведе до виникнення надзвичайних ситуацій об’єктового рівня за кодом «10800» НС унаслідок аварії в теплових мережах (системах гарячого водопостачанням) холодної пори року. Отже, на даний момент виникає необхідність здійснити закупівлю природного газу на період.

Пунктом 3 частини 2 статті 40 Закону України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX зі змінами (далі – Закон) встановлено: «Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі:

виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера».

Пунктом 7 статті 40 Закону України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX зі змінами (далі – Закон) встановлено: «Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.».

Згідно офіційної інформації, що розміщена на веб-сайті ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг» за посиланням https://naftogaztrading.com.ua/news/naftogaz ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг» інформує бюджетні установи та організації про порядок укладання договору на постачання природного газу відповідно до Меморандуму про взаєморозуміння щодо врегулювання проблемних питань у сфері постачання теплової енергії та постачання гарячої води в опалювальному періоді 2021/2022 рр. від 30 вересня 2021 року. Кабінет Міністрів України розпорядженням від 11 жовтня 2021 р. № 1234-р "Деякі питання діяльності акціонерного товариства “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України” попередньо одобрив укладання договорів постачання природного газу бюджетним установам та організаціям відповідно до примірного договору ТОВ “Газопостачальна компанія “Нафтогаз Трейдингˮ.

Обґрунтування вибору учасника переговорної процедури закупівлі:

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ "НАФТОГАЗ ТРЕЙДИНГ", код за ЄДРПОУ: 42399676, місцезнаходження: Україна, 04116, місто Київ, вул. Шолуденка, будинок 1, що повинен стати гарантованим постачальником природного газу за індивідуальними договорами для задоволення потреб бюджетних установ та організацій області на опалювальний період 2021-2022 років згідно Меморандуму для кризової ситуації в сфері забезпечення бюджетних закладів природним газом на 2021-2022 роки та відсутності фактичної можливості укласти Договір про постачання природного газу із постачальником.

Строку та можливості для вибору іншого учасника переговорної процедури закупівлі, а також вивчення документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, відповідність вимогам, визначеним у статті 17 Закону, - немає. Наразі розпочинається опалювальний сезон.

У зв’язку з зазначеними вище обставинами, договір про закупівлю може бути укладений тільки певним суб’єктом - ТОВ "ГАЗОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ "НАФТОГАЗ ТРЕЙДИНГ".

Документ, що підтверджує наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, завантажені до системи Prozorro

2) Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари

Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015, код 09120000-6 – Газове паливо (Природний газ)

Умова застосування переговорної процедури закупівлі: пункт 3 частини 2 статті 40 Закону: «Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі:

виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера».

Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: жовтень 2021 року - 31 грудня 2022 року.

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі

190 100 м.куб.

Ціна (вартість) товару за одну 1 т.м.куб.газу – 16 554,00 грн (з ПДВ).

Вартість предмета закупівлі: 3 146 915,40 (три мільйони сто сорок шість тисяч дев’ятсот п'ятнадцять гривень 00 копійок) з ПДВ.

Місце постачання: у загальному потоці природний газ у внутрішній точці виходу з газотранспортної системи.

Договір на жовтень 2021 року - 31 грудня 2022 року буде укладено з дотриманням всіх термінів, відповідно до чинного законодавства.

Останнє оновлення на П'ятниця, 05 листопада 2021, 11:40
 
ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО ПУБЛІЧНОЇ ЗАКУПІВЛІ, ЯКА ПІДЛЯГАЄ ОПРИЛЮДНЕННЮ ЗГІДНО ВИМОГ ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 16.12.2020 №1266 PDF Друк e-mail
Написав Maxim   
П'ятниця, 08 жовтня 2021, 00:00

ІНФОРМАЦІЯ

ЩОДО ПУБЛІЧНОЇ ЗАКУПІВЛІ, ЯКА ПІДЛЯГАЄ ОПРИЛЮДНЕННЮ ЗГІДНО ВИМОГ ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 16.12.2020 №1266

на сайті школи  www.glp-internat.zp.ua

Найменування Замовника – Комунальний заклад «Гуляйпільська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат» Запорізької обласної ради

Місцезнаходження –70231, Запорізька обл., смт Залізничне, вул. Школа-інтернат, буд. 2

Код ЄДРПОУ – 20515410

Категорія - Замовник відповідає категорії згідно пункту 3 частини 4 статті 2 Закону № 922-VIII зі змінами.

Предмет закупівлі (назва) – М'ясо за Кодом Єдиного закупівельного словника 021:2015 - 15110000-2 м'ясо, відповідно до коду 15113000-3 свинина (м’якоть свинини охолоджена), 15112130-6 курятина (чверть куряча охолоджена), 15112300-9 печінка свійської птиці (печінка куряча охолоджена).Процедура закупівлі – конкурентна (відкриті торги).

Місце поставки: продуктова комора за адресою Замовника.

Кількість:

М’якоть свинини охолоджена – 1200 кг;

Чверть куряча охолоджена – 300 кг;

Печінка куряча охолоджена – 95 кг.

Всього: 1 595 кг

Ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-08-003032-b, дата Оголошення – 08.10.2021 р.

Очікувана вартість – 192 500,00 (Сто дев’яносто дві тисячі п’ятсот гривень 00 копійок) грн. в т.ч. ПДВ.

КЕКВ 2230.

Обґрунтування очікуваної вартості – розрахунок здійснювався відповідно до кошторису на 2021 рік по КЕКВ 2230, розрахунків економіста закладу по чисельності учнів, розрахунків сестри медичної з дієтичного харчування, щодо норм харчування відповідної вікової категорії вихованців та з урахуванням діючих цін в регіоні на дату висвітлення Оголошення.

Строк постачання товару – до 31 грудня 2021 року в повному обсязі.

Технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі:

М’якоть свинини охолоджена - М’якоть свинини охолоджена безкісткова (лопатка). Поверхня розтину злегка волога, не липка, необвітрена, без крововиливів. М’ясний сік прозорий. Поверхня м'яса рівна, необвітрена, очищена від сухожиль і грубих поверхневих плівок. Колір від світло – червоного до червоного. Смак і запах характерний для доброякісного м'яса без сторонніх смаків і запахів. Консистенція – ніжна, м'яка. М’ясо пружне, при натисканні швидко приймає первинну форму. М’язова тканина з вмістом видимої жирової тканини не більше 10 %. Не допускаються дрібні шматки та обрізки. Наявність хрящів і дрібних кісточок не допускається. М'ясо свинини охолоджене має відповідати стандартам (ДСТУ або ТУ), мати сертифікат якості (на кожну партію) або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби або інший документ, встановлений діючим законодавством на запропоновану продукцію та маркування. Товар не повинен містити генетично модифіковані організми (ГМО). Товар постачається у вауумній упаковці. Українського виробництва.

Чверть куряча охолоджена - Чверть куряча охолоджена повинна бути добре обезкровлена, поверхня чиста, без залишків пуху та пір’я, саден і плям. Мати суху блідо-жовту з рожевим відтінком поверхню, блідо-жовтий підшкіряний внутрішній жир. М'язи повинні бути щільні, пружні на розрізі злегка вологі та мати специфічний запах. Не дозволяються: переломи стегнових та гомілкових кісток, наявність гострих країв кісток та уламків кісток, садна, сліди від ударів, глибокі порізи м’язової тканини та розриви шкіри. Товар постачається у вауумній упаковці. Українського виробництва.

Печінка куряча охолоджена - Печінка охолоджена, ціла (обрізки не дозволяються): необвітрена, чиста, без кров’яних згустків, зовнішніх кровоносних судин, лімфатичних вузлів, жовчного міхура з протоками, сторонніх тканин, залишків зв’язок, жиру, патологічних змін.

Колір – від світло до темно-коричневого.

Запах – специфічний, характерний для доброякісної печінки птиці без стороннього запаху.

Консистенція – ніжна, м’яка.

Пакування – печінка запакована в індивідуальні пакети (вакуум) із полімерних плівкових матеріалів, згідно з чинними нормативними документами або інші матеріали, що дозволені у сфері охорони здоров’я для контакту з харчовими продуктами. Товар має відповідати стандартам (ДСТУ або ТУ), мати сертифікат якості або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби або інший документ, встановлений діючим законодавством на запропоновану продукцію. Товар не повинен містити генетично модифіковані організми (ГМО). Товар постачається у вауумній упаковці. Українського виробництва.

Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, чинним нормативним документам, затвердженим у встановленому законодавством порядку, відповідати вимогам Законів України «Про безпечність та якість харчових продуктів» від 23.12.1997р. №771/97-ВР (зі змінами), «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» від 24.02.1994 р. №4004-ХІІ, наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.12.2012 № 1140 «Про затвердження Державних санітарних норм та правил «Медичні вимоги до якості та безпечності харчових продуктів та продовольчої сировини», спільних наказів МОН України та МОЗ України від 17.04.2006 р. № 298/227.

Пакування. Товар поставляється упакований в індивідуальні пакети (вакуум) із полімерних плівкових матеріалів в споживчій (транспортній) тарі, що відповідає вимогам чинного законодавства та забезпечує цілісність товару, його товарний вигляд, а також якість та безпеку під час транспортування та зберігання.

Маркування. На споживчій (транспортній) тарі повинно бути маркування /етикетування державною мовою, що містить наступну інформацію: назва продукту, гатунок, категорія, дату виготовлення, назва підприємства-виробника, його адресу і телефон; массу нетто, кг; дату виготовлення; термін придатності до споживання чи закінчення терміну придатності до споживання, позначення ДСТУ, ГОСТ, ТУ.

Послуги, які обов’язково надає учасник та включає в ціну товару:

- доставка товару до місця, передбаченого тендерною документацією;

- розвантаження товару та занесення до приміщень харчоблоку.

- продукція повинна постачатися у спеціальному транспорті з дотриманням санітарних вимог, в тому числі щодо сумісності продуктів харчування.

 Загальні умови поставки товарів:

- Постачальник забезпечує суворе дотримання правил прийому Товару, а також дотримання санітарно-гігієнічних вимог.

Прийом товару, що закуповується, буде здійснюватися відповідно до системи управління безпечністю харчових продуктів на основі концепції НАССР, відповідно до чинного законодавства.

- Товар постачається учасником-переможцем до 31 грудня 2021 року за додатково погодженими невеликими партіями у відповідності до графіку та заяв представника Замовника.

- Учасник повинен передати (поставити) Замовнику товари, передбачені цією документацією, якість яких відповідає умовам ДСТУ (ГОСТ, ТУ) з підтвердженням строків придатності.

На запропонований товар під час його зберігання, транспортування, розвантаження, тощо повинні застосовуватися заходи із захисту довкілля, передбачені законодавством України.

Поставка здійснюється – за адресою: 70231, Запорізька обл., смт. Залізничне, вул. Школа-інтернат, буд. 2.

Чотири рази (за потребою) кожного тижня. Орієнтовно у понеділок, вівторок, четвер та п’ятницю до 14.00 години, в тому числі в святкові та канікулярні дні згідно заявки в телефонному режимі Замовника.

Постачання товару здійснюється окремими партіями, так як заклад не має додаткових приміщень для зберігання продуктів, виходячи з поточної потреби Покупця, визначеної у відповідній заявці. При цьому поточну потребу в товарі Замовник визначає самостійно у відповідності до чинного законодавства.

Приймання Товару за кількістю і якістю.

Приймання-передача товару по кількості проводиться відповідно до товаросупровідних документів (видаткової накладної), по якості – відповідно до документів, що засвідчують його якість (копія декларації виробника на товар, сертифікат).

Комірник Покупця, із залученням медпрацівника контролює умови поставки товарів до місця поставки, перевіряє якість та асортимент товарів, які прийнято до місця поставки, за додержання вимог санітарного законодавства при їх перевезенні, здійснює їх облік у Книзі складського обліку.

Оцінка якості продуктів харчування і продовольчої сировини проводиться за зовнішнім виглядом, запахом, смаком, кольором, консистенцією. Вони повинні прийматися лише за наявності супровідних документів, що підтверджують їх походження, безпечність і якість, повинні відповідати вимогам державних стандартів. Документи повинні засвідчувати безпечність і якість продуктів.

При доставці товарів, приймання товарів підтверджується розпискою комірника у супровідному документі Постачальника.

При встановленні представником Покупця недоброякісності будь-якого продукту, складається акт бракеражу у 3-х примірниках, аналогічно, як і на продукти з великим (понад стандартний) відсотком відходів. Недоброякісна продукція разом із актом, що підтверджує недоброякісність, повертається Постачальнику. При невиконанні заявки на продукти харчування та продовольчу сировину або при надходженні продуктів низької якості до Постачальника надсилається претензійний лист, копії цього листа – до головного розпорядника коштів, територіальної установи державної санітарно-епідеміологічної служби. У листі вказуються вага продуктів, нестачу яких встановлено, перелік продуктів, які не завезено, або наводяться відомості щодо продуктів низької якості (до листа обов'язково додається акт бракеражу).

 

ІНШІ ВИМОГИ:

Учасник зобов’язується виконувати вимоги Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» в частині обов’язків суб’єктів підприємницької діяльності, що постачають товари.

Прийом та зберігання товару, що закуповується, буде здійснюватися відповідно до системи управління безпечністю харчових продуктів на основі концепції НАССР, згідно чинного законодавства.

Учасник зобов’язується своєчасно забезпечувати поставку до Замовника товарів у відповідні строки та встановлений час відповідно до графіків та маршрутів, погоджених із Замовником.

Учасник забезпечує поставку якісного товару. Учасник погоджується, що тара та упаковка товару повинні бути міцними, чистими, сухими, без стороннього запаху й порушення цілісності.

Учасник зобов’язується неухильно виконувати заявки на постачання товару.

Учасник гарантує недопущення поставок товарів недоброякісних або сумнівної якості із закінченим терміном придатності або на межі його закінчення.

У разі настання негативних наслідків після вживання товарів, нести відповідальність відповідно до вимог чинного законодавства України.

Учасник погоджується, що при встановленні у навчальному закладі недоброякісності будь-якого товару він негайно (протягом однієї години) робить заміну недоброякісного товару за власний рахунок, при встановленні нестачі будь-якого товару - негайно (протягом однієї години) довозить товар, якого не вистачає, за власний рахунок.

Учасник виконує умови транспортування (температура, вологість), які повинні відповідати вимогам нормативно-технічної документації на товар, а також правилам перевезень продуктів.

Обсяг, графік та частота завозу м’яса (м’якоть свинини охолоджена, чверть куряча охолоджена, печінка куряча охолоджена) регулюється залежно від строку їх реалізації та кількості дітей, які відвідують навчальний заклад.

Замовник має право при поставці кожної окремої партії товару вимагати проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних показників товару та їх відповідності вимогам замовника за рахунок Учасника. В такому випадку Учасник зобов’язаний вжити заходів щодо забезпечення доставки зразків товару до компетентної лабораторії та здійснити оплату відповідних лабораторних досліджень на умовах та у строки, визначені замовником. Замовник залишає за собою право вибору лабораторії, що здійснюватиме дослідження товару щодо якісних показників.

 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Закупівля здійснюється відповідно до системи управління безпечністю харчових продуктів на основі концепції НАССР, відповідно до чинного законодавства, вимогам Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів», а також згідно Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах від 26.02.2013 № 202/165 та державних санітарних норм і правил «Гігієнічні вимоги до улаштування, утримання і режиму спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів) для дітей, які потребують корекції фізичного та розумового розвитку та навчально-реабілітаційних центрів» від 20.02.2013 № 144.

Договір до кінця 2021 року буде укладено з дотриманням всіх термінів, відповідно до чинного законодавства.

Останнє оновлення на П'ятниця, 05 листопада 2021, 11:39
 
Вершкове масло PDF Друк e-mail
Написав Maxim   
Середа, 22 вересня 2021, 09:05

ІНФОРМАЦІЯ

ЩОДО ПУБЛІЧНОЇ ЗАКУПІВЛІ, ЯКА ПІДЛЯГАЄ ОПРИЛЮДНЕННЮ ЗГІДНО ВИМОГ ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 16.12.2020 №1266

на сайті школи www.glp-internat.zp.ua

Найменування Замовника – Комунальний заклад «Гуляйпільська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат» Запорізької обласної ради

Місцезнаходження –70231, Запорізька обл., смт Залізничне, вул. Школа-інтернат, буд. 2

Код ЄДРПОУ – 20515410

Категорія - Замовник відповідає категорії згідно пункту 3 частини 4 статті 2 Закону № 922-VIII зі змінами.

Предмет закупівлі (назва) – Вершкове масло (солодковершкове, 73%), вагове за кодом Єдиного закупівельного словника код ДК 021:2015 – 15530000-2 Вершкове масло.Процедура закупівлі – конкурентна (відкриті торги).

Місце поставки: продуктова комора за адресою Замовника.

Кількість вершкового масла 250 кг

Ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-22-002371-а, дата Оголошення – 22.09.2021 р.

Очікувана вартість35 000,00 (Тридцять п’ять тисяч гривень 00 копійок) грн. в т.ч. ПДВ.

КЕКВ 2230.

Обґрунтування очікуваної вартості – розрахунок здійснювався відповідно до кошторису на 2021 рік по КЕКВ 2230, розрахунків економіста закладу по чисельності учнів, розрахунків сестри медичної з дієтичного харчування, щодо норм харчування відповідної вікової категорії вихованців та з урахуванням діючих цін в регіоні на дату висвітлення Оголошення.

Строк постачання товару – до 31 грудня 2021 року в повному обсязі.

Технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі:

Масло солодковершкове жирність не нижче 73 %, без рослинних домішок. Масло солодковершкове має бути щільним, однорідним, поверхня на зрізі блискуча, колір світло-жовтий, смак і запах характерний маслу вершковому, без сторонніх запахів і присмаків. Дефекти недопустимі. Розфасовка – вагова, моноліт 5 кг.

Вимоги до строків постачання - 5 разів на тиждень: понеділок, вівторок, середа, четвер, п`ятниця кожного тижня в тому числі в святкові та канікулярні дні до 7,00 години ранку, за заявкою (у телефонному режимі) Замовника.

Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, чинним нормативним документам, затвердженим у встановленому законодавством порядку, відповідати вимогам Законів України «Про безпечність та якість харчових продуктів» від 23.12.1997р. №771/97-ВР (зі змінами), «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» від 24.02.1994 р. №4004-ХІІ, наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.12.2012 № 1140 «Про затвердження Державних санітарних норм та правил «Медичні вимоги до якості та безпечності харчових продуктів та продовольчої сировини», спільних наказів МОН України та МОЗ України від 17.04.2006 р. № 298/227.

Маркування: споживчої та транспортної тари повинно містити таку інформацію: назву та повну адресу підприємства-виробника, його товарний знак (за його наявності) номер телефону, адресу потужностей виробництва; назву із зазначенням масової частки жиру; кінцеву дату споживання «Вжити до» або дату виробництва та строк придатності; умови зберігання; масу нетто, г (кг); інформаційні дані про харчову та енергетичну цінність (калорійність) 100 г продукту; номер партії виробництва. Без ГМО.

Транспортування: Доставка продукції повинна проводитися спеціалізованим автотранспортом з холодильним обладнанням згідно з правилами перевезення даних продуктів. Транспортні засоби повинні бути чистими, сухими, без стороннього запаху, не заражені сільськогосподарськими шкідниками.

Вимоги до товару: Товар має бути без сторонніх запахів, з терміном придатності достатнім для споживання, якісним, не пошкодженим, в відповідній тарі та упаковці.

Якість товару повинна відповідати національним стандартам, технічним умовам виробника, технічним вимогам Покупця та підтверджуватись відповідними документами (декларація виробника, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікати відповідності та/або інші необхідні за діючим законодавством документи) на кожну партію Товару, які надаються під час поставки Товару. За наявності ГМО у складі продукту у будь-якій кількості, продукція постачанню не підлягає.

Термін придатності товару (з дня вироблення) та умов зберігання встановлює виробник залежно від температури зберігання, наявності споживчої упаковки та виду пакувального матеріалу. Загальний строк придатності масла вершкового – не більше ніж 2 місяці з дати вироблення. Строк придатності товарів на день поставки повинен становити не менше 85-90% від загального строку придатності.

Тара та упаковка товару.

Тара та матеріали, які використовують для упаковування чи закупорювання продукту, повинні відповідати вимогам законодавчих, нормативних і/або технічних документів, дозволені Центральним органом виконавчої влади у сфері охорони здоров'я для харчових продуктів, яка забезпечує цілісність пакування під час зберігання, транспортування та реалізації.

Тара, яка має бути використана для пакування та транспортування товару, повинна бути чистою, сухою, неушкодженою, добре запакованою та не повинна мати стороннього запаху, з відповідним маркуванням.

Строк поставки товару. Постачальник протягом одного робочого дня з дня отримання замовлення Покупця на поставку конкретної партії товару поставляє Замовнику конкретну партію Товару відповідно до наданого замовлення.

Доставку та розвантаження товару здійснює Постачальник за свій рахунок (чи/або своїми силами). Постачальник разом з продукцією надає Замовнику накладну на товар, сертифікат якості, та всю супровідну документацію на кожну партію товару згідно вимог діючого законодавства.  

Товар постачається учасником-переможцем до 31 грудня 2021 року за додатково погодженими невеликими партіями у відповідності до графіку та заяв представника Замовника.

Порядок оплати товару. Покупець оплачує товар після поставки конкретної партії товару протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання від Постачальника рахунку та накладної оформлених відповідно до замовлення Покупця на поставку конкретної партії Товару, шляхом здійснення прямого банківського переведення коштів на рахунок Постачальника.

Приймання Товару за кількістю і якістю.

Приймання-передача товару по кількості проводиться відповідно до товаросупровідних документів (видаткової накладної), по якості – відповідно до документів, що засвідчують його якість (копія декларації виробника на товар, сертифікат).

Комірник Покупця, із залученням медпрацівника контролює умови поставки товарів до місця поставки, перевіряє якість та асортимент товарів, які прийнято до місця поставки, за додержання вимог санітарного законодавства при їх перевезенні, здійснює їх облік у Книзі складського обліку.

Оцінка якості продуктів харчування і продовольчої сировини проводиться за зовнішнім виглядом, запахом, смаком, кольором, консистенцією. Вони повинні прийматися лише за наявності супровідних документів, що підтверджують їх походження, безпечність і якість, повинні відповідати вимогам державних стандартів. Документи повинні засвідчувати безпечність і якість продуктів.

При доставці товарів, приймання товарів підтверджується розпискою комірника у супровідному документі Постачальника.

При встановленні представником Покупця недоброякісності будь-якого продукту, складається акт бракеражу у 3-х примірниках, аналогічно, як і на продукти з великим (понад стандартний) відсотком відходів. Недоброякісна продукція разом із актом, що підтверджує недоброякісність, повертається Постачальнику. При невиконанні заявки на продукти харчування та продовольчу сировину або при надходженні продуктів низької якості до Постачальника надсилається претензійний лист, копії цього листа – до головного розпорядника коштів, територіальної установи державної санітарно-епідеміологічної служби. У листі вказуються вага продуктів, нестачу яких встановлено, перелік продуктів, які не завезено, або наводяться відомості щодо продуктів низької якості (до листа обов'язково додається акт бракеражу).

ІНШІ ВИМОГИ:

Учасник зобов’язується виконувати вимоги Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» в частині обов’язків суб’єктів підприємницької діяльності, що постачають товари.

Прийом та зберігання товару, що закуповується, буде здійснюватися відповідно до системи управління безпечністю харчових продуктів на основі концепції НАССР, згідно чинного законодавства.

Учасник зобов’язується своєчасно забезпечувати поставку до Замовника товарів у відповідні строки та встановлений час відповідно до графіків та маршрутів, погоджених із Замовником.

Учасник забезпечує поставку якісного товару. Учасник погоджується, що тара та упаковка товару повинні бути міцними, чистими, сухими, без стороннього запаху й порушення цілісності.

Учасник зобов’язується неухильно виконувати заявки на постачання товару.

Учасник гарантує недопущення поставок товарів недоброякісних або сумнівної якості із закінченим терміном придатності або на межі його закінчення.

У разі настання негативних наслідків після вживання товарів, нести відповідальність відповідно до вимог чинного законодавства України.

Учасник погоджується, що при встановленні у навчальному закладі недоброякісності будь-якого товару він негайно (протягом однієї години) робить заміну недоброякісного товару за власний рахунок, при встановленні нестачі будь-якого товару - негайно (протягом однієї години) довозить товар, якого не вистачає, за власний рахунок.

Учасник виконує умови транспортування (температура, вологість), які повинні відповідати вимогам нормативно-технічної документації на товар, а також правилам перевезень продуктів.

Обсяг, графік та частота завозу вершкового масла регулюється залежно від строку їх реалізації та кількості дітей, які відвідують навчальний заклад.

Замовник має право при поставці кожної окремої партії товару вимагати проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних показників товару та їх відповідності вимогам замовника за рахунок Учасника. В такому випадку Учасник зобов’язаний вжити заходів щодо забезпечення доставки зразків товару до компетентної лабораторії та здійснити оплату відповідних лабораторних досліджень на умовах та у строки, визначені замовником. Замовник залишає за собою право вибору лабораторії, що здійснюватиме дослідження товару щодо якісних показників.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Закупівля здійснюється відповідно до системи управління безпечністю харчових продуктів на основі концепції НАССР, відповідно до чинного законодавства, вимогам Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів», а також згідно Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах від 26.02.2013 № 202/165 та державних санітарних норм і правил «Гігієнічні вимоги до улаштування, утримання і режиму спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів) для дітей, які потребують корекції фізичного та розумового розвитку та навчально-реабілітаційних центрів» від 20.02.2013 № 144.

Договір до кінця 2021 року буде укладено з дотриманням всіх термінів, відповідно до чинного законодавства.

 

Останнє оновлення на Четвер, 23 вересня 2021, 09:06
 
Пастеризоване молоко PDF Друк e-mail
Написав Maxim   
Середа, 22 вересня 2021, 09:03

ІНФОРМАЦІЯ

ЩОДО ПУБЛІЧНОЇ ЗАКУПІВЛІ, ЯКА ПІДЛЯГАЄ ОПРИЛЮДНЕННЮ ЗГІДНО  ВИМОГ ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 16.12.2020 №1266

на сайті школи www.glp-internat.zp.ua

Найменування Замовника – Комунальний заклад «Гуляйпільська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат» Запорізької обласної ради

Місцезнаходження –70231, Запорізька обл., смт Залізничне, вул. Школа-інтернат, буд. 2

Код ЄДРПОУ – 20515410

Категорія - Замовник відповідає категорії згідно пункту 3 частини 4 статті 2 Закону № 922-VIII зі змінами.

Предмет закупівлі (назва) – пастеризоване молоко за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 –15510000-6 Молоко та вершки: молоко коров'яче питне пастеризоване жирністю не менше 2,5%, номенклатурна позиція 15511100-4 пастеризоване молоко.Процедура закупівлі – конкурентна (відкриті торги).

Місце поставки: продуктова комора за адресою Замовника.

Кількість молока коров'ячого питного пастеризованого жирністю не менше 2,5% 2 988 кг

Ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-22-007611-b, дата Оголошення – 22.09.2021 р.

Очікувана вартість77 688,00 (Сімдесят сім тисяч шістсот вісімдесят вісім гривень 00 копійок) грн. в т.ч. ПДВ.

КЕКВ 2230.

Обґрунтування очікуваної вартості – розрахунок здійснювався відповідно до кошторису на 2021 рік по КЕКВ 2230, розрахунків економіста закладу по чисельності учнів, розрахунків сестри медичної з дієтичного харчування, щодо норм харчування відповідної вікової категорії вихованців та з урахуванням діючих цін в регіоні на дату висвітлення Оголошення.

Строк постачання товару – до 31 грудня 2021 року в повному обсязі.

Технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі:

Молоко пастеризоване з масовою часткою жиру не менше 2,5% без додавання сухого молока. Молоко має бути білого злегка жовтуватим кольором, однорідної не тягучої консистенції, без осаду, без сторонніх не властивих свіжому молоку смаком і запахом. Молоко повинно відповідати ГОСТ, ДСТУ, ТУ та інших документів, що діють на території України. Загальний строк придатності – 7 діб. Фасування – п/е пакет по 1 л.

Вимоги до строків постачання - 5 разів на тиждень: понеділок, вівторок, середа, четвер, п`ятниця кожного тижня в тому числі в святкові та канікулярні дні до 7,00 години ранку, за заявкою (у телефонному режимі) Замовника.

Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, чинним нормативним документам, затвердженим у встановленому законодавством порядку, відповідати вимогам Законів України «Про безпечність та якість харчових продуктів» від 23.12.1997р. №771/97-ВР (зі змінами), «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» від 24.02.1994 р. №4004-ХІІ, наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.12.2012 № 1140 «Про затвердження Державних санітарних норм та правил «Медичні вимоги до якості та безпечності харчових продуктів та продовольчої сировини», спільних наказів МОН України та МОЗ України від 17.04.2006 р. № 298/227.

Маркування: споживчої та транспортної тари повинно містити таку інформацію: назву та повну адресу підприємства-виробника, його товарний знак (за його наявності) номер телефону, адресу потужностей виробництва; назву із зазначенням масової частки жиру; кінцеву дату споживання «Вжити до» або дату виробництва та строк придатності; умови зберігання; масу нетто, г (кг); інформаційні дані про харчову та енергетичну цінність (калорійність) 100 г продукту; номер партії виробництва. Без ГМО.

Транспортування: Доставка продукції повинна проводитися спеціалізованим автотранспортом з холодильним обладнанням згідно з правилами перевезення даних продуктів. Транспортні засоби повинні бути чистими, сухими, без стороннього запаху, не заражені сільськогосподарськими шкідниками.

Вимоги до товару: Товар має бути без сторонніх запахів, з терміном придатності достатнім для споживання, якісним, не пошкодженим, в відповідній тарі та упаковці.

Якість товару повинна відповідати національним стандартам, технічним умовам виробника, технічним вимогам Покупця та підтверджуватись відповідними документами (декларація виробника, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікати відповідності та/або інші необхідні за діючим законодавством документи) на кожну партію Товару, які надаються під час поставки Товару. За наявності ГМО у складі продукту у будь-якій кількості, продукція постачанню не підлягає.

Термін придатності товару (з дня вироблення) та умов зберігання встановлює виробник залежно від температури зберігання, наявності споживчої упаковки та виду пакувального матеріалу, але не більше ніж 7 діб. Строк придатності товарів на день поставки повинен становити не менше 85-90% від загального строку придатності.

Тара та упаковка товару.

Тара та матеріали, які використовують для упаковування чи закупорювання продукту, повинні відповідати вимогам законодавчих, нормативних і/або технічних документів, дозволені Центральним органом виконавчої влади у сфері охорони здоров'я для харчових продуктів, яка забезпечує цілісність пакування під час зберігання, транспортування та реалізації.

Тара, яка має бути використана для пакування та транспортування товару, повинна бути чистою, сухою, неушкодженою, добре запакованою та не повинна мати стороннього запаху, з відповідним маркуванням.

Строк поставки товару. Постачальник протягом одного робочого дня з дня отримання замовлення Покупця на поставку конкретної партії товару поставляє Замовнику конкретну партію Товару відповідно до наданого замовлення.

Доставку та розвантаження товару здійснює Постачальник за свій рахунок (чи/або своїми силами). Постачальник разом з продукцією надає Замовнику накладну на товар, сертифікат якості, та всю супровідну документацію на кожну партію товару згідно вимог діючого законодавства.

Товар постачається учасником-переможцем до 31 грудня 2021 року за додатково погодженими невеликими партіями у відповідності до графіку та заяв представника Замовника.

Порядок оплати товару. Покупець оплачує товар після поставки конкретної партії товару протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання від Постачальника рахунку та накладної оформлених відповідно до замовлення Покупця на поставку конкретної партії Товару, шляхом здійснення прямого банківського переведення коштів на рахунок Постачальника.

Приймання Товару за кількістю і якістю.

Приймання-передача товару по кількості проводиться відповідно до товаросупровідних документів (видаткової накладної), по якості – відповідно до документів, що засвідчують його якість (копія декларації виробника на товар, сертифікат).

Комірник Покупця, із залученням медпрацівника контролює умови поставки товарів до місця поставки, перевіряє якість та асортимент товарів, які прийнято до місця поставки, за додержання вимог санітарного законодавства при їх перевезенні, здійснює їх облік у Книзі складського обліку.

Оцінка якості продуктів харчування і продовольчої сировини проводиться за зовнішнім виглядом, запахом, смаком, кольором, консистенцією. Вони повинні прийматися лише за наявності супровідних документів, що підтверджують їх походження, безпечність і якість, повинні відповідати вимогам державних стандартів. Документи повинні засвідчувати безпечність і якість продуктів.

При доставці товарів, приймання товарів підтверджується розпискою комірника у супровідному документі Постачальника.

При встановленні представником Покупця недоброякісності будь-якого продукту, складається акт бракеражу у 3-х примірниках, аналогічно, як і на продукти з великим (понад стандартний) відсотком відходів. Недоброякісна продукція разом із актом, що підтверджує недоброякісність, повертається Постачальнику. При невиконанні заявки на продукти харчування та продовольчу сировину або при надходженні продуктів низької якості до Постачальника надсилається претензійний лист, копії цього листа – до головного розпорядника коштів, територіальної установи державної санітарно-епідеміологічної служби. У листі вказуються вага продуктів, нестачу яких встановлено, перелік продуктів, які не завезено, або наводяться відомості щодо продуктів низької якості (до листа обов'язково додається акт бракеражу).

ІНШІ ВИМОГИ:

Учасник зобов’язується виконувати вимоги Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» в частині обов’язків суб’єктів підприємницької діяльності, що постачають товари.

Прийом та зберігання товару, що закуповується, буде здійснюватися відповідно до системи управління безпечністю харчових продуктів на основі концепції НАССР, згідно чинного законодавства.

Учасник зобов’язується своєчасно забезпечувати поставку до Замовника товарів у відповідні строки та встановлений час відповідно до графіків та маршрутів, погоджених із Замовником.

Учасник забезпечує поставку якісного товару. Учасник погоджується, що тара та упаковка товару повинні бути міцними, чистими, сухими, без стороннього запаху й порушення цілісності.

Учасник зобов’язується неухильно виконувати заявки на постачання товару.

Учасник гарантує недопущення поставок товарів недоброякісних або сумнівної якості із закінченим терміном придатності або на межі його закінчення.

У разі настання негативних наслідків після вживання товарів, нести відповідальність відповідно до вимог чинного законодавства України.

Учасник погоджується, що при встановленні у навчальному закладі недоброякісності будь-якого товару він негайно (протягом однієї години) робить заміну недоброякісного товару за власний рахунок, при встановленні нестачі будь-якого товару - негайно (протягом однієї години) довозить товар, якого не вистачає, за власний рахунок.

Учасник виконує умови транспортування (температура, вологість), які повинні відповідати вимогам нормативно-технічної документації на товар, а також правилам перевезень продуктів.

Обсяг, графік та частота завозу молока регулюється залежно від строку їх реалізації та кількості дітей, які відвідують навчальний заклад.

Замовник має право при поставці кожної окремої партії товару вимагати проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних показників товару та їх відповідності вимогам замовника за рахунок Учасника. В такому випадку Учасник зобов’язаний вжити заходів щодо забезпечення доставки зразків товару до компетентної лабораторії та здійснити оплату відповідних лабораторних досліджень на умовах та у строки, визначені замовником. Замовник залишає за собою право вибору лабораторії, що здійснюватиме дослідження товару щодо якісних показників.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Закупівля здійснюється відповідно до системи управління безпечністю харчових продуктів на основі концепції НАССР, відповідно до чинного законодавства, вимогам Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів», а також згідно Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах від 26.02.2013 № 202/165 та державних санітарних норм і правил «Гігієнічні вимоги до улаштування, утримання і режиму спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів) для дітей, які потребують корекції фізичного та розумового розвитку та навчально-реабілітаційних центрів» від 20.02.2013 № 144.

Договір до кінця 2021 року буде укладено з дотриманням всіх термінів, відповідно до чинного законодавства.

 

Останнє оновлення на Четвер, 23 вересня 2021, 09:05
 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 Наступна > Кінець >>

Сторінка 1 з 5
Copyright © 2012 by Jester.