Опитування

Що ви найбільше хотіли би бачити на шкільному сайті?
 

Авторизація



Переклад сайту

Русский языкEnglish

Хто на сайті

На даний момент 42 гостей на сайті

Інформація

Державні закупівлі
Природний Газ PDF Друк e-mail
Написав Maxim   
П'ятниця, 17 вересня 2021, 11:41

ІНФОРМАЦІЯ

ЩОДО ПУБЛІЧНОЇ ЗАКУПІВЛІ, ЯКА ПІДЛЯГАЄ ОПРИЛЮДНЕННЮ Â ЗГІДНО  ВИМОГ ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 16.12.2020 №1266

на сайті школи   www.glp-internat.zp.ua

Найменування Замовника – Комунальний заклад «Гуляйпільська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат» Запорізької обласної ради

Місцезнаходження –70231, Запорізька обл., смт Залізничне, вул. Школа-інтернат, буд. 2

Код ЄДРПОУ – 20515410

Категорія - Замовник відповідає категорії згідно пункту 3 частини 4 статті 2 Закону № 922-VIII зі змінами.

Предмет закупівлі (назва) – ДК 021:2015, код 09120000-6 – Газове паливо (Природний газ) разом із супутніми послугами, що зумовлюють його постачання, в т.ч. надання послуг із замовлення (бронювання) потужності щодо кожного періоду та обсягу постачання газу за договорами постачання природного газу.Процедура закупівлі – конкурентна (відкриті торги).

Місце поставки: До межі балансової належності підпорядкованих об’єктів Замовника торгів.

Планові показники потреби в газу природному на 2021 рік (як залишкових, після розірвання договору за результатом відкритих торгів на 2021 рік) – 56 000 м.куб.

Ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-17-001879-b, дата Оголошення – 17.09.2021 р.

Очікувана вартість1 120 000,00 грн (Один мільйон сто двадцять тисяч гривень 00 копійок) грн. в т.ч. ПДВ.

КЕКВ 2274.

Обґрунтування очікуваної вартості – розрахунок здійснювався відповідно до кошторису на 2021 рік по КЕКВ 2274, розрахунків економіста закладу по даним опалювальної площі та з урахуванням діючих цін на дату висвітлення Оголошення. Очікувана вартість закупівлі визначена як добуток кількості і вартості природного газу на ринку, з урахуванням індексу/коефіцієнту інфляції. Використовувалися дані сайтів ТБ «Українська енергетична біржа» та  НАК «Нафтогаз Україна»

Строк надання послуг – протягом 2021 року але не пізніше 31 грудня 2021 року згідно заявок, наданих Замовником торгів.

Технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі:

  1. 1.Газ природний повинен відповідати наступним вимогам:

1.1.  Компонентний склад газу, визначений хроматографічним методом за ДСТУ ISO 6974:2007 та МВУ 045/05-2011 за показниками ГОСТ 5542-87 «Гази горючі природні для промислового і комунально-побутового призначення. Технічні умови», що визначені у цьому додатку.

1.2.  Природний газ - суміш вуглеводнів та невуглеводневих компонентів, що перебуває у газоподібному стані за стандартних умов (тиск - 760 міліметрів ртутного стовпа і температура - 20 градусів за Цельсієм) і є товарною продукцією.

1.3.            Фізико-хімічні показники газу розраховані за ДСТУ ISO 6976:2009 та відповідати нижче вказаним показникам за ГОСТ 5542-87:

Фізико-хімічні показники газу

(при 25 С/20 С, 101, 325 кПа)

Значення

МДж/ м3

ккал/ м3

Теплота згорання нижча, не менше

31,80

7600

Число Воббе вище

41,2-54,5

9850-13000

1.4. Технічні показники газу

Масова концентрація сірководню г/м3 не більше

0,02

Масова концентрація меркаптанової сірки г/м3 не більше

0,036

Маса (вміст) механічних домішок, в 1 г/м3 не більше

0,001

  1. 2.Обсяги закупівлі газу природного – 56 000 м3

Постачальник природного газу (далі - постачальник) - суб’єкт господарювання, який на підставі ліцензії здійснює діяльність із постачання природного газу.

Постачання природного газу - господарська діяльність, що підлягає ліцензуванню і полягає в реалізації природного газу безпосередньо споживачам на підставі укладених з ними договорів.

Замовлення (бронювання) потужності – це здійснення замовленнят (бронювання) потужності Постачальником у Оператора ГТС відповідної потужності, необхідної для постачання природного газу Споживачу у відповідній Газовій добі/місяці/кварталі/році.

Постачальник забезпечує суворе дотримання правил прийому сировини, наявність паспортів якості).

На запропонований товар під час його транспортування, виробництва, тощо повинні застосовуватися заходи із захисту довкілля, передбачені законодавством України.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Технічні та якісні характеристики газу повинні відповідати нормам діючого на території України законодавства, державним, міжнародним стандартам та вимогам державної політики України в галузі захисту довкілля.

Договір до кінця 2021 року буде укладено з дотриманням всіх термінів, відповідно до чинного законодавства.

Останнє оновлення на П'ятниця, 17 вересня 2021, 11:42
 
Природний газ PDF Друк e-mail
Написав Maxim   
Середа, 01 вересня 2021, 12:19

ІНФОРМАЦІЯ

ЩОДО ПУБЛІЧНОЇ ЗАКУПІВЛІ, ЯКА ПІДЛЯГАЄ ОПРИЛЮДНЕННЮ Â ЗГІДНО  ВИМОГ ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 16.12.2020 №1266

на сайті школи   www.glp-internat.zp.ua

Найменування Замовника – Комунальний заклад «Гуляйпільська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат» Запорізької обласної ради

Місцезнаходження –70231, Запорізька обл., смт Залізничне, вул. Школа-інтернат, буд. 2

Код ЄДРПОУ – 20515410

Категорія - Замовник відповідає категорії згідно пункту 3 частини 4 статті 2 Закону № 922-VIII зі змінами.

Предмет закупівлі (назва) – ДК 021:2015, код 09120000-6 – Газове паливо (Природний газ) разом із супутніми послугами, що зумовлюють його постачання, в т.ч. надання послуг із замовлення (бронювання) потужності щодо кожного періоду та обсягу постачання газу за договорами постачання природного газу.Процедура закупівлі – конкурентна (відкриті торги).

Місце поставки: До межі балансової належності підпорядкованих об’єктів Замовника торгів.

Планові показники потреби в газу природному на 2021 рік (як залишкових, після розірвання договору за результатом відкритих торгів на 2021 рік) – 56 000 м.куб.

Ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-31-003272-с, дата Оголошення – 31.08.2021 р.

Очікувана вартість1 120 000,00 грн (Один мільйон сто двадцять тисяч гривень 00 копійок) грн. в т.ч. ПДВ.

КЕКВ 2274.

Обґрунтування очікуваної вартості – розрахунок здійснювався відповідно до кошторису на 2021 рік по КЕКВ 2274, розрахунків економіста закладу по даним опалювальної площі та з урахуванням діючих цін на дату висвітлення Оголошення. Очікувана вартість закупівлі визначена як добуток кількості і вартості природного газу на ринку, з урахуванням індексу/коефіцієнту інфляції.

Строк надання послуг – протягом 2021 року але не пізніше 31 грудня 2021 року згідно заявок, наданих Замовником торгів.

Технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі:

  1. 1.Газ природний повинен відповідати наступним вимогам:

1.1.  Компонентний склад газу, визначений хроматографічним методом за ДСТУ ISO 6974:2007 та МВУ 045/05-2011 за показниками ГОСТ 5542-87 «Гази горючі природні для промислового і комунально-побутового призначення. Технічні умови», що визначені у цьому додатку.

1.2.  Природний газ - суміш вуглеводнів та невуглеводневих компонентів, що перебуває у газоподібному стані за стандартних умов (тиск - 760 міліметрів ртутного стовпа і температура - 20 градусів за Цельсієм) і є товарною продукцією.

1.3.            Фізико-хімічні показники газу розраховані за ДСТУ ISO 6976:2009 та відповідати нижче вказаним показникам за ГОСТ 5542-87:

Фізико-хімічні показники газу

(при 25 С/20 С, 101, 325 кПа)

Значення

МДж/ м3

ккал/ м3

Теплота згорання нижча, не менше

31,80

7600

Число Воббе вище

41,2-54,5

9850-13000

1.4. Технічні показники газу

Масова концентрація сірководню г/м3 не більше

0,02

Масова концентрація меркаптанової сірки г/м3 не більше

0,036

Маса (вміст) механічних домішок, в 1 г/м3 не більше

0,001

  1. 2.Обсяги закупівлі газу природного – 56 000 м3

Постачальник природного газу (далі - постачальник) - суб’єкт господарювання, який на підставі ліцензії здійснює діяльність із постачання природного газу.

Постачання природного газу - господарська діяльність, що підлягає ліцензуванню і полягає в реалізації природного газу безпосередньо споживачам на підставі укладених з ними договорів.

Замовлення (бронювання) потужності – це здійснення замовленнят (бронювання) потужності Постачальником у Оператора ГТС відповідної потужності, необхідної для постачання природного газу Споживачу у відповідній Газовій добі/місяці/кварталі/році.

Постачальник забезпечує суворе дотримання правил прийому сировини, наявність паспортів якості).

На запропонований товар під час його транспортування, виробництва, тощо повинні застосовуватися заходи із захисту довкілля, передбачені законодавством України.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Технічні та якісні характеристики газу повинні відповідати нормам діючого на території України законодавства, державним, міжнародним стандартам та вимогам державної політики України в галузі захисту довкілля.

Договір до кінця 2021 року буде укладено з дотриманням всіх термінів, відповідно до чинного законодавства.

Останнє оновлення на П'ятниця, 17 вересня 2021, 11:40
 
Сирні продукти. 2021 рік PDF Друк e-mail
Написав Zmey   
П'ятниця, 27 серпня 2021, 00:00

ІНФОРМАЦІЯ

ЩОДО ПУБЛІЧНОЇ ЗАКУПІВЛІ, ЯКА ПІДЛЯГАЄ ОПРИЛЮДНЕННЮ  ЗГІДНО  ВИМОГ ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 16.12.2020 №1266

на сайті школи   www.glp-internat.zp.ua

 

 

Найменування Замовника – Комунальний заклад «Гуляйпільська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат» Запорізької обласної ради

Місцезнаходження –70231, Запорізька обл., смт Залізничне, вул. Школа-інтернат, буд. 2

Код ЄДРПОУ – 20515410

Категорія - Замовник відповідає категорії згідно пункту 3 частини 4 статті 2 Закону № 922-VIII зі змінами.

Процедура закупівлі – конкурентна (відкриті торги).

Предмет закупівлі (назва) – мякий та твердий сир за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 –15540000-5 Сирні продукти: кисломолочний сир 9%, ваговий номанклатурна позиція 15542200-1 мякий сир; твердий сир 50%, кругами номенклатурна позиція 15544000-3 твердий сир.

Місце поставки: продуктова комора за адресою Замовника.

Кількість та обсяг

Кисломолочний сир 9%, ваговий - 200 кг

Твердий сир 50%, кругами350 кг

Всього: 550 кг сирної продукції

Ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-27-011463-а, дата Оголошення – 27.08.2021 р.

Очікувана вартість77 500,00 (Сімдесят сім тисяч п’ятсот гривень 00 копійок) грн. в т.ч. ПДВ.

КЕКВ 2230.

Обґрунтування очікуваної вартості – розрахунок здійснювався відповідно до кошторису на 2021 рік по КЕКВ 2230, розрахунків економіста закладу по чисельності учнів, розрахунків сестри медичної з дієтичного харчування, щодо норм харчування відповідної вікової категорії вихованців та з урахуванням діючих цін на дату висвітлення Оголошення.

Строк надання послуг – до 31 грудня 2021 року.

Технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі:

Сирні продукти: кисломолочний сир 9%, ваговий. Кисломолочний сир, ваговий по 5 кг, жирність продукту має бути 9%; смак і запах – кисломолочні, чисті, ніжні, без зайвої кислотності, сторонніх запахів і присмаків. Сир кисломолочний має бути з молока та бактеріальної закваски, може бути присутній сичужний фермент, без вмісту кальцию хлориду і крохмалу. Консистенція і зовнішній вигляд – однорідна маса, без грудочок, невсипуча і некрупчата. Колір білий, рівномірний за всією масою і без сторонніх відтінків. Без ГМО, що має бути зазначено на упаковці. Товар повинен відповідати ДСТУ 4554:2006.

Сирні продукти: твердий сир 50%, кругами. Сир твердий жирністю 50% без домішок рослинних жирів (відповідно до ДСТУ). Основні споживчі властивості: зовнішній вигляд - кірка рівна, тонка, без пошкоджень і товстого підкоркового шару, покрита полімерною плівкою під вакуумом, що щільно прилягає до поверхні сиру. Поверхня сиру – чиста. Смак та запах - виражений сирний, без побічних присмаків та запахів. Сир має бути без цвілі, плісняви, гнилі. Консистенція - тісто ніжне, пластичне, однорідне по всій масі. Допускається злегка щільне тісто. Малюнок - на розрізі сир має рівномірно розміщений малюнок, що складається з глазків неправильної, вуглуватої та щілевидної форми. Колір тіста - від легко - жовтого до жовтого, рівномірний по всій масі. Сир упакований в полімерну плівку з наклеєною етикеткою, яка містить в собі інформацію про споживчі властивості даного сиру. Строк придатності не повинен перевищувати 90% від загального строку придатності. Загальний строк придатності – 2 міс.Основні параметри та розміри: Сир 50% - низький циліндр зі злегка випуклою боковою поверхністю та округленими гранями. Висота, см - від 10 до 16 включно. Діаметр, см - від 24 до 28 включно. Маса, кг - від 4,7 до 7,0 включно. Фізико - хімічні показники. Масова доля жиру в сухому , % - 50,0+-1,6. Масова доля вологи, % не більше - 43,0. Масова доля повареної солі, % - від 1,3 до 1,8 включно.

Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, чинним нормативним документам, затвердженим у встановленому законодавством порядку, відповідати вимогам Законів України «Про безпечність та якість харчових продуктів» від 23.12.1997р. №771/97-ВР (зі змінами), «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» від 24.02.1994 р. №4004-ХІІ, наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.12.2012 № 1140 «Про затвердження Державних санітарних норм та правил «Медичні вимоги до якості та безпечності харчових продуктів та продовольчої сировини», спільних наказів МОН України та МОЗ України від 17.04.2006 р. № 298/227.

Маркування: споживчої та транспортної тари повинно містити таку інформацію: назву та повну адресу підприємства-виробника, його товарний знак (за його наявності) номер телефону, адресу потужностей виробництва; назву із зазначенням масової частки жиру; кінцеву дату споживання «Вжити до» або дату виробництва та строк придатності; умови зберігання; масу нетто, г (кг); інформаційні дані про харчову та енергетичну цінність (калорійність) 100 г продукту; номер партії виробництва. Без ГМО.

Транспортування: Доставка продукції повинна проводитися спеціалізованим автотранспортом з холодильним обладнанням згідно з правилами перевезення даних продуктів. Транспортні засоби повинні бути чистими, сухими, без стороннього запаху, не заражені сільськогосподарськими шкідниками.

Вимоги до товару: Товар має бути без сторонніх запахів, з терміном придатності достатнім для споживання, якісним, не пошкодженим, в відповідній тарі та упаковці.

Якість товару повинна відповідати національним стандартам, технічним умовам виробника, технічним вимогам Покупця та підтверджуватись відповідними документами (декларація виробника, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікати відповідності та/або інші необхідні за діючим законодавством документи) на кожну партію Товару, які надаються під час поставки Товару. За наявності ГМО у складі продукту у будь-якій кількості, продукція постачанню не підлягає.

Термін придатності товару (з дня вироблення) та умов зберігання встановлює виробник залежно від температури зберігання, наявності споживчої упаковки та виду пакувального матеріалу. Строк придатності товарів на день поставки повинен становити не менше 90-95% від загального строку придатності.

Тара та упаковка товару.

Тара та матеріали, які використовують для упаковування чи закупорювання продукту, повинні відповідати вимогам законодавчих, нормативних і/або технічних документів, дозволені Центральним органом виконавчої влади у сфері охорони здоров'я для харчових продуктів, яка забезпечує цілісність пакування під час зберігання, транспортування та реалізації.

Тара, яка має бути використана для пакування та транспортування товару, повинна бути чистою, сухою, неушкодженою, добре запакованою та не повинна мати стороннього запаху, з відповідним маркуванням.

Строк поставки товару. Постачальник протягом одного робочого дня з дня отримання замовлення Покупця на поставку конкретної партії товару поставляє Замовнику конкретну партію Товару відповідно до наданого замовлення.

Доставку та розвантаження товару здійснює Постачальник за свій рахунок (чи/або своїми силами). Постачальник разом з продукцією надає Замовнику накладну на товар, сертифікат якості, та всю супровідну документацію на кожну партію товару згідно вимог діючого законодавства.  

Товар постачається учасником-переможцем до 31 грудня 2021 року за додатково погодженими невеликими партіями у відповідності до графіку та заяв представника Замовника.

Порядок оплати товару. Покупець оплачує товар після поставки конкретної партії товару протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання від Постачальника рахунку та накладної оформлених відповідно до замовлення Покупця на поставку конкретної партії Товару, шляхом здійснення прямого банківського переведення коштів на рахунок Постачальника.

Приймання Товару за кількістю і якістю.

Приймання-передача товару по кількості проводиться відповідно до товаросупровідних документів (видаткової накладної), по якості – відповідно до документів, що засвідчують його якість (копія декларації виробника на товар, сертифікат).

Комірник Покупця, із залученням медпрацівника контролює умови поставки товарів до місця поставки, перевіряє якість та асортимент товарів, які прийнято до місця поставки, за додержання вимог санітарного законодавства при їх перевезенні, здійснює їх облік у Книзі складського обліку.

Оцінка якості продуктів харчування і продовольчої сировини проводиться за зовнішнім виглядом, запахом, смаком, кольором, консистенцією. Вони повинні прийматися лише за наявності супровідних документів, що підтверджують їх походження, безпечність і якість, повинні відповідати вимогам державних стандартів. Документи повинні засвідчувати безпечність і якість продуктів.

При доставці товарів, приймання товарів підтверджується розпискою комірника у супровідному документі Постачальника.

При встановленні представником Покупця недоброякісності будь-якого продукту, складається акт бракеражу у 3-х примірниках, аналогічно, як і на продукти з великим (понад стандартний) відсотком відходів. Недоброякісна продукція разом із актом, що підтверджує недоброякісність, повертається Постачальнику. При невиконанні заявки на продукти харчування та продовольчу сировину або при надходженні продуктів низької якості до Постачальника надсилається претензійний лист, копії цього листа – до головного розпорядника коштів, територіальної установи державної санітарно-епідеміологічної служби. У листі вказуються вага продуктів, нестачу яких встановлено, перелік продуктів, які не завезено, або наводяться відомості щодо продуктів низької якості (до листа обов'язково додається акт бракеражу).

ІНШІ ВИМОГИ:

Учасник зобов’язується виконувати вимоги Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» в частині обов’язків суб’єктів підприємницької діяльності, що постачають товари.

Прийом та зберігання товару, що закуповується, буде здійснюватися відповідно до системи управління безпечністю харчових продуктів на основі концепції НАССР, згідно чинного законодавства.

Учасник зобов’язується своєчасно забезпечувати поставку до Замовника товарів у відповідні строки та встановлений час відповідно до графіків та маршрутів, погоджених із Замовником.

Учасник забезпечує поставку якісного товару. Учасник погоджується, що тара та упаковка товару повинні бути міцними, чистими, сухими, без стороннього запаху й порушення цілісності.

Учасник зобов’язується неухильно виконувати заявки на постачання товару.

Учасник гарантує недопущення поставок товарів недоброякісних або сумнівної якості із закінченим терміном придатності або на межі його закінчення.

У разі настання негативних наслідків після вживання товарів, нести відповідальність відповідно до вимог чинного законодавства України.

Учасник погоджується, що при встановленні у навчальному закладі недоброякісності будь-якого товару він негайно (протягом однієї години) робить заміну недоброякісного товару за власний рахунок, при встановленні нестачі будь-якого товару - негайно (протягом однієї години) довозить товар, якого не вистачає, за власний рахунок.

Учасник виконує умови транспортування (температура, вологість), які повинні відповідати вимогам нормативно-технічної документації на товар, а також правилам перевезень продуктів.

Обсяг, графік та частота завозу сирних продуктів (мякого та твердого сиру) регулюється залежно від строку їх реалізації та кількості дітей, які відвідують навчальний заклад.

Замовник має право при поставці кожної окремої партії товару вимагати проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних показників товару та їх відповідності вимогам замовника за рахунок Учасника. В такому випадку Учасник зобов’язаний вжити заходів щодо забезпечення доставки зразків товару до компетентної лабораторії та здійснити оплату відповідних лабораторних досліджень на умовах та у строки, визначені замовником. Замовник залишає за собою право вибору лабораторії, що здійснюватиме дослідження товару щодо якісних показників.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

            Закупівля здійснюється відповідно до системи управління безпечністю харчових продуктів на основі концепції НАССР, відповідно до чинного законодавства, вимогам Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів», а також згідно Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах від 26.02.2013 № 202/165 та державних санітарних норм і правил «Гігієнічні вимоги до улаштування, утримання і режиму спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів) для дітей, які потребують корекції фізичного та розумового розвитку та навчально-реабілітаційних центрів» від 20.02.2013 № 144.

            Договір до кінця 2021 рік буде укладено з дотриманням всіх термінів, відповідно до чинного законодавства.

 
Молочні продукти різні. 2021 рік. PDF Друк e-mail
Написав Zmey   
П'ятниця, 27 серпня 2021, 00:00

ІНФОРМАЦІЯ

ЩОДО ПУБЛІЧНОЇ ЗАКУПІВЛІ, ЯКА ПІДЛЯГАЄ ОПРИЛЮДНЕННЮ  ЗГІДНО  ВИМОГ ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 16.12.2020 №1266

на сайті школи   www.glp-internat.zp.ua

 

Найменування Замовника – Комунальний заклад «Гуляйпільська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат» Запорізької обласної ради

Місцезнаходження –70231, Запорізька обл., смт Залізничне, вул. Школа-інтернат, буд. 2

Код ЄДРПОУ – 20515410

Категорія - Замовник відповідає категорії згідно пункту 3 частини 4 статті 2 Закону № 922-VIII зі змінами.

Процедура закупівлі – конкурентна (відкриті торги).

Предмет закупівлі (назва) – Молочні продукти різні за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 –15550000-8 Молочні продукти різні: ряжанка 4% номенклатурна позиція 15550000-8; кефір 2,5% номенклатурна позиція 15550000-8; сметана 20% номенклатурна позиція 15550000-8.

Місце поставки: продуктова комора за адресою Замовника.

Молочні продукти різні:

-                     ряжанка 4% - 1 494 кг

-                     кефір 2,5% - 999 кг

-                     сметана 20% - 111 кг.

Всього: 2 604 кг молочних продуктіва різних

Ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-27-014614-а, дата Оголошення – 27.08.2021 р.

Очікувана вартість112 600,00 (Сто дванадцять тисяч шістсот гривень 00 копійок) грн. в т.ч. ПДВ.

КЕКВ 2230.

Обґрунтування очікуваної вартості – розрахунок здійснювався відповідно до кошторису на 2021 рік по КЕКВ 2230, розрахунків економіста закладу по чисельності учнів, розрахунків сестри медичної з дієтичного харчування, щодо норм харчування відповідної вікової категорії вихованців та з урахуванням діючих цін на дату висвітлення Оголошення.

Строк надання послуг – до 31 грудня 2021 року.

Технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі:

Молочні продукти різні: ряжанка 4%. Жирність – 4 %, фасування – п/е пакет   0,400г.

Кисломолочний напій, отриманий із коров’ячого пряженого молока молочнокислим бродінням.

Смак та запах: чистий, кисломолочний, з вираженим присмаком пастеризації, без сторонніх запахів та присмаків. Колір: світло – кремовий, рівномірний по всій масі. Консистенція та зовнішній вигляд: однорідна, з порушеним або непорушеним згустком, без газоутворення.

Вміст в ряжанці мікотоксинів, антибіотиків, пестицидів і гормональних препаратів пови­нен відповідати вимогам МБВ № 5061.

Вимоги до строків постачання - 5 разів на тиждень: понеділок, вівторок, середа, четвер, п`ятниця кожного тижня в тому числі в святкові та канікулярні дні до 7,00 години ранку, за заявкою (у телефонному режимі) Замовника.

Молочні продукти різні: кефір 2,5%. Жирність –2,5%, фасування – п/е пакет 0,900 г.

Зовнішній вигляд і консистенція: білого кольору, однорідна, в'язка, (залежно від технології виробництва). Дозволено: газоутворення, яке спричинено нормальною життєдіяльністю мікрофлори кефірної закваски; незначне відокремлення сироватки.

     Смак і запах: чистий, кисломолочний. Смак щипкий, без сторонніх присмаків і запахів. Колір: молочно-білий, рівномірний за всією масою. Вміст токсичних елементів у кефірі не повинен перевищувати рівнів, передбачених МБВ № 5061. Вміст в кефірі мікотоксинів, антибіотиків, пестицидів і гормональних препаратів пови­нен відповідати вимогам МБВ № 5061.

Вимоги до строків постачання - 5 разів на тиждень: понеділок, вівторок, середа, четвер, п`ятниця кожного тижня в тому числі в святкові та канікулярні дні до 7,00 години ранку, за заявкою (у телефонному режимі) Замовника.

Молочні продукти різні: сметана 20%. Кисломолочний продукт, який повинні виробляти сквашуванням вершків чистими культурами молочнокислих коків.

     Сметана повинна відповідати вимогам стандарту і вироблятися згідно з технологічними інструкціями і рецептурами з дотриманням санітарних правил для молокопереробних підприємств згідно з ДСП 4.4.4.011.

Жирність – не менше 20 %, фасування – п/е пакет   0,370 г.

Зовнішній вигляд та консистенція: однорідна маса з глянцеватою поверхнею, густа. Дозволено - не достатньо густа наявність поодиноких пухирців повітря, незначна крупинчастість. Смак і запах: чистий, кисломолочний, з присмаком і ароматом властивий пастеризованому продукту, без сторонніх присмаків і запахів. Колір: білий, рівномірний за всією массою

Вимоги до строків постачання - 5 разів на тиждень: понеділок, вівторок, середа, четвер, п`ятниця кожного тижня в тому числі в святкові та канікулярні дні до 7,00 години ранку, за заявкою (у телефонному режимі) Замовника.

 

Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, чинним нормативним документам, затвердженим у встановленому законодавством порядку, відповідати вимогам Законів України «Про безпечність та якість харчових продуктів» від 23.12.1997р. №771/97-ВР (зі змінами), «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» від 24.02.1994 р. №4004-ХІІ, наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.12.2012 № 1140 «Про затвердження Державних санітарних норм та правил «Медичні вимоги до якості та безпечності харчових продуктів та продовольчої сировини», спільних наказів МОН України та МОЗ України від 17.04.2006 р. № 298/227.

Маркування: споживчої та транспортної тари повинно містити таку інформацію: назву та повну адресу підприємства-виробника, його товарний знак (за його наявності) номер телефону, адресу потужностей виробництва; назву із зазначенням масової частки жиру; кінцеву дату споживання «Вжити до» або дату виробництва та строк придатності; умови зберігання; масу нетто, г (кг); інформаційні дані про харчову та енергетичну цінність (калорійність) 100 г продукту; номер партії виробництва. Без ГМО.

Транспортування: Доставка продукції повинна проводитися спеціалізованим автотранспортом з холодильним обладнанням згідно з правилами перевезення даних продуктів. Транспортні засоби повинні бути чистими, сухими, без стороннього запаху, не заражені сільськогосподарськими шкідниками.

Вимоги до товару: Товар має бути без сторонніх запахів, з терміном придатності достатнім для споживання, якісним, не пошкодженим, в відповідній тарі та упаковці.

Якість товару повинна відповідати національним стандартам, технічним умовам виробника, технічним вимогам Покупця та підтверджуватись відповідними документами (декларація виробника, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікати відповідності та/або інші необхідні за діючим законодавством документи) на кожну партію Товару, які надаються під час поставки Товару. За наявності ГМО у складі продукту у будь-якій кількості, продукція постачанню не підлягає.

Термін придатності товару (з дня вироблення) та умов зберігання встановлює виробник залежно від температури зберігання, наявності споживчої упаковки та виду пакувального матеріалу. Строк придатності товарів на день поставки повинен становити не менше 90-95% від загального строку придатності.

Тара та упаковка товару.

Тара та матеріали, які використовують для упаковування чи закупорювання продукту, повинні відповідати вимогам законодавчих, нормативних і/або технічних документів, дозволені Центральним органом виконавчої влади у сфері охорони здоров'я для харчових продуктів, яка забезпечує цілісність пакування під час зберігання, транспортування та реалізації.

Тара, яка має бути використана для пакування та транспортування товару, повинна бути чистою, сухою, неушкодженою, добре запакованою та не повинна мати стороннього запаху, з відповідним маркуванням.

Строк поставки товару. Постачальник протягом одного робочого дня з дня отримання замовлення Покупця на поставку конкретної партії товару поставляє Замовнику конкретну партію Товару відповідно до наданого замовлення.

Доставку та розвантаження товару здійснює Постачальник за свій рахунок (чи/або своїми силами). Постачальник разом з продукцією надає Замовнику накладну на товар, сертифікат якості, та всю супровідну документацію на кожну партію товару згідно вимог діючого законодавства.  

Товар постачається учасником-переможцем до 31 грудня 2021 року за додатково погодженими невеликими партіями у відповідності до графіку та заяв представника Замовника.

Порядок оплати товару. Покупець оплачує товар після поставки конкретної партії товару протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання від Постачальника рахунку та накладної оформлених відповідно до замовлення Покупця на поставку конкретної партії Товару, шляхом здійснення прямого банківського переведення коштів на рахунок Постачальника.

Приймання Товару за кількістю і якістю.

Приймання-передача товару по кількості проводиться відповідно до товаросупровідних документів (видаткової накладної), по якості – відповідно до документів, що засвідчують його якість (копія декларації виробника на товар, сертифікат).

Комірник Покупця, із залученням медпрацівника контролює умови поставки товарів до місця поставки, перевіряє якість та асортимент товарів, які прийнято до місця поставки, за додержання вимог санітарного законодавства при їх перевезенні, здійснює їх облік у Книзі складського обліку.

Оцінка якості продуктів харчування і продовольчої сировини проводиться за зовнішнім виглядом, запахом, смаком, кольором, консистенцією. Вони повинні прийматися лише за наявності супровідних документів, що підтверджують їх походження, безпечність і якість, повинні відповідати вимогам державних стандартів. Документи повинні засвідчувати безпечність і якість продуктів.

При доставці товарів, приймання товарів підтверджується розпискою комірника у супровідному документі Постачальника.

При встановленні представником Покупця недоброякісності будь-якого продукту, складається акт бракеражу у 3-х примірниках, аналогічно, як і на продукти з великим (понад стандартний) відсотком відходів. Недоброякісна продукція разом із актом, що підтверджує недоброякісність, повертається Постачальнику. При невиконанні заявки на продукти харчування та продовольчу сировину або при надходженні продуктів низької якості до Постачальника надсилається претензійний лист, копії цього листа – до головного розпорядника коштів, територіальної установи державної санітарно-епідеміологічної служби. У листі вказуються вага продуктів, нестачу яких встановлено, перелік продуктів, які не завезено, або наводяться відомості щодо продуктів низької якості (до листа обов'язково додається акт бракеражу).

ІНШІ ВИМОГИ:

Учасник зобов’язується виконувати вимоги Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» в частині обов’язків суб’єктів підприємницької діяльності, що постачають товари.

Прийом та зберігання товару, що закуповується, буде здійснюватися відповідно до системи управління безпечністю харчових продуктів на основі концепції НАССР, згідно чинного законодавства.

Учасник зобов’язується своєчасно забезпечувати поставку до Замовника товарів у відповідні строки та встановлений час відповідно до графіків та маршрутів, погоджених із Замовником.

Учасник забезпечує поставку якісного товару. Учасник погоджується, що тара та упаковка товару повинні бути міцними, чистими, сухими, без стороннього запаху й порушення цілісності.

Учасник зобов’язується неухильно виконувати заявки на постачання товару.

Учасник гарантує недопущення поставок товарів недоброякісних або сумнівної якості із закінченим терміном придатності або на межі його закінчення.

У разі настання негативних наслідків після вживання товарів, нести відповідальність відповідно до вимог чинного законодавства України.

Учасник погоджується, що при встановленні у навчальному закладі недоброякісності будь-якого товару він негайно (протягом однієї години) робить заміну недоброякісного товару за власний рахунок, при встановленні нестачі будь-якого товару - негайно (протягом однієї години) довозить товар, якого не вистачає, за власний рахунок.

Учасник виконує умови транспортування (температура, вологість), які повинні відповідати вимогам нормативно-технічної документації на товар, а також правилам перевезень продуктів.

Обсяг, графік та частота завозу молочних продуктів різних (ряжанки, кефру та сметани) регулюється залежно від строку їх реалізації та кількості дітей, які відвідують навчальний заклад.

Замовник має право при поставці кожної окремої партії товару вимагати проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних показників товару та їх відповідності вимогам замовника за рахунок Учасника. В такому випадку Учасник зобов’язаний вжити заходів щодо забезпечення доставки зразків товару до компетентної лабораторії та здійснити оплату відповідних лабораторних досліджень на умовах та у строки, визначені замовником. Замовник залишає за собою право вибору лабораторії, що здійснюватиме дослідження товару щодо якісних показників.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Закупівля здійснюється відповідно до системи управління безпечністю харчових продуктів на основі концепції НАССР, відповідно до чинного законодавства, вимогам Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів», а також згідно Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах від 26.02.2013 № 202/165 та державних санітарних норм і правил «Гігієнічні вимоги до улаштування, утримання і режиму спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів) для дітей, які потребують корекції фізичного та розумового розвитку та навчально-реабілітаційних центрів» від 20.02.2013 № 144.

Договір до кінця 2021 року буде укладено з дотриманням всіх термінів, відповідно до чинного законодавства.

 
Нафтопродукти. 2021 рік PDF Друк e-mail
Написав Zmey   
Понеділок, 23 серпня 2021, 00:00

ІНФОРМАЦІЯ

ЩОДО ПУБЛІЧНОЇ ЗАКУПІВЛІ, ЯКА ПІДЛЯГАЄ ОПРИЛЮДНЕННЮ  ЗГІДНО  ВИМОГ ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 16.12.2020 №1266

на сайті школи   www.glp-internat.zp.ua

 

Найменування Замовника – Комунальний заклад «Гуляйпільська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат» Запорізької обласної ради

Місцезнаходження –70231, Запорізька обл., смт Залізничне, вул. Школа-інтернат, буд. 2

Код ЄДРПОУ – 20515410

Категорія - Замовник відповідає категорії згідно пункту 3 частини 4 статті 2 Закону № 922-VIII зі змінами.

Процедура закупівлі – конкурентна (відкриті торги).

Предмет закупівлі (назва) – Мякий та твердий сир за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 –15540000-5 Сирні продукти: кисломолочний сир 9%, ваговий номенклатурна позиція 15542200-1 мякий сир; твердий сир 50%, кругами номенклатурна позиція 15544000-3 твердий сир.

Місце поставки: за адресою Замовника.

Кількість та обсяг

Бензин А-95 Energy – 3 500 л

Бензин А-92 Energy4 000 л

Дизельне паливо Energy – 3 500 л

Всього: 11 000 л

Ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-23-000454-а, дата Оголошення – 23.08.2021 р.

Очікувана вартість335 500,00 (триста тридцять п’ять тисяч п’ятсот гривень 00 копійок) грн. в т.ч. ПДВ.

КЕКВ 2210.

Обґрунтування очікуваної вартості – розрахунок здійснювався відповідно до кошторису на 2021 рік по КЕКВ 2210, розрахунків економіста закладу відповідно до кількості автомобільного транспорту, враховуючи обсяги нагальної потреби навчально-виховного закладу в перевезенні дітей та інших нагальних потреб, з урахуванням діючих цін на дату висвітлення Оголошення.

Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням інформації, отриманої з Інтернет-ресурсів: https://index.minfin.com.ua/markets/fuel/detail/, на підставі моніторингу цін на АЗС, які знаходяться на відстані не більше 10 км від місця знаходження Замовника, враховуючи коефіцієнт інфляції.

Строк поставки товару – вересень-жовтень 2021 року.

Технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі:

Предмет закупівлі (Товар): нафта і дистиляти (нафтопродукти за скретч-картками) за кодом Єдиного закупівельного словника код ДК 021:2015 – 09130000-9 нафта і дистиляти: бензин А-95 Energy та бензин А-92 Energy, номенклатурна позиція 09132000-3 бензин; дизельне паливо Energy, номенклатурна позиція 09134200-9 дизельне паливо

1. Поставка бензину А-95 Energy, бензину А-92 Energy, дизельного палива Energy здійснюється за рахунок Постачальника у вигляді скретч-карт номіналом по 10, 15, 20 літрів – 1 карта (орієнтовно в рівній кількості від потреби).

Для зручності, данні скретч-карти переважно використовуватимуться на автозаправочних станціях, які розташовані на території та в межах Гуляйпільської ОТГ, Запорізької області та на території інших областей України.

1.Скретч-карти на пальне виготовлені на пластиковому носії мають містить вказівку на вид (марку) Товару та номінал. На картку нанесено штрих-код, голографічне зображення та інші ступені захисту.

 

2. Якість поставленого товару має відповідати вимогам Державних стандартів України (ДСТУ), які діють на території України що підтверджується паспортом якості виробника та/або сертифікатом відповідності (для товару, який підлягає сертифікації).

3. Продаж бензину та дизельного палива здійснюється за скретч-картками, пред’явленими Замовником у мережі АЗС учасника або на АЗС – компаньйонів з цілодобовим графіком роботи на території Гуляйпільської ОТГ, Запорізької області та в межах України.

Найближча заправка Учасника чи його партнера має бути розташована у радіусі Гуляйпільської ОТГ (10 км від місця знаходження Замовника).

4. Строк дії скретч-карток на пальне – 12 - 24 місяців від дати отримання карт.

5. Учасник, відповідно до письмової заявки Замовника, у разі необхідності (обмін скретч-карт старого зразку на скретч-карти нового зразку, закінчення терміну дії, тощо) забезпечує протягом семи робочих днів безкоштовний обмін талонів, скретч-карт.

6. При виявленні Покупцем дефектів скретч-карт, будь-чого іншого, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики нафтопродуктів – Постачальник повинен змінити  скретч-карти в асортименті та кількості вказаній в письмовій заявці Покупця протягом семи робочих днів.

7. Інформація про необхідний Товар:

п/п

 

Назва товару

 

Відповідність технічним вимогам

 

Кількість

 

У вигляді пластикових карток або талонів або скретч-карток

1

Бензин А-95 Energy (по скретч-картках)

Відповідає ДСТУ і сертифікату якості/відповідності на товар та/або іншому документу щодо підтвердження якості товару

3 500 л

 

2

Бензин А-92 Energy (по скретч-картках)

Відповідає ДСТУ і сертифікату якості/відповідності на товар та/або іншому документу щодо підтвердження якості товару (паспорт якості)

4 000 л

 

3

 

Дизельне паливо Energy (по скретч-картках)

Відповідає ДСТУ і сертифікату якості/відповідності на товар та/або іншому документу щодо підтвердження якості товару(паспорт якості)

3 500 л

.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

            Якість Продукції повинна відповідати екологічним нормам ЄВРО - 5, Державним стандартам України.

            Договір на 2021 рік буде укладено з дотриманням всіх термінів, відповідно до чинного законодавства.

 

 

 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 Наступна > Кінець >>

Сторінка 1 з 5
Copyright © 2012 by Jester.