Reunite Ukraine
Reunite Ukraine QR Code

Опитування

Що ви найбільше хотіли би бачити на шкільному сайті?
 

Авторизація



Календар

< квітня 2024 >
П В С Ч П С Н
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Переклад сайту / Website translation

EnglishPolish

Хто на сайті

На даний момент 2269 гостей на сайті
Освітньо-реабілітаційний простір
Вчитель Леся Мищенко PDF Друк
Освітньо-реабілітаційний простір - Корекційна робота

Вчитель предмету «Технології» Леся Мищенко формує в учнів уміння аналізувати та оцінювати вид роботи, планувати послідовність роботи, здійснювати самоконтроль; сприяє збагаченню уявлення, розвитку уваги, зорово-моторної координації, просторового орієнтування, дрібної моторики рук. А на основі збагачення словника назвами матеріалів, інструментів, ліній креслення, спеціальних термінів відбувається розвиток мовлення.

1 2

 
Вчитель Володимир Галкін PDF Друк
Освітньо-реабілітаційний простір - Корекційна робота

Вчитель з лікувальної фізкультури Володимир Галкін на заняттях рухову активність учнів спрямовує на зміцнення кісткової і суглобово-м'язової систем організму (збільшення сили м'язів, їх еластичності, рухливості суглобів). Основне завдання корекційної роботи на занятті - поліпшення обмінних процесів в органах, тканинах і зміцнення загального імунітету організму. Вправи сприяють збільшенню рівня компенсації організму, сповільнюють патологічні процеси, прискорюють одужання.

 

0-02-05-8e1fd27cc0b281b2e9ac2fe376dca7f568c149742a0cd52c1763a5b7a6912728 5ee57548fcd82423

 
Вчитель Марина Дерев'янко PDF Друк
Освітньо-реабілітаційний простір - Корекційна робота

Вчитель предмету «Технології (обслуговуюча праця)» Марина Дерев'янко корекційну роботу спрямовує на розвиток пізнавальної діяльності учнів щодо спостережливості, мовлення, просторового орієнтування; коригує порушення координації рухів, дрібної моторики тощо. Поряд з цим корекційна спрямованість навчання забезпечує і розвиток тих умінь, які є необхідними для здійснення практичної діяльності, а саме, орієнтування у завданні - здійснення аналіз предмету діяльності: визначення його частин, форми, розміру, технології виконання, матеріалів, інструментів тощо; складання плану дій - послідовності виконання завдання; контролю власної діяльності щодо одержаних проміжних та кінцевих результатів.

9

 
Вчитель - логопед Ольга Лісова PDF Друк
Освітньо-реабілітаційний простір - Корекційна робота

Вчитель - логопед Ольга Лісова працює зі здобувачами освіти над корекцією звуковимови, розвитком фонематичного слуху, які відповідають за утворення і сприйняття звуків; освоєнням граматики як системи поєднання окремих слів у закінчену думку; сприяє розвитку лексичного запасу як інструменту для того, щоб перетворити образи і відчуття у слова; напрацьовує навички читання і письма.

Розвиток мовлення разом з розвитком інших психічних процесів - уваги, пам'яті, уяви, тощо допомагає трансформувати предметно - образне і предметно - дійове мислення у словесно – логічне.

Знімок екрана 2023-10-25 175309

 
Вчитель дефектолог Юлія Савченко PDF Друк
Освітньо-реабілітаційний простір - Корекційна робота

Вчитель дефектолог Савченко Ю.П. свою роботу проводить за такими напрямками:

  1. Розвиток моторики.
  2. Розвиток тактильно - рухового сприймання.
  3. Сприймання форми, величини, кольору, конструювання предметів.
  4. Розвиток зорового сприймання.
  5. Сприймання особливих властивостей предметів через розвиток дотику, нюху, баричних відчуттів, смакових якостей.
  6. Сприймання простору.
  7. Сприймання часу.

2

 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 Наступна > Кінець >>

Сторінка 2 з 6
Copyright © 2012 by Jester.