Я обираю здорові звички Друк

DSC 0624

DSC 0612 DSC 0614

DSC 0617

DSC 0622

DSC 0607

DSC 0626

DSC 0632

ТЕМА:Я обираю здорові звички

МЕТА: формувати в учнів уявлення про корисні та шкідливі звички і їх вплив на здоров’я; продемонструвати школярам, о здоровий спосіб життя – це просто і важливо, багатьох захворювань можна уникнути завдяки правильному харчуванню, фізичній активності, уникненню шкідливих звичок; розвивати вміння робити правильний вибір; виховувати у дітей прагнення бути здоровим.

Обладнання: демонстраційний матеріал

І. Підготовча частина

1. Нервово-психологічна підготовка:

Мій друже! Школяре! Дитино моя!

Я – вчитель, твій друг, може, мама твоя –

Благаю, прошу, установу даю –

Піклуйся з дитинства про долю свою.

За гроші не купиш: здоров’я й батьків,

Тому бережи їх з дитячих років!

2. Нервово-дидактична підготовка:

Кросворд «ЗДОРОВ’Я»

1.

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. 1.Прийшла біда  - тече вода. (сльози)
  2. 2.Річка в Україні. (Дніпро)
  3. 3.Два брати поруч живуть, а один одного не бачать. (очі)
  4. 4.Гори в Україні. (Карпати)
  5. 5.Тато, мама й я… (сім’я)

ІІ. Основна частина

  1. 1.Мотивація

 Усне опитування:

-         Що ви зробили сьогодні зранку, щоб бути здоровими?

-         Що зробите після 3-го уроку?

-         А що будете робити ввечері?

-         А якщо цього не робити, що може трапитися7

Висновок: Треба дбати про своє здоров’я!

2. Оголошення теми і мети

-Створення проблемної ситуації: - На попередніх уроках ми ознайомилися із поняттям «здоров’я», його ознаками. Кожен хотів би бути здоровим. Як на вашу думку, треба піклуватися про своє здоров’я, як його берегти?

-Розв’язання проблемної ситуації, поставленої вчителем. На дошці квітка «Квітка здоров’я».

 (Діти зривають по одній пелюсточці і коментують прочитане, доповнюють.)

-Висновок: Кожна людина повинна берегти і зміцнювати своє здоров’я. Здоровий спосіб життя – це дотримання режиму дня, правила гігієни, правильне харчування, заняття спортом, загартування…Про все це ми сьогодні і поговоримо.

3. Перевірка домашнього завдання (розгляд і обговорення малюнків учнів 4 класів на тему «Мій корисний сніданок» та «Ромашка здоров’я»)

4. Робота над темою уроку

-         Розповідь з елементами бесіди: - Як ви розумієте «В здоровому тілі - здоровий дух»? люди давно зрозуміли, як важливо дбати про своє тіло, щоб воно завжди було здоровим, міцним і дужим. Ранкова гімнастика – перший крок фізичного здоров’я.

Придивись, прокидається вранці собака чи кіт. Перш за все потягнеться так, що затріщать кісточки. Потім розправить передні лапи, за ними задні, далі спину. Так тварини роблять ранкову гімнастику.

Чому одні люди хворіють часто, а інші – рідко? Давньогрецький лікар Гіппократ виявив зв'язок між здоровою людиною та її характером. Він стверджував, що здорові люди зазвичай в доброму настрої, менше втомлюються, активні. Нарівні з силою, швидкістю, витривалістю, гнучкістю показником здоров’я також є добрий настрій…

 

-         Літературна хвилинка

1 учень: Щоб рости і гартуватися,

Стать міцними, як броня.

Фізкультурою займатись

Треба, друзі, нам щодня.

2 учень: Нам пілюлі і мікстури

В зимовий холодний день

Заміняє фізкультура,

Обливання, босоніж біг.

3 учень: І тому, малята,

Вам слід пам’ятати:

Будете вмиватися,

Митися, купатися.

Повтікають всі мікроби,

А із ними всі хвороби.

4 учень: Мийте овочі і фрукти,

Їжте свіжі лиш продукти.

І тоді, любі малята

Буде все у вас в порядку.

 

-         Фізкультхвилинка (відео «То не є проблема»)

 

-         Продовження бесіди: - Діти, а як ви розумієте слово «мікроб»? Це найдрібніший організм, помітний тільки під мікроскопом. А хвороби називаються інфекційними…

 

 

-         Гра «Збери і поясни»: - Розмістіть слова на дошці відповідно до цифр у порядку зростання

3

не

13

жити

1

ми

6

щоб

4

для

8

а

5

того,

7

їсти,

12

щоб

9

їмо

11

того,

2

живемо

10

для

(Ми живемо не для того, щоб їсти, а їмо для того, щоб жити)

 

-         Домашнє завдання: підібрати прислів’я про здоров’я.

 

  1. 5.Закріплення матеріалу

-         Загадки від учнів

  1. 1.Із водичкою дружити

Без хвороб у світі жити

В нагороду за старання

Подарує…(умивання).

  1. 2.Сила, спритність і постава-

Це її хороша справа.

За струнку й гнучку статуру

Люблять діти …(фізкультуру).

  1. 3.Щоб здоровими зростати

і щороку підростати,

то смачну, корисну й свіжу

споживати варто …(їжу).

  1. 4.Допоможе відпочити,

Працездатність відновити,

Як захопить у полон

Повноцінний тихий …(сон).

-         Гра «Корисно шкідливо»

(Учні картками-смайлами сигналізують: усмішка-корисно, сум-шкідливо)

-         Вітатися під час зустрічі…

-         Виконувати ранкову гімнастику…

-         Доглядати за власним одягом, взуттям…

-         Дотримуватися режиму дня…

-         Довго засиджуватися за комп’ютером…

 

-         Тест

- Щоб бути здоровим, потрібно:

А) довго спати

Б) займатися спотром

В) їсти солодощі

-  Щоб сон був міцним і спокійним, потрібно:

А) лягати спати, коли хочеться

Б) перед сном довго дивитися телевізор

В) лягати спати в один і той же час

- Краса людини – це:

А) її врода

Б) гарна осанка, здорові зуби

В) гарний одяг

 

ІІІ. Заключна частина

  1. 1.Рефлексія:

    - Що таке «Здоровий спосіб життя»?

-Що таке корисні звички?

-Що вам запам’яталося з уроку?

-А що не сподобалось?

 

2. Підсумок: - Для того, щоб ще краще засвоїти сьогоднішній урок пограємо в гру на уважність:

  1. 1.Щоб здоров’я добре мати,

Слід про нього з малку …(дбати).

  1. 2.Кожний ранок обливатись

І зарядкою… (займатись).

  1. 3.У дворі щодня гуляти,

Повноцінно їсти й …(спати).

  1. 4.Добре мити всі продукти

Досхочу вживати …(фрукти).

  1. 5.За зубами доглядати,

Дірочки всі …(пломбувати).

  1. 6.Будете це все робити –

Перестанете …(хворіти).

3. Зняття нервової напруги: перегляд відео «Здоровим бути здорово!»