Опитування

Що ви найбільше хотіли би бачити на шкільному сайті?
 

Авторизація



Переклад сайту

Русский языкEnglish

Хто на сайті

На даний момент 11 гостей на сайті

Інформація

Віртуальний методичний кабінет
Методичне об'єднання вчителів старших класів класів PDF Друк e-mail
Написав Maxim   
П'ятниця, 12 січня 2018, 12:32

9 січня методичне об'єднання вчителів старших класів провело своє чергове засідання. Основними питанням, яке розглядалося на ньому, було використання ІКТ та уроках мови, математики та літератури. Вчителі Денисенко І.В., Коростильова Ю.О., павелько Н.О. та Гнаненко В.Л. познайомили присутніх зі своїми напрацюваннями, учпіхами та проблемами в цьому напрямку своєї діяльності. Потім члени методичного об'єднання проаналізували підсумкові контрольні роботи за І семестр, обговорили причини неучпішності учнів та шляхи їх подолання. Цікаве практичне заняття з використання на уроках карток Plicherr та QR- кодів провела вчитель англійської мови Шрамко І.М.

0-02-05-13741b4823af591d598a02cf7fc03eabd95d52f0a0fe4a8cf694197831ff5b65 full

Останнє оновлення на П'ятниця, 16 жовтня 2020, 10:41
 
Методичне об'єднання вчителів початкових класів PDF Друк e-mail
Написав Maxim   
П'ятниця, 12 січня 2018, 12:22

11 січня було проведено засідання методичного об’єднання вчителів початкових класів. Були розглянуті такі питання: «Рівень адаптації учнів підготовчого класу», «Звіти молодих вчителів про самоосвітню діяльність», «Психолого – педагогічні аспекти створення ситуації успіху на уроці». Особливий інтерес і жваве обговорення викликало питання «Алгоритм подолання фонематичної дислексії». Під час проведення семінару – практикуму вчителем – логопедом Хохотвою Інною Іванівною було надано інформацію, яка має велику практичну і методичну цінність. 

Lenovo A1000 IMG 20180111 104154

 

 

Останнє оновлення на П'ятниця, 16 жовтня 2020, 10:40
 
Методичне об'єднання вихователів PDF Друк e-mail
Написав Maxim   
Четвер, 11 січня 2018, 12:55

11 січня було проведено методичне об'єднання вихователів на тему: "Соціалізація - основа успішного розвитку особистості школяра".

Мета: підвищити рівень психолого-педагогічної підготовки педагогів щодо проблеми соціалізації школярів; активізувати вміння педагогів проектувати власну діяльність щодо успішної соціалізації школярів: розвивати вміння дискутувати й аргументувати.

Засідання було проведено у формі тренінгу за методом Едварда де Боно "Шість капелюхів". Вихователі були ознайомлені з експрес-інформацією про соціалізацію школяра; проведені вправи: "Побажай собі та іншим", "Дискусія", "Гра "Сонце" та розібрали педагогічні ситуації.

DSC 0196

Останнє оновлення на Середа, 07 лютого 2018, 09:15
 
Засідання методичних об'єднань вчителів PDF Друк e-mail
Написав Maxim   
П'ятниця, 10 листопада 2017, 12:53

2 листопада у школі відбулося спільне засідання методичних об’єднань вчителів по вивченню Закону України «Про освіту», прийнятого у жовтні 2017року.

Керівники методичних об’єднань познайомили присутніх з нововведеною термінологією та змістом основних статтей. А потім відбулося жваве обговорення.

Найбільш зацікавлено педагоги обговорювали статтю 19 «Освіта осіб з особливими потребами», статтю 20 «Інклюзивне навчання», статтю 50 «Атестація педагогічних працівників», статтю 51«Сертифікація педагогічних працівників», а також статтю 57 «Державні гарантії педагогічним і науково – педагогічним працівникам».

Опісля обговорення вчителі виразили впевненість у подальшому покращенні освітнього процесу в Україні.

DSC 0908 DSC 0911

Останнє оновлення на Середа, 07 лютого 2018, 10:56
 
Новий закон «Про освіту»: ключові новели PDF Друк e-mail
Написав Maxim   
Середа, 08 листопада 2017, 12:03

28 вересня 2017 року набрав чинності новий Закон України «Про освіту», що регулює суспільні відносини в процесі реалізації конституційного права людини на освіту, права та обов’язки фізичних і юридичних осіб, які беруть участь у реалізації цього права, визначає компетенцію державних органів та органів місцевого самоврядування у сфері освіти, а також вносить суттєві зміни до цілої низки законів, у тому числі до Законів України «Про дошкільну освіту», «Про загальну середню освіту», «Про позашкільну освіту», «Про вищу освіту».

Враховуючи те, що закон є базовим для усіх інших спеціальних законів у сфері освіти і водночас передбачає суттєве реформування системи освіти, містить багато відсильних норм і прикінцевих та перехідних положень, а деякі норми потребують негайного практичного застосування, Міністерство освіти і науки України надалороз’яснення і рекомендації стосовно механізму реалізації окремих положень Закону. Презентація (у кінці Закону).

1. Термінологічні зміни

Згідно з підпунктом 1 пункту 3 розділу ХІІ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону «до приведення законодавства і установчих документів закладів освіти у відповідність із цим Законом терміни "навчальний заклад" і заклад освіти" є ідентичними, а всі суб’єкти владних повноважень і навчальні заклади керуються всіма положеннями цього Закону, що стосуються закладів освіти, а також положеннями законодавства, що стосуються навчальних закладів у частині, що не суперечить цьому Закону».

Крім того, у Законі України «Про загальну середню освіту» термін «загальноосвітній навчальний заклад» замінено терміном «заклад загальної середньої освіти», а термін «навчально-виховний процес» - терміном «освітній процес». Аналогічні зміни внесені і до Закону «Про позашкільну освіту». У Законі України «Про дошкільну освіту» відбулися такі термінологічні зміни: «дошкільний навчальний заклад» замінено на «заклад дошкільної освіти», «навчально-виховний процес» .- на «освітній процес», «директор (завідуючий)» - на «директор», «діти, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, тривалого лікування та реабілітації» на «діти з особливими освітніми потребами», «відповідна вища педагогічна освіта» - на «вища педагогічна“ освіта за відповідною спеціальністю», «засновник (власник)» - на «засновник (засновники)», «надання освітніх послуг» - на «провадження освітньої діяльності». У Законі України «Про вищу освіту» термін «вищий навчальний заклад» замінено терміном «заклад вищої освіти».

Таким чином, варто звертати увагу на необхідність використання в усіх офіційних документах (наказах, положеннях, статутах, листах тощо) нової термінології відповідно до Законів України. Надалі в усіх нових актах Уряду та наказах Міністерства буде використовуватися нова термінологія.

Разом з тим, до приведення актів законодавства і установчих документів закладів освіти у відповідність із зазначеними Законами тимчасова термінологічна розбіжність не має створювати перешкод для реалізації відповідних положень законодавства, прав осіб на освіту чи діяльності закладів освіти.

 

Останнє оновлення на Четвер, 09 листопада 2017, 15:00
 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 Наступна > Кінець >>

Сторінка 4 з 5
Copyright © 2012 by Jester.