Цікаві заходи, які були організовані та проведені з активістами школи Друк
Виховна робота - Виховна робота

ÂÂ ВІЗИТКА ШКОЛИ

О.О. Животовська, педагог – організатор

Фон «Главное на свете – это наши дети»

Вихід дітей (старшокласники з молодшими учнями з особливими потребами)

Дія відбувається на сцені (діти стають півколом в парах) 

Фон «Я, ти, він, вона»

!

и!

-Він!

-Вона!

-Разом дружна ми сім’я!

-Нас - двісті п’ятнадцять я!

-Дивних, тихих, голосних!

-Чорних, жовтих і рудих!

- Дружних і веселих!

-У шкільній оселі!

Пісня «Веселкова»

(Діти зі сцени виходять у глядацьку залу. Молодші беруть м’які іграшки. Усі учні роблять декілька рухів, ідучи по колу. Потім зупиняються півколом і цитують вірші)

1. Ти стоїш, інтернате, серед інших будинків.

Незнайомий чужим, але рідний мені,


2. Ми пройдем ще багато - світ навколо великий,

Та ніколи тебе не забудем, о ні!

 

3. Хтось тут навчається або працює нині,

А хтось колись навчався, працював,

 

4. Та рідну школу, наче Батьківщину,

Своєю кожен подумки назвав.

 

5. Скажіть це вголос, закликаю я!

Чия це школа? Вигукніть:

 

Усі: Моя!

Фон. Діти виходять.

Годинка - веселинка

(розвиваюче заняття для дітей – інвалідів)

Заняття проводиться в сенсорній кімнаті.

Мета: вчити дітей здоровому способу життя; розвивати рухову активність, пам’ять, увагу, сенсорні відчуття; налаштовувати на позитивний емоційний стан, толерантне сприйняття один одного; виховувати дружні взаємовідносини в дитячому колективі.

Вибігає клоун з повітряними кульками.

Клоун КОКА: Привіт, дітлахи, дівчата і хлопці!

Ви, звичайнож, мене всі впізнали -я найвеселіший, красивий і завзятий клоун Кока, я прийшов до Вас на свято для того, щоб вас розважати! Можете мені поаплодувати! Хто голосніше?  (Дітки аплодують)

- За полями, за горами є чарівна країна. У ній багато чудес і живуть мої друзі - смішарики. А до речі, хто знає моїх друзів - смішариків?
(Діти перераховують смішариків: Крош, Їжачок, Нюша, Совун’я, Копатич, Бараш, Кар-Карич, Лосяш, Пін)

- Молодці, нікого не забули.  Давайте з вами разом пригадаємо, які вони і зробимо веселу розминку:

- пострибаємо, як Крош;
- потупаємо, як Копатич;

- згорнемося у клубочок, як Іжачок;
- покажемо, які гіллясті роги у Лосяша;
- похрюкаємо, як Нюша;
- помахаємо крильцями, як Совун’я;
- покаркаємо, як Кар-Карич;
- скажемо «Бе-бе!», як Бараш;
- пройдемося, як Пін (йдемо, як пінгвіни, розгойдуємося в сторони)

- Ви знаєте, мої друзі дуже хотіли до вас завітати, але у них дуже важливі справи і тому вони надіслали свої вітання із завданнями.

ПРИВІТАННЯ ВІД СОВУН’Ї

- Діти, а ви знаєте девіз Совун’ї? «Даєш здоровий і веселий спосіб життя!» А що треба робити, щоб бути здоровим і веселим? (Відповіді дітей)

- Ви маєте рацію, щоб бути здоровим, треба правильно харчуватися, дотримуватися правил гігієни, чистити зуби, займатися спортом! І обов'язково робити вранці зарядку! Ось цим ми зараз і займемося!

Зарядка.

Я маленький малючок,

Загорнувсь, мов їжачок,

Потім стану, мов жирафа,

Дотягнуся аж до шафи.

Пострибаю, мов зайча,

Політаю, мов грача,

Як берізка,погойдаюсь,

Відпочити постараюсь.

(Ходьба по сенсорних доріжках і пролізання в «тунелі»)

ПРИВІТАННЯ ВІД КРОША

- Кролик Крош дуже спритний і кмітливий! Дає вам завдання на уважність. Він передав вам фокус у капелюшку.
(збирати «Чупа-чупси» з різних місць - зі штанів, з вух, з шкарпеток .... (насправді, це одна і та ж цукерка), а в кінці багато цукерок висипати з капелюха)

ПРИВІТАННЯ ВІД ЇЖАЧКА
- Їжачок дуже хоче навчити вас, діти, грати в гру, яка називається «Кулька». Надуваємо швидко кульку (діти беруться за руки і розходяться, утворюючи коло), потім кулька стала дуже великою і луснула (діти збігаються в середину кола у купку).

Гра «Кулька»
- А ще їжачок, як і усі ви, любить танцювати і гратися з кульками! Давайте робити це всі разом!

1. Танці з повітряними кульками.

2. «Плавання» у сухому басейні, наповненому різнокольоровими кульками.

ЗАВДАННЯ ВІД КОПАТИЧА
- Діти. Копатич дуже любить вирощувати різні овочі та фрукти. Він так їх любить, що може будь-який овоч чи фрукт впізнати з закритими очима, на дотик. А ви зможете так?

Гра «Впізнай на дотик і за запахом»
(Дитина з закритими очима витягує овоч чи фрукт з мішечка й намагається вгадати його)

ПРИВІТАННЯ ВІД ПІНА
- А це, діти, гра з колекції Піна - «У Няні сіли батарейки... Няня зарядилася!!!»
(в грі ведучий (Няня) завмирає, а коли діти тихенько підходять і лякають «Няню», кидається ловити їх, спійманих садить на лавочку)
- А ще Пін дуже любить фотогафувати і ми зараз сфотографуємося на пам'ять і відішлемо наші фотографії Піну.

Художня хвилинка «Намалюй друга»

ПРИВІТАННЯ ВІД БАРАША  – «Поетична хвилинка»

(Діти розповідають вірші)

ПРИВІТАННЯ ВІД КАР-КАРИЧА

Гра «Ніч – день»

ПРИВІТАННЯ ВІД ЛОСЯША

Загадки

1. Маленьке, сіреньке, біди наробило,

Щось біле кругленьке хвостиком розбило.

Сумує бабуся і плаче, дідусь витирає сльозу,

А курочка кудкудаче: «Я вам золоте принесу!»

 

2. На городі виростала, сили набирала,

Непомітно, дуже швидко великою стала.

Став тут дід усіх гукати та красуню рвати.

А цю казку, діти, ви встигли відгадати?


3. Так набридло на віконці все на сонечку сидіть.

Я візьму і покочуся, щоб побачити весь світ.


4. Старенька бабуся у лісі жила,

Гостинці для неї онука несла.

Хто дівчинку цю по дорозі зустрів?

Як казка ця зветься?Хто б відповів?

 

5. Довгий хобот — справжній ніс, та і сам великий зріс!

Має діток – слоненят, На спині возить малят.


6. Взимку спить цей звір в барлозі і прокинутись невзмозі.

Смокче лапу уві сні. Хто це? Підкажіть мені.

 

7. З квіток мед вона збирає і у вулику ховає.

Кружляє цілий день мала. Здогадались хто?…


8. Вона живе в болоті, зелена, як трава.

І цілий день нам чути з болота „ква-ква-ква”.

 

9. В хаті я мишей ганяю, вуса ще з дитинства маю,

Лапкой миюся щодня. Я пухнасте…

 

10. У лусці мої боки – вони холодні та слизькі.

Плавать можу досхочу, та усе життя мовчу.

 

11. Є горішки і грибочки у дуплі на мотузочку.

Плигаю по гілочкам, я – руденька …

 

12. Хто з вас цю тварину знає? Хто скоріше відгадає?

Гладенький бочок, рожевий п’ятачок, і хвостик – крючок!

 

ПРИВІТАННЯ ВІД НЮШІ

Гра «Впізнай друга» (на дотик із зав’язаними очима)

Гра «У цьому залі друзі всі»

У цьому залі друзі всі –

Ось і я, і ти, і ми!

Підморгни тому, хто зліва,

Підморгни тому, хто з права,

Ми – одна сім’я! (разом)

У цьому залі друзі всі –

Ось і я, і ти, і ми!

Обійми того, хто зліва,

Обійми того, хто з права,

Ми – одна сім’я! (разом)

У цьому залі друзі всі –

Ось і я, і ти, і ми!

Поцілуй того, хто зліва,

Поцілуй того, хто з права,

Ми – одна сім’я! (разом)


Виступ агітбригади «Ми – лідери»

Мета: формувати лідерські якості; розвивати впевненість у собі, самостійність, активну життєву позицію.

Педагог - організатор:

«Ми зібралися разом, ми продовжуємо залишатися разом,ми разом працюємо - це справжній успіх!»

Фон «We will rock you»

Вихід лідерів  (з веселковими стрічками – символом учнівської організації «Веселкова республіка»)

1. Коли приходить сонця час,

На допомогу кличуть нас.

Відпочинку ні хвилини,

Бо велика ми родина!

2. Всі ми браві активісти,

Там, де ми – там завжди чисто.

Під контролем в нас їдальня,

Коридори, класи, спальні.

3. Мені цікаво жити в школі,

По – моєму, тут є свої приколи.

І хто з нами не працює,

Той в останньому ряду крокує!

4. Одна ми команда

І всі – молодці:

Активні, веселі,

І школа в руці!

5. І хай же не буде

Ні лиха, ні бід,

Хай в серці байдужім

Розтопиться лід!

На мотив будь-якої реп-композиції.

Усвята та вихідний з піснею ідемо,

Організатора свого ми не підведемо.

Ми – актив, а тому жар у серцях горить,

І покластися на нас ви можете щомить (2 р.)

Андрій Л.Ми допомагаємо організовувати і проводити свята, розваги, змагання, репетиції і тренування.

Усі учні стають у півколо, беруться за руки. Кожен представляєта характеризує себе:

1.Я зобов'язана прислухатися до думки кожного учня школи.  Моє досягнення – я кинула палити.  (Софія Ріста)

2.Я вихована, працьовита, толерантна. Я стала впевненішою в собі. (Оксана Безносова)

3.Я повинен бути в курсі всіх подій, які відбуваються в школі. Я став дисциплінованішим. (Олексій Сінча)

4.Я, в першу чергу, раджу, а потім - контролюю. Я на шляху боротьби з палінням. (Андрій Лозовий)

5.Я ввічливий, терплячий і стриманий. (Костянтин Цуркан)

6.Я відповідальна і тверда в своїх переконаннях. (Карина Дяченко)

7.Я справедлива і людяна. (Валерія Пальчевська)

8.Я творчо підходжу до всіх справ, я з гордістю ношу звання лідера. (Єлизавета Рибка)

9.Я завжди посміхаюся - дарую гарний настрій своїм друзям і знайомим! (Любов Баранова)

10. Я принциповий, впертий, маю свою точку зору. Я став організованішим. (Олександр Джеломанов)

Разом.  Але ми всі хочемо одного! Дружби, позитиву, взаєморозуміння, допомоги!!!

Фінал.Діти сходяться в коло, беруться за руки і повільно піднімають їх угору, вклоняються.

Фон «Yousimpleythebest» (Тіна Тьорнер)

 

ВечорниціÂ на святого Миколая

Ведуча:

За вікном сніжок летить,
В
ечір наступає,
Поспішайте всі до нас
На свято Миколая!
Ми сьогодні залюбки

 

Раді вас вітати.
Веселіться і радійте
На нашому святі.

Дорогі друзі! Хто не знає про святого Миколая? Малий і старий знає про нього. Щороку приходить він у кожну господу з миром і дарунками. Для маленьких стає чарівною казкою, коли хтось невидимо з’являється вночі і кладе під подушку такі бажані гостинці. Виростають діти — і добра казка зникає, а Миколай залишається.

Наслідуймо добро і вчинки Миколая! Нехай це свято стане для нас святом Милосердя, святом Доброти, Прощення, Любові до ближніх.

Виходить Новий рік:

Я Новий рік, я Новий рік!

Почнеться мого часу лік,

З Миколаем вас вітаю,

Всім достатку побажаю,

Зичу радості й добра,

Усім діточкам – ура!

А щоб видно вам було –

Вчепив я місяць над селом!

Автор: Зимова ясна ніч наступила. Блиснули зорі. Місяць величаво піднявся на небо, посвітивши добрим людям і всьому світові, щоб усім було весело чекати і славити Миколая. Потріскував мороз, але було так тихо, що скрип снігу під чобітьми чутно було за півкілометра. Але погляньте, з димаря однієї хати разом з димом щось таке страшне на світ Божий пнеться. Ой-йой! Що то? Страшно! Якась потвора… Та це ж чорт! Треба тікати!... (автор тікає)

Чорт:А-а-а!..Це я! Злякалися? Гуляти зібралися? Миколая зустрічати? Побачимо, що з того у вас вийде! Бо ж без мене, без моєї нечистої сили жодне свято не обходиться. Щоб без мене, без чорного-пречорного і кудлатого-волохатого чорта та Миколай? Та Новий рік? Без мене рогатого, без мене хвостатого? Ні! (чорт ненароком наблизився до місяця). Ой, що ще? Що це таке гаряче? Так пече! Шерсть обсмалив! Місяць! Гарячий! Треба його вкрасти, хай ніч темною буде, зорі також заберу, і віхоли намету-у!.. (краде місяць, зорі, віє конфетті)

Автор:В селі ніхто й не побачив, як нечистий поцупив місяць і зорі. А між тим козак Чуб та кум його Панас на вулицю вийшли – слівцем перекинутись та по сусідах пройтись.

Чуб:Що за чорт! Дивись, Панасе!

Панас:Що, що таке?

Чуб:Як що? Хіба не бачиш? Місяця на небі нема!

Панас:Ти глянь! І справді нема місяця! І зірок не видко!

Чуб:Ну треба ж таке, га? Сидів у хаті, то у вікні такий місяць, що очі сліпли. Ніч - диво!

Сніг сріблом так і сяяв! Та не устиг у двері вийти – і що? А хоч очі виколи! Темінь!

Панас:Таки, куме, мабуть залишимося удома. Куди його йти? Як заблудимося, що тоді?

Чуб:Ні, куме, таки підемо. Треба йти! Дуже вже мені охота до однієї молодиці завітати.

Панас:А це, куме, до якої? Га?

Чуб:Та до Солохи!

Панас:Куме, а завірюха яка зірвалася, я вже й вас не бачу, їй-бо!

Чуб:То клятий чортяка снігу з рукава насипає, та нам за комір! (Розійшлися, блукаючи, в різні кутки сцени. Не впізнають один одного. Чорт хихотить за ялинкою, тикаючи на них пальцем)

Панас:Ти хто?

Чуб: А ти?

Разом:Тьху, побий його нечиста сила! То це ви, куме? Ходімо! (ідуть зі сцени)

Автор:А Солоха, ой, та Солоха! Уміла ж причарувати біля себе поважних козаків. В мішку правди не втаїти – бували в неї і не раз, і не два наші знайомі – козак Чуб та козак Панас. Та як не зайти до Солохи, скажіть мені, люди добрі, коли в неї такі смачнючі вареники у сметані! А до тих вареників та смачно поляпати язиками з миловидною хазяйкою. Смакота! Отож Солоха чекала на гостей. Аж тут!.. Ну, такого й бувала Солоха не бачила!..

Солоха:А це що таке? Що за нечиста сила?

Чортмішком за плечима):Сама най-най-най-нечистіша сила у світі! Яка є! Власною персоною у тебе в гостях!

Солоха:То це який дідько тебе приніс? Якими чортами ти сюди втрапив?

Чорт:Ніякі чорти мене не несли! Коли хочеш знати, вельмишановна Солохо, я й сам кого хоч можупринести!

Бо я сам, який не є, а чорт, Баби Яги брат, Кощія дядько, Водяного кум!

Солоха:І що ж ти мені, нечестивцю, приніс? Що в тебе в мішку? Показуй,що в кого поцупив?

Чорт:А ось що! Хочеш собі такий? (витягує з мішка місяць). Не обпечися, а світить, як удень!

Солоха:Дивина! І нащо ж він мені? Украв! Таки украв. Бачу, що надворі темінь, хоч сказися!

Чорт:Ну-ну.. (ображено). Украв… Сьогодні ж Миколай буде ходити, а я йому – клац – і зробив тьомную, щоб він дороги нікуди не знайшов. До діточок він поспішає! А я цілісіньку вічність на сковорідці смажуся, та хоч би цукерочку мені дав! Та й про тебе, Солошечко, я не забув… Він же і світить, і сія, і замість лампочки буде. А можеш на ньому і сало смажити, тільки поставиш на місяць сковорідку, вже й шкварчить! (Дме на пальці). Повісиш його біля печі, то і вхаті топити не треба, замість батареї буде!

Солоха:А й справді… В хазяйстві знадобиться. Дрова можна зекономити і газу менше стоплю. А поночі як вийду з хати, то замість ліхтарика буде. А що ти за нього хочеш?

Чорт:Ну, майже нічого! Так, дрібниця…

Солоха:То що?

Чорт:Душу!..

Солоха:Тихо! Хтось до мене йде. Чуєш? В сінях гупає. Куди ж тебе заховати? Щоб тебе ніхто не бачив, і місяць, місяць теж приховай, може ж куплю, головне, що гроші не просиш! Мішком прикрийся, ріжечки сховай. Тихо сиди!..

(Заходять кум Панас та кум Чуб)

Добрий вечір тобі, молодице!

Солоха:Заходьте, гості дорогії, в хату, сідайте до столу, повечеряємо гарненько, погомонимо любенько, щоб аж душа вмліла, та й гарно було!

Чуб:Дякуємо, господине! Давай Панасе, та по вареничку, та по третьому, кільце ковбаски не забариться, а там і голубці поспішатимуть…

Солоха:Та як голуб до голубки летітимуть… Ось, пригощайтеся, гостини не цурайтеся, будьте, як удома (вгощає). Дякувати Богу і добрим людям!

Чуб:Що то мені в спину пече, га? Чобіт, тьху, диміти почав!

Солоха:То ж, може, ви, Чубе, люльку напередодні палили та жарина в чобіт і втрапила? А тепер і горить.

Панас:Треба глянути, що то в тебе під рядном! Десь бо звідтіля валує(зриває рядно) Ого! Чудасія! Місяць, зорі! Ті, що з неба, ага! А це ще хто? Який такий дідько це опудало сюди припер?

Чорт:Я не опудало! Я самий справжній рогатий, хвостатий, пелехатий….

Чуб:Та тебе, чортяку, за сім верстов видно! Нечистю так і тхне!

Панас:Признавайся, ти місяць з неба вкрав? Ти віхоли напустив? Разом із Солохою змовився?! Ти знову дітям свято псуєш? Миколая ображаєш? Дай-но я тебе за твою цапину бороду вхоплю!... (чорт хоче тікати). Ловіть його, куме, та в погріб укинемо, та в  бочку з огірками! Хай у розсолі викисає, поганюча твоя морда!

Чуб:І Солоху туди! Кочергою обох! Ич! Нечестивці!

(чорт тікає, куми за ним, Солоха перелякано ховається під стіл)

Солоха:Свят! Свят! Свят! Людоьки, що ж це робиться? Ой, біда, ой, горе, щоб усвоїй хаті та під столами ховатися! Добре, що хоч місяця не купила, з душею залишилася. Лихий поплутав.

Автор:Довго бігала захекана компанія за нечистим. Та так і не наздогнала. Заховався спритний чортяка у чиємусь димарі. Чекає, лихий, на Миколая та готує різочки.

Чуб:За дідьком ганятися,то й ноги простягти можна.

Панас:Добро, що місяць та зорі вдалося відібрати. Треба почепити їх на небо. Хай світить усім добрим людям. Ніч надворі Свята, Миколаєва.

Чуб:Та як же неба дістати? Де таку драбину взяти, щоб до неба добратися?

Панас:Треба поміркувати.

(Дзвонять дзвони. Заходить Миколай. Попереду підстрибує Сніговик)

Сніговик: Ідіть, шановний, ідіть. Я всі доріжки знаю. Я вас проведу. Зачекалися там Вас дітлахи. Ось і знайома ялинка. Чого ж так темно? Що трапилось? Хто скаже?

(Діти відповідають)

Панас: Допопожіть нам!

Миколай: Давайте вам допоможу! Я Миколай, сьогодні все у моїй владі. (чіпляє місяць і зорі)

З Святом, З Святом вас вітаю!

Свято лине в кожний дім!

Знову світить місяць ясний

Й чисті зорі нам усім!

Сніговик:

Хай любов і щира злагода
Живуть поміж вами,
Щоб дружба і щастя
Були завжди з вами!

(Чортик підбігає з-заду і хоче вкрасти подарунки)

Святий Миколай (побачивши чорт
ика): І ти тут вже, нечиста сило?

Антипко: Так, святий.
Я прийшов  тобі сказати, що не всі діти, які тут зібралися заслуговують на твою ласку. Ледарі, брехунці, неслухи, крадії не дістануть сьогодні подарунків, а тільки різки, бо вони мої.

Святий Миколай: О, це
все - великий гріх. Я люблю тільки чемних і добрих дітей.

Сніговик:Святий Отче. Хоч багато дітей прогрішилось, та вони поправляться. Прости їм, Отче, усі провини.

Антипко:
(показує на
себе) Погляньте на мене: який я покірний, чемний, добрий. Дай мені, Отче, подарунок.

Сніговик:Геть, Антипко! Миколай знає, який ти.

Святий Миколай: Ваші прохання і молитви, дорогенькі діти, дійшли до мене. Звертаюсь до вас з проханням: учіться, діти мої; слухайте своїх рідних, вчителів, вихователів; любіть свій народ, свою Україну. А як приїду через рік, мої милі діточки, щоб ви усі були чемні і добрі. Це буде для мене найбільша втіха. Буду благати Господа, щоб він послав нам щастя, здоров’я, надію на кращу долю.

Ведуча: Ну, що ж, юні друзі, бажаємо вам вірити в дива, загадуйте бажання, і вони неодмінно збуватимуться. Добре поводьтеся цілий рік, щоб наступного року ми знову з вами зустрілися. З наступаючим Новим роком! До нових зустрічей!