Головне меню

Опитування

Що ви найбільше хотіли би бачити на шкільному сайті?
 

Авторизація



Переклад сайту

Русский языкEnglish

Хто на сайті

На даний момент 71 гостей на сайті

Інформація

Пріоритетні напрямки роботи школи


пріоритетні напрямки роботи на 2016-2017 н/р PDF Друк e-mail
Написав Alyona   

ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМКИ РОБОТИ ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕКТИВУ НА 2016/2017 НАВЧАЛЬНИ    РІК:

 

-                     створення умов для надання кожному учню того рівня освіти, який відповідає його здібностям та індивідуальним особливостям;

 

-                     удосконалення навчально-виховного, корекційно-реабілітаційного процесів на основі провідних ідей педагогіки та психології;

 

-                     формування ключових компетентностей у дітей з особливими освітніми потребами, індивідуалізація навчально-виховного процесу згідно потреб і запитів особливостей учня;

 

-                     створення сприятливого освітнього середовища для всебічного розвитку особистості;

 

-                     збереження, зміцнення, формування та корекція здоров’я учнів, виховання навичок здорового способу життя.

 
2014-2015 навчальний рік PDF Друк e-mail
Написав Alyona   
Середа, 10 вересня 2014, 00:00

ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМКИ РОБОТИ

ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕКТИВУ

НА 2014-2015 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

 

- створення умов для надання кожному учню того рівня освіти, який відповідає його здібностям та індивідуальним особливостям;

 

- оновлення навчально-виховного, корекційно-реабілітаційного процесів на основі провідних ідей педагогіки та психології;

 

- забезпечення індивідуально-диференційованого підходу до навчально-виховного процесу;

 

-         формування ключових компетентностей у дітей з особливими потребами;

 

-  створення сприятливого освітнього середовища для всебічного розвитку особистості;

 

 

Стратегічна мета школи: навчити дітей жити у світі, який постійно змінюється.

Останнє оновлення на П'ятниця, 30 січня 2015, 09:46
 
Пріоритетні напрямки роботи школи на 2013 - 2014 н/р PDF Друк e-mail
Написав Alyona   

 

   Створення умов для надання кожному учню того рівня освіти, який відповідає його здібностям та індивідуальним особливостям;

 

 

 Забезпечення індивідуально-диференційованого підходу до навчально-виховного процесу;

 

 

 Створення комфортних умов для всебічного розвитку особистості;

 

 

   Забезпечення первинних ціннісних орієнтирів у різноманітних сферах життя учнів;

 

 Діагностика рівня сформованості основних життєвих компетентностей учнів старших класів.

 


Copyright © 2012 by Jester.