Головне меню

Опитування

Що ви найбільше хотіли би бачити на шкільному сайті?
 

Авторизація



Переклад сайту

Русский языкEnglish

Хто на сайті

На даний момент 22 гостей на сайті

Інформація

Освітньо-реабілітаційний простір
Поради батькам PDF Друк e-mail
Написав Maxim   
Середа, 21 жовтня 2020, 12:25

Безымянный2

10 ПРОСТИХ ПОРАД ЛОГОПЕДА БАТЬКАМ

Мова дитини розвивається під впливом мови дорослих і значною мірою залежить від достатньої мовленнєвої практики, соціального і мовного оточення, від виховання і навчання, які починаються з перших днів її життя.Ранній мовленнєвий розвиток дитини напряму залежить від батьків. Більшість занять проводьте в ігровій формі. Робота з дитиною повинна активізувати мовне наслідування, формувати елементи зв’язного мовлення, розвивати пам’ять і увагу.

1. Розмовляйте зі своєю дитиною під час всіх видів діяльності, таких як приготування їжі, прибирання, одягання-роздягання, гра, прогулянка і т.д. Говоріть про те, що ви бачите, що робить дитина, що роблять інші люди і що бачить ваша дитина.

2. Говоріть, використовуючи правильно побудовані речення. Ваша фраза повинна бути на 1-2 слова довше, ніж у дитини. Якщо ваша дитина поки що висловлюється тільки однослівними реченнями, то ваша фраза повинна складатися з 2 слів.

3. Задавайте відкриті питання. Це стимулюватиме вашу дитину використовувати декілька слів для відповіді. Наприклад, говоріть «Що він робить?» замість «Він грає?».

4. Витримуйте паузу, щоб у дитини була можливість подумати над відповіддю.

5. Слухайте природні звуки. Запитайте «Що це звучить?» Це може бути шум дощу, щебет птахів, мотор трактора і т.д.

6. Якщо ваша дитина вживає всього лише декілька слів у мові, допомагайте їй збагатити свою мову новими словами. Виберіть 1-3 слова (частини тіла, іграшки, продукти) і назвіть їх дитині. Дайте їй можливість повторити ці слова. Не чекайте, що дитина вимовить їх відмінно. Надихніть дитину і продовжуйте їх заучувати. Після того, як дитина вимовила ці слова, введіть ще 1-3 нових слова. Продовжуйте додавати слова до тих пір, поки дитина не назве задані предмети навколишнього світу. Займайтеся щодня.

Якщо дитина називає тільки одне слово, починайте вчити її говорити короткою фразою. Використовуйте слова, які ваша дитина знає. Додайте назву дії. Наприклад, якщо дитина говорить «м’яч», послідовно навчите її говорити «Дай м’яч», «Хочу м’яч», «На м’яч» і т.д. 

7. Навчіть дитину підбирати назви кількох предметів до вказаної дії. Наприклад:

«Їде хто? що? (шофер, машина, тракторист, трактор, поїзд, автобус»;

«Читає хто? (мама, тато, брат, сестра, вчителька)…

8. Навчить дитину ситуативно промовляти речення з 3-5 слів. Наприклад відповісти на запитання: «Кому хлопчик дає квіти? Чим мама ріже хліб? Кого годує мама?»

У будь якій життєвій ситуації, при обговоренні, дитина повинна дати відповідь на питання: «Хто ( що) це? Що він (вона) робить? Чим? Кому? Де? Куди?» Неправильні відповіді виправляйте спокійно, лагідним тоном, підкреслюючи навіть незначні досягнення у формуванні речень.

9. Вивчайте з дитиною напам’ять короткі віршики або забавлянки, супроводжуючи їх відповідними рухами. Наприклад:

"Гойда,гойда, гойдаша,
де кобила, там лоша,
а кобилка в лiсi,

а лошатко - в cтpici..."

10. Розкажіть коротку казку. Потім допоможіть дитині повторити цю ж казку вам або кому-небудь ще.

Останнє оновлення на Четвер, 22 жовтня 2020, 09:02
 
План протиепідемічних заходів в КЗ «ГСЗШІ»ЗОР на період карантину у зв'язку поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) PDF Друк e-mail
Написав Maxim   

 

20200909 103734 1

 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>

Сторінка 4 з 127
Copyright © 2012 by Jester.