Вчитель дефектолог Юлія Савченко |
|
|
Освітньо-реабілітаційний простір -
Корекційна робота
|
Вчитель дефектолог Савченко Ю.П. свою роботу проводить за такими напрямками:
- Розвиток моторики.
- Розвиток тактильно - рухового сприймання.
- Сприймання форми, величини, кольору, конструювання предметів.
- Розвиток зорового сприймання.
- Сприймання особливих властивостей предметів через розвиток дотику, нюху, баричних відчуттів, смакових якостей.
- Сприймання простору.
- Сприймання часу.
|
|
Вчитель Станіслав Третьяков |
|
|
Освітньо-реабілітаційний простір -
Корекційна робота
|
Вчитель предмету «Технології» (обслуговуюча праця) Станіслав Третьяков для здобувачів освіти сприяє розвитку творчих, технічних і наукових здібностей; компетентностей особистості у процесі оволодіння вміннями та навичками роботи з різноманітними матеріалами; творчої активності вихованців у художній та технічній праці на основі взаємодоповнюваності, вміння планувати послідовність виконання трудових операцій, оцінювати результати власної і чужої роботи, сприяє формуванню в уяві вихованців картини культурного простору; забезпечує відчуття єдності у сприйманні довкілля.
|
Вчитель Антоніна Шаровська |
|
|
Освітньо-реабілітаційний простір -
Корекційна робота
|
На уроках соціально-побутового орієнтування вчитель Антоніна Шаровська забезпечує оволодіння здобувачами освіти навичками соціально - психологічної адаптації до сучасних умов життя. Заняття тісно пов'язані з формуванням життєвих компетенцій та соціалізації учнів, а також мають важливе практичне значення в повсякденному житті учнів. Вирішення цих завдань відбувається переважно шляхом практичних завдань, моделювання ситуацій та екскурсій та має чітку послідовність у організації занять з певної теми, як-то: бесіда на тему та практичні завдання (з наочним матеріалом); моделювання ситуації або екскурсії (подорожі); обговорення, аналіз.
Мої дистанційні уроки.
|
Корекційно – розвиткові заняття |
|
|
Освітньо-реабілітаційний простір -
Корекційна робота
|
Активні вправи за участю рук і пальців позитивно впливають на розвиток та діяльність головного мозку.
Психологом школи Антоніною Савицькою було проведено комплекс корекційних вправ для розвитку дрібної моторики рук та координації рухів; розвитку уваги, пам'яті. Різноманітні вправи з природним матеріалом неабияк зацікавили наших вихованців. Також психолог використала яскравий дидактичний матеріал, що сприяє розвитку пізнавальних процесів, тренує логіку, розвиває мовлення.
|
Мовно-літературна світлиця «Нас єднає мова» |
|
|
Освітньо-реабілітаційний простір -
Навчальна діяльність
|
27 жовтня 2023 року відзначається День української писемності та мови у День пам'яті Преподобного Нестора Літописця, якого вважають автором «Повісті минулих літ», з якої і почалася письмова українська мова.
Так і сьогодні у мовно-літературній світлиці «Нас єднає мова» зібралися учні школи, щоб поринути у світ слова, у світ мови. Співали гімн українській мові, молилися за неї та долю України, розповідали вірші, танцювали, слухали поради від мовознавця Олександра Авраменка.
Після виховного заходу, учні Гуляйпільської школи-інтернату, як і мільйони українців долучилися до написання Радіодиктанту національної єдності, який організовують щорічно, починаючи з 2000 року. Він уже став найбільшим україномовним флешмобом, який об'єднує українців та знавців української мови по всьому світові.
Текст Радіодиктанту-2023 «Дороги України» написала українська поетеса та перекладачка Катерина Калитко. Читав його актор театру та кіно Олексій Гнатковський, відомий за роллю Івана Довбуша у фільмі "Довбуш».
Відзначення цього свята- це не лише проголошення благородної мети, а справжня настанова нам, українцям, шанувати рідне слово, любити рідну мову і вивчати її протягом усього життя. Адже у сьогоднішній час важких випробувань мовний фронт, як і оборона мовних кордонів,- один із наріжних каменів нашої цілісності та суверенітету.
|
|
|
|
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 Наступна > Кінець >>
|
Сторінка 2 з 6 |